konkurrencen om at sove igennem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2011

Cookiemonsteret

tanja. skriver:

Nemlig i starten vidste man jo man ikke kunne regne med for meget søvn, men nu, gaaaab

Nemlig  Det kan være meget hårdt til tider   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2011

MaleneG

chael skriver:

Lige præcis. Den har vi fået i hovedet SÅ mange gange.

At vi ikke aner hvordan det er at være forældre, fordi vores uger har sovet igennem ret tidligt.

Møg irreterende.

*Camilla

Meget irriterende. .

For man er jo netop ikke mere eller mindre forældre fordi ens barn sover eller ikke gør. 

Anmeld

7. december 2011

MyLove E

SussieThyssen skriver:

Tror nu ikke der er nogen spædbarns mødre der får 8-10 timers sammenhængende søvn

Og nej..jeg ser det ikke som en konkurrence overhovedet, at få barnet til at sove igennem, men som en fordel, fordi det er hårdt nok at skulle være på dupperne i mange måneder, som nybagt mor.

Men enhver har jo lov til at gøre som de vil.
Når folk herinde gerne vil have deres barn til at sove igennem, så hurtigt som muligt, så skyldes det jo netop, at man føler sig totalt udkørt ved al den nattevågen, så kan nogen give en tips og ideer til at få bebsen til at sove igennem, så kan jeg ikke fortænke dem i det.

Men konkurrence..så absolut nej...ikke i mit univers

Kærligst
Sussie

Jeg gjorde fra han var 2 uger til 4mdr. Der sov han 7-8 i streg. Men det gør han ikke mere.

Nu er han 7 mdr og er oppe og spise 2 gange og skal ha sut 4-10 gange om natten.

Det er virkelig hårdt at det er gået den vej. Men det går vel snart over.. :-)

Anmeld

7. december 2011

Koen.

Cookiemonsteret skriver:

JJa

Nemlig  Det kan være meget hårdt til tider   

Ja det tære lidt indimellem

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

Tauf skriver:

Jeg gjorde fra han var 2 uger til 4mdr. Der sov han 7-8 i streg. Men det gør han ikke mere.

Nu er han 7 mdr og er oppe og spise 2 gange og skal ha sut 4-10 gange om natten.

Det er virkelig hårdt at det er gået den vej. Men det går vel snart over.. :-)

LOL ja jeg stod nu ikke model til det natteroderi med så stort et barn...men sådan er vi så forskellige

Jeg har også været forkælet med mine unger..fra de var ca en uge sov de i gennemsnit 6 timer i stræk om natten og fra ca 6-8 uger sov de igennem fra ca 19 til halv 7 næste morgen.

Anmeld

7. december 2011

MyLove E

SussieThyssen skriver:

LOL ja jeg stod nu ikke model til det natteroderi med så stort et barn...men sådan er vi så forskellige

Jeg har også været forkælet med mine unger..fra de var ca en uge sov de i gennemsnit 6 timer i stræk om natten og fra ca 6-8 uger sov de igennem fra ca 19 til halv 7 næste morgen.

Jeg har ikke overskud og krafter til at kæmpe med ham lige pt.

Faktisk syntes jeg bare det hele går af H til..

Anmeld

7. december 2011

Koen.

SussieThyssen skriver:

Jamen hvad ville du så gøre når alt undtagen sovepiller er prøvet og intet virker vi har vitterligt prøvet alt herhjemme, ladet hende skrige i gud ved hvor længe ovs aaaalt

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

Tauf skriver:

Jeg har ikke overskud og krafter til at kæmpe med ham lige pt.

Faktisk syntes jeg bare det hele går af H til..

Øvs da..sikke noget

Anmeld

7. december 2011

SussieThyssen

tanja. skriver:

Jamen hvad ville du så gøre når alt undtagen sovepiller er prøvet og intet virker vi har vitterligt prøvet alt herhjemme, ladet hende skrige i gud ved hvor længe ovs aaaalt

Det afhænger jo af hvor gammel hun er, hvad hun spiser etc

Anmeld

7. december 2011

kitra

Min den ældste var rimlig god til at sove om natten men vågnede da tit m indst en gang om natten så kom nr 2 og hun er knap så god til at sove. jeg har ikke fået en hel nattesøvn i 2 år nu så jeg glæder mig til jeg kan sige at mine sover helt igennem, ih jeg glæder mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.