Kan man stoppe frivilligt samværd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

1012lmp

Toshiba skriver:

da min datters far søgte gik der 3 MÅNEDER før jeg fik indkaldelse - til 1 måned senere..

Så der tog det 4 måneder..

vi stoppede samvær i august - de har ENDNU ikke lavet papir på det er stoppet efter faderens eget ønske (har ringet 4 gange - de har modtaget tingene)

Okay... Det var bare ikke lige hvad hun fortalte da jeg ringede....

Kan godt være det går hurtigere når det er den anden vej det ved jeg ikke...! Men stadig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Toshiba

1012lmp skriver:

Okay... Det var bare ikke lige hvad hun fortalte da jeg ringede....

Kan godt være det går hurtigere når det er den anden vej det ved jeg ikke...! Men stadig...

forvendt endelig ikke de sker på 0,5  for de tager deres natte-søv i dagtimerne

Anmeld

13. december 2011

Talbutikken

1012lmp skriver:

Okay det må jeg lige undersøge, MEN tænker også lidt hvis han ikke søger er det vel fodi han ikke ønsker samvær... og manden skal da ikke tvinges til at se dem hvis ikke det er det han ønsker!

Nej man kan ikke tvinge ham til samvær.. Måske har jeg misforstået, har da ikke samvær?

Anmeld

13. december 2011

1012lmp

Talbutikken skriver:

Nej man kan ikke tvinge ham til samvær.. Måske har jeg misforstået, har da ikke samvær?

Nej pt har han ikke samvær, men ønsker heller ikke at tvinge ham til det ved at søge fastsættelse af samvr hvis det viser sig at jeg kan det.

Anmeld

13. december 2011

Toshiba

1012lmp skriver:

Nej pt har han ikke samvær, men ønsker heller ikke at tvinge ham til det ved at søge fastsættelse af samvr hvis det viser sig at jeg kan det.

det kan du ikke søge... det er kun ham....

Anmeld

13. december 2011

Chr-Hei

Ved ikke om jeg har forstået det korrekt vil ikke lige læse det hele igennem Men har faderen ikke samvær nu? Og er han selv inforstået med det?

Hvis det er noget dig og faderen er enige om kan i til enhver tid selv ændre på samværet ddet behøver statsforvaltningen ikke blande sig i.. I er der jo kun til de forældre som slet ikke kan blive enige om noget som helst...

Vi har været møllen igennem med statsforvaltingen og det tog over et år inden det hele var på plads.. Og der sagde de helt klokkerent at vi til enhver tid selv måtte lave om i samværet hvis vi ville... De har bare sat det som de finder det bedst for barnet

Anmeld

13. december 2011

1012lmp

Toshiba skriver:

det kan du ikke søge... det er kun ham....

Jamen det er jo det andre i denne tråd siger jeg godt kan!

Anmeld

13. december 2011

1012lmp

Chr-Hei skriver:

Ved ikke om jeg har forstået det korrekt vil ikke lige læse det hele igennem Men har faderen ikke samvær nu? Og er han selv inforstået med det?

Hvis det er noget dig og faderen er enige om kan i til enhver tid selv ændre på samværet ddet behøver statsforvaltningen ikke blande sig i.. I er der jo kun til de forældre som slet ikke kan blive enige om noget som helst...

Vi har været møllen igennem med statsforvaltingen og det tog over et år inden det hele var på plads.. Og der sagde de helt klokkerent at vi til enhver tid selv måtte lave om i samværet hvis vi ville... De har bare sat det som de finder det bedst for barnet

Han har ikke samvær nu nej, jeg har stoppet det frivillige samvær i samarbejde med amtet.

Ved ikke hvad han ønsker osv. Men synes det er mærkeligt han endnu ikke har søgt om samvær, har sagt jeg ønsker han har samvær men gerne vil have det fastsat i amtet.

Anmeld

13. december 2011

Toshiba

1012lmp skriver:

Jamen det er jo det andre i denne tråd siger jeg godt kan!

det kan man altså ikk..

Samvær er ikke et krav  - det er en mulighed for faderen til at se hans barn/børn - derfor kan det ikke "pålægges" ham - men gives efter ønske

Så det passer ikk!!!! det VED jeg 100 %

Anmeld

13. december 2011

1012lmp

Toshiba skriver:

det kan man altså ikk..

Samvær er ikke et krav  - det er en mulighed for faderen til at se hans barn/børn - derfor kan det ikke "pålægges" ham - men gives efter ønske

Så det passer ikk!!!! det VED jeg 100 %

Men det er jo præcis også sådan jeg har opfattet det da jeg snakkede med amtet. Og det skuffer mig bare at HAN ikke har søgt samvær..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.