Kan man stoppe frivilligt samværd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2011

1012lmp

RGN skriver:

Der kan godt gå 2-3 uger eller mere før man bliver indkaldt i forvaltningen. Især her i juletiden, hvor mange forældre lige slås en tand ekstra end normalt.

Men hvis du synes 48 timer er for meget for ham, hvorfor så ikke foreslå 24 timer eller mindre, hvis du synes børnene skal se ham?

Strengt taget behøver I vel ikke forvaltningen, hvis I kan blive enige.

Jamen han vil jo ikke nøjes med 24t.

Og nej vi behøver ikke i amtet men det vil jeg gerne have for ellers overholder han ikke sine samværs aftaler! Hver ENESTE gang han skal have samvær vil han bytte fordi der er noget som er vigtigere at deltage i og det gider jeg bare ikke mere nu.

Og han ønsker ikek at snakke med mig eller noget andet så det er lidt svært at aftale noget når manden ikke ønsker at samarbejde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2011

Kamulla

nu har jeg ikke læst hele tråden igennem..

men har i fælles forældremyndighed kan du ikke nægte ham hans samværd mm. der er tale om vold eller overgreb.. 

Anmeld

12. december 2011

1012lmp

Sally-Slingshot skriver:

Jamen du har helt ret, jeg kan virkelig godt forstå din skuffelse. For som du selv siger, det lyder til at han har gjort det af pligt.

Men hvor er det dog dejligt at hans mor kontakter dig - Det vil jo være fantastisk hvis de kan se hende jævnligt også.

Ja præcis... Håber bare de får en dejlig dag derovre

Anmeld

12. december 2011

1012lmp

Camillas-Copenhagen.com skriver:

nu har jeg ikke læst hele tråden igennem..

men har i fælles forældremyndighed kan du ikke nægte ham hans samværd mm. der er tale om vold eller overgreb.. 

Det kan jeg godt i og med vi ikke har fået fastlagt noget i amtet

Anmeld

12. december 2011

Kamulla

1012lmp skriver:

Det kan jeg godt i og med vi ikke har fået fastlagt noget i amtet

nej.. ikke når i har fælles... 

Anmeld

12. december 2011

Toshiba

det KAN hun godt - men amtet bliver ikk glade når folk har gjort det med mindre barnet er i fare

Anmeld

12. december 2011

1012lmp

Jo det kan jeg godt for der er jo ingen der kan bevise han har haft samvær og det er ord med ord da der ikke ligge noget på skrift

Anmeld

12. december 2011

Toshiba

1012lmp skriver:

Jo det kan jeg godt for der er jo ingen der kan bevise han har haft samvær og det er ord med ord da der ikke ligge noget på skrift

beviserne ligger jo så offentligt på nettet

Anmeld

12. december 2011

1012lmp

Toshiba skriver:

beviserne ligger jo så offentligt på nettet

Ja det er jeg klar over men når amtet har rådet mig til at stoppe samværet så må jeg gå ud fra det er det rigtige!

Anmeld

12. december 2011

Toshiba

1012lmp skriver:

Ja det er jeg klar over men når amtet har rådet mig til at stoppe samværet så må jeg gå ud fra det er det rigtige!

ja det må du jo gøre...

den ville IKKE have gået der hvor vi kommer... ikke på det grundlag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.