babymus77 skriver:
Tænker faktisk forældre generalt!!! Og undskyld mig men tænker så tit der bliver ballade når den ene forældre finder en ny partner!! Og blot min tanke det er sku synd!! Som anden også skriver kan man ikke stoppe samvær med mindre der er tale om groft og ting der skader børnene!! Og det er amt der stopper det, efter samtaler med jer begge sammen og hver for sig!! Og nogle gange også samtaler med børnene alt efter deres alder!!!! Jeg har set rigtig meget af sådanne sager osv, og forældres meninger hvordan den anden forældre bør gøre det rammer børnene!!! Håber i finder en løsning somEr bedst for jeres børn;-) kram afsted til dig/jer;-)
Er bestemt ikke sur over han har fået en kæreste, nærmere lettet fordi det så kan være han begynder at lade mig være og nyde mit liv. indtil for 14 dage siden sendte han mig blomster, prøvede at kysse og røre mig når jeg kom efter børnene og fortalte hvor meget han elskede mig osv.
Så er lettet og håber på det stopper da jeg selv har en dejlig kæreste jeg snart har været sammen med 1 år og ikke magter det mere!
men derfor synes jeg det er dybt forkert det han gør overfor børnene! Og amtet kan vel ikke stoppe et frivilligt samværd, det er jo ikke et samværd de har sat men noget vi i fællesskab er blevet enige om igennem tiden.
Amtet har ALDRIG været indblandet i det, har ikke engang på noget tidspunkt haft ringet til dem fordi vi har været enige om hvordan det skulle være helt fra starten... og det fungere også perfekt lige indtil han får en ny kæreste så er det galt igen den tid han er sammen med hende, når de så går fra hinanden er alt normalt igen lige indtil den næste. Det giver da på ingen måde mening!
Anmeld