1012lmp skriver:
Min x's mor har aldrig brudt sig om mig så tror ikek det ville hjælpe mig desværre... ved bare snart ikke hvad fanden jeg skal gøre har virkelig prøvet at snakke med ham om det, men han mener han ved bedst, han mener ikke der er noget forkert i det han gør 
hvis jeg var dig , ville jeg ringe til amtet og fortælle dem sagen og sprøge om det i deres øjne er ok hvis du stopper samværet midlertidigt til der er komme mere styr på det, fordi du mener ikke det er godt for børnene . så vil de jo sige deres ærlige mening omkring det.
Det var sådan jeg gjorde, og jeg var noget overrasket over at høre jeg måtte sige nej til samvær.
ang hans mor, jeg ved ikke hvad de synes om mig, jeg ved ikke hvad han har fortalt hans familier, han har trukket mig i retten to gange og meldt mig til kommunen så kunne ikke forstille mig det er gode ting han siger om mig. Men hun lyttede fordi hun vil jo også gerne at hendes søn ser hans søn ... og jeg er ikke udepå at ødelægge det, men det skal ikke gå ud over min søn
Anmeld