chael skriver:
Jeg kan udemærket godt forstå dig.
MEN jeg er sgu en af dem der praler
min søn på 8 uger sover igennem.
Det har bare været ultra vigtigt for mig at lære dem det.
Har 3 stk. Alle 3 sov igennem fra 9, 5, og 3 uger gamle.
Ville simpelthen ikke kunne klare mig uden søvn og 3 unger.
MEN derfor forstår jeg godt at andre ikke ser sådan på det. Og sådan er vi jo alle så forskellige. Jeg vil bare gerne tillægge mine unger og mig selv gode vaner, så ikke jeg skal kæmpe med det senere.
*Camilla
EJ, undskyld, men jeg blev godt nok provokeret af dit indlæg. Så os der har børn der ikke sover igennem selvom de er både 1 eller 2 mdr gamle, vi vil ikke lærer vores børn gode vaner???? eller hvordan er det lige den sidste sætning skal forstås? Du skriver at du ikke gider kæmpe med det senere, de kan lige så godt lære det fra staten af. Jeg går så ud fra at dine 3 børn hverken har brugt ble, brugt sut, blevet ammet eller fået flaske, for de kan jo lige så godt lære nogle gode vaner med det samme, så man ikke skal kæmpe med det senere. Så frem med grønsagerne og god varieret kost istedet for bare sådan en gang mælk! Det er jo ikke til at blive ordentlig mæt af! -og ud på toilettet og sidde og skide, så man slipper for lortebleer. De er da bare for ulækre.
Ej, undskyld du, men jeg forstår slet ikke dit indlæg! -og slet ikke når du ovenikøbet har 3 børn.
Anmeld