Kan man stoppe frivilligt samværd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.371 visninger
85 svar
0 synes godt om
13. november 2011

1012lmp

Ja ved i det?! Da min x og jeg gik fra hinanden lavede vi samværdsaftalen med hinanden og har aldrig haft amtet med inde i det.

Kan jeg godt stoppe samværdet og nægte min x at se børnene før han har været i amtet og få lavet samværd?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

Kamilla-m

Jeg tror det kommer helt an på grunden, da begge forældre i princippet har lige meget ret til børnene indtil der er aftalt andet i statsamtet.

du har så mere at sige vis du er bopælforældre på børnene.. Da mig og børnenes far gik fra hinanden kunne han ikke hente eller brige børnene uden det ville være chikane vis det ikke var en aftale fordi børnene havde adressen ved mig..

Anmeld

13. november 2011

june1987

det må du gerne, men der skal være en meget god grund..

men det tror jeg nu også du har

Anmeld

13. november 2011

1012lmp

MortilMogL skriver:

Jeg tror det kommer helt an på grunden, da begge forældre i princippet har lige meget ret til børnene indtil der er aftalt andet i statsamtet.

du har så mere at sige vis du er bopælforældre på børnene.. Da mig og børnenes far gik fra hinanden kunne han ikke hente eller brige børnene uden det ville være chikane vis det ikke var en aftale fordi børnene havde adressen ved mig..

Jamen børnene bor hos mig og se deres far hver 14 dag i 48t...

Grunden er den at han er SÅ skide egoistisk og sætter sine egne behov foran deres og jeg er så pisse træt af at stå model til det.

Forstår ikke at han de skide 48t ikke kan priotere DEM højest... og er bare nået til det punkt at så synes jeg bare ikke han skal se dem.

Så må han søge om samværd når han på et tidspunkt synes han har lyst til at priotere dem og ikke sig selv..!

Anmeld

13. november 2011

1012lmp

june1987 skriver:

det må du gerne, men der skal være en meget god grund..

men det tror jeg nu også du har

Tak søde... Ja det mener jeg jo selv jeg har...!

Anmeld

13. november 2011

Kamilla-m

1012lmp skriver:

Jamen børnene bor hos mig og se deres far hver 14 dag i 48t...

Grunden er den at han er SÅ skide egoistisk og sætter sine egne behov foran deres og jeg er så pisse træt af at stå model til det.

Forstår ikke at han de skide 48t ikke kan priotere DEM højest... og er bare nået til det punkt at så synes jeg bare ikke han skal se dem.

Så må han søge om samværd når han på et tidspunkt synes han har lyst til at priotere dem og ikke sig selv..!

så tror jeg godt du kan søde . vis du vil kan du evt skrive privat - jeg har jo lige været hele møllen igennem selv s;

Anmeld

13. november 2011

1012lmp

Hvordan finder jeg ud af om jeg kan? skal jeg ringe til amtet eller kan jeg bare stoppe det? Det er jo i og for sig ikke noget amtet er rodet ind i lige nu!

Anmeld

13. november 2011

sne190810

Hvad hvad gavner det dine drenge, at de ikke kommer til at se deres far?

Eller går det også udover dem og samværet faderen-børnene imellem, at han ikke kan finde ud af det?

Anmeld

13. november 2011

1012lmp

sne190810 skriver:

Hvad hvad gavner det dine drenge, at de ikke kommer til at se deres far?

Eller går det også udover dem og samværet faderen-børnene imellem, at han ikke kan finde ud af det?

Synes helt sikkert det går ud over dem... de ser han så sjældent hver ENESTE weekend han skal have dem prøver han at bytte, kan jeg ikke får han dem passet.... Det er så hvad det er for ved de har det godt...

Men sagen er den at hver eneste gang han har en ny kæreste sætter han hende før dem... og det gør mig så fandens ked af det... at han ikke kan sætte dem i forreste række de skide 48t han har dem hver 14 dag.

Han har nu igen fået ny kæreste, de har kun været sammen i 10 dage og nu har hun boet hos dem hele weekenden, kan simpelthen ikke forstå hvorfor hun skal ind i deres liv allerede, sidste gang var han sammen med sin kæreste 2 mdr og de boede hos hende hver 14 dag og sebastian kom hjem og fortalte de ikke havde lavet noget ellers havde han og hendes drenge stemt dørklokker

For far og kæresten havde bare siddet og ser film og kysset...  Ej men come on... han sagde han ALDRIG ville gøre det imod dem igen og nu er vi 4 mdr senere og han gør det samme endnu engang..

Hvorfor kan han ikke tilsidesætte sine egne egoiske behov i 48t?

Anmeld

13. november 2011

LinLin

1012lmp skriver:

Synes helt sikkert det går ud over dem... de ser han så sjældent hver ENESTE weekend han skal have dem prøver han at bytte, kan jeg ikke får han dem passet.... Det er så hvad det er for ved de har det godt...

Men sagen er den at hver eneste gang han har en ny kæreste sætter han hende før dem... og det gør mig så fandens ked af det... at han ikke kan sætte dem i forreste række de skide 48t han har dem hver 14 dag.

Han har nu igen fået ny kæreste, de har kun været sammen i 10 dage og nu har hun boet hos dem hele weekenden, kan simpelthen ikke forstå hvorfor hun skal ind i deres liv allerede, sidste gang var han sammen med sin kæreste 2 mdr og de boede hos hende hver 14 dag og sebastian kom hjem og fortalte de ikke havde lavet noget ellers havde han og hendes drenge stemt dørklokker

For far og kæresten havde bare siddet og ser film og kysset...  Ej men come on... han sagde han ALDRIG ville gøre det imod dem igen og nu er vi 4 mdr senere og han gør det samme endnu engang..

Hvorfor kan han ikke tilsidesætte sine egne egoiske behov i 48t?

Sådan er det også med Davids far - "Hver gang" han får en ny kæreste (det er d. 4. på 4 år nu...) vil han meget gerne lave om på samvær ELLER jeg finder ud af senere at David har været ved sine farforældre  

Men jeg vil nu alligevel ikke nægte ham samvær! David er kun ved sin far hveranden weekend nu (før vi flyttede havde han 5 dage med sin far på 14 dage) og han savner ham og sin farmor & farfar. Så om ikke andet får han set dem og der ved jeg også han har det godt og trygt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.