konkurrencen om at sove igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

Det afhænger jo af hvor gammel hun er, hvad hun spiser etc

20 mdr og får en helt normal varieret kost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

SussieThyssen

tanja. skriver:

20 mdr og får en helt normal varieret kost

Tænker at vi kan tage snakken på PB..der er jo ingen grund til at forstyrre denne tråds egentlige tema

Anmeld

7. december 2011

MortilCilas

Den har jeg også hørt tit, og min søn sover stadig ikke igennem, men nu ligger det bare i en rutine, at jeg egentlig ikke ligger mærke til at jeg er oppe og tage ham over i min seng, også putter vi og han hyggeammer. Han er 10 måneder. Og fra dag et af, var det fast hver 3 time han fik mad, hele døgnet. Det har aldrig generet mig, det  sådan det er at blive forældre, der følger et ansvar med, og selvfølgelig var jeg død træt i starten, men alt er nyt.

Anmeld

7. december 2011

Mumto3

chael skriver:

Jeg kan udemærket godt forstå dig.

MEN jeg er sgu en af dem der praler min søn på 8 uger sover igennem.

Det har bare været ultra vigtigt for mig at lære dem det.

Har 3 stk. Alle 3 sov igennem fra 9, 5, og 3 uger gamle.

Ville simpelthen ikke kunne klare mig uden søvn og 3 unger.

MEN derfor forstår jeg godt at andre ikke ser sådan på det. Og sådan er vi jo alle så forskellige. Jeg vil bare gerne tillægge mine unger og mig selv gode vaner, så ikke jeg skal kæmpe med det senere.

*Camilla

EJ, undskyld, men jeg blev godt nok provokeret af dit indlæg. Så os der har børn der ikke sover igennem selvom de er både 1 eller 2 mdr gamle, vi vil ikke lærer vores børn gode vaner???? eller hvordan er det lige den sidste sætning skal forstås? Du skriver at du ikke gider kæmpe med det senere, de kan lige så godt lære det fra staten af. Jeg går så ud fra at dine 3 børn hverken har brugt ble, brugt sut, blevet ammet eller fået flaske, for de kan jo lige så godt lære nogle gode vaner med det samme, så man ikke skal kæmpe med det senere. Så frem med grønsagerne og god varieret kost istedet for bare sådan en gang mælk! Det er jo ikke til at blive ordentlig mæt af! -og ud på toilettet og sidde og skide, så man slipper for lortebleer. De er da bare for ulækre.

Ej, undskyld du, men jeg forstår slet ikke dit indlæg! -og slet ikke når du ovenikøbet har 3 børn.

Anmeld

7. december 2011

dorthemus

Mumto3 skriver:

EJ, undskyld, men jeg blev godt nok provokeret af dit indlæg. Så os der har børn der ikke sover igennem selvom de er både 1 eller 2 mdr gamle, vi vil ikke lærer vores børn gode vaner???? eller hvordan er det lige den sidste sætning skal forstås? Du skriver at du ikke gider kæmpe med det senere, de kan lige så godt lære det fra staten af. Jeg går så ud fra at dine 3 børn hverken har brugt ble, brugt sut, blevet ammet eller fået flaske, for de kan jo lige så godt lære nogle gode vaner med det samme, så man ikke skal kæmpe med det senere. Så frem med grønsagerne og god varieret kost istedet for bare sådan en gang mælk! Det er jo ikke til at blive ordentlig mæt af! -og ud på toilettet og sidde og skide, så man slipper for lortebleer. De er da bare for ulækre.

Ej, undskyld du, men jeg forstår slet ikke dit indlæg! -og slet ikke når du ovenikøbet har 3 børn.

Hahaha Så fik du da lige givet svar på tiltale .....jeg blev faktisk også meget provokeret. Jeg har fuldammet Runa næsten til hun blev et år, kæmpet for at få hende til at spise andet end bryst og haft rædselsfulde nætter fra hun blev født og indtil for nogle måneder siden, til trods for at jeg gav hende masser af tryghed ved putning og vi kørte den samme rutine måned efter måned. Og hun ville ikke bruge sut...så den undskyldning kan jeg sgu heller ikke bruge ved dårlige nætter ......det er bare ikke altid så let som andre folk, hvis børn sover 10 timer i stræk, får det til at lyde, selvom man har de bedste intentioner

Anmeld

7. december 2011

Zeus

chael skriver:

MEN derfor forstår jeg godt at andre ikke ser sådan på det. Og sådan er vi jo alle så forskellige. Jeg vil bare gerne tillægge mine unger og mig selv gode vaner, så ikke jeg skal kæmpe med det senere.

*Camilla

Undskyld jeg spørger.. Men hvordan i alverden har du "lært" dit barn på 3 - 5 og - 9 uger at sove igennem??

Anmeld

7. december 2011

dorthemus

chael skriver:

*Camilla

Æv et ærgeligt indlæg fra dig .....prøv at læse mit svar til Mumto3 (gider ikke skrive det igen )

Anmeld

7. december 2011

Tulle28

Altså jeg tror mere det er reglen end undtagelsen at børn IKKE sover igennem. Jeg kender kun et barn der har sovet igennem siden hun var 3 mdr. og hun har da perioder, hvor hun sover dårligt. E anden veninde sagde hendes barn sov igennem, men hun var alligevel oppe flere gange og give ham sutten da han blev lidt større... Så er man jo ligevidt - HUN fik jo ihvertfald ikke sovet igennem:-)

Anmeld

7. december 2011

Laulund87

MaleneG skriver:

Tror ikke der er nogen som hverken mener det som kritik, eller for at blære sig.

Men det er jo lidt kliche agtigt at sige "ej hvor er det synd for dig"

og selvfølgelig er det helt naturligt at et barn vågner om natten, og skal have mad, lige såvel som der er nogen som ikke skal.

tag det ikke for mere end hvad det er. 

og tro mig, omvendt har du et barn der sover igennem, kommer alle folk med kommentaren " Nårh så du har nok ikke prøvet at være forældre endnu" mindst lige så irriterende 

Jeg HADER den kommentar Nej vi aner iiiiingenting om at have et barn

Anmeld

7. december 2011

--BabyMus--

altså vi har en datter på 1,5 år som nogle gange (hvis vi er heldig) sover ignnem, ellers er hun altså stadig vågen et par gange på en nat (ikke for at få noget at spise, men blot fordi hun vil ha en sut, vand, kram osv). Skidt med hvad andre siger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.