chael skriver:
Ej, stop dog.
Igen bliver der tillagt ting jeg på ingen måde har skrevet!!!
Mine børn får mad når de beder om det.
De første 3-4 uger, der kunne de godt vågne om natten og fik mad, de blev det ikke nægtet.
Og vågner min sn i nat kl. 2 og vil have mad, så springer jeg ud som det første og laver det. Deres behov bliver tilset som noget af det første og jeg har ikke bestemt de skal sove 7 timer i stræk.
Så lad være med at skriv imellem linierne at jeg behovs udsætter mine unger for at få min nattesøvn. For sådan er det slet ikke.
*Camilla
Når du skriver at du har lært dem at sove igennem fra de var så og så mange uger, så tror jeg det er ret nemt for folk at misforstå dit indlæg..
For hvis jeg skal "lære" et lille spædbarn på 3 uger at sove igennem, så er det enten med grød eller ved at nægte det mad. Og når du samtidig skriver, hvor super vigtigt det er for dig, at dine børn på 3-9 uger sover igennem, og at du blot vil lære dem gode sovevaner, ja så ringer der altså en alarmklokke..
Havde du nu skrevet, at du havde været så super heldig, at alle dine børn havde sovet igennem helt af sig selv (uden at du skulle LÆRE dem det), så tror jeg du havde fået nogen helt andre reaktioner på dit indlæg..
Anmeld