Mor og meget mere skriver:
Eller også viser han, at han ikke ved, hvad han skal gøre for at undgå en voldsom konflikt med dig. DU har stoppet samværet - DU viser derved, at du ikke mener, det er til børnenes bedste at være sammen med ham. Groft sagt makker han jo bare ret.
Selvfølgelig kan det undre, at han ikke er ved at gå til af ikke at se sine børn, men i bund og grund synes jeg, det er dig, der har sat denne dagsorden - og nu kan du ikke acceptere, at han indordner sig under den.
Jeg synes, at du har sat noget i gang, som du tilsyneladende ikke kan stå inde for alligevel. Og nu er børnene blevet gidsler i sagen.
Det er bare slet ikke rigtigt overhovedet!
Har sat til ham at jeg stoppede det frivillige samvær fordi han ikke kunne administrere de 48t han havde dem. Så derfor ville jeg gerne have det fastsat i amtet så han skulle søge der, det sagde han at han nok skulle gøre så vi kunne få styr på det..!
Men i stedet for at gøre det fester han alle de weekender han skulle have haft dem... Det viser bare mig hvor rigtig det er den beslutning jeg har taget!
Hver gang jeg fortæller ham der er forældre møder eller lign. jeg synes han skal deltage i kommer han ikke. Han ringer ikke engang og spørger til dem og det synes jeg er SUPER forkert.. har ALDRIG sagt han ikke måtte se dem eller vare sammen med dem... det skulle bare ikke være en hel weekend af gangen! Og han bare kunne kontakte mig når han ville have samvær med dem så fandt vi ud af det... men det har han ikke gjort.
Føler virkelig jeg har ladet ALLE dørene stå åben for ham.. men han VIL ikke...
Anmeld