Kan man stoppe frivilligt samværd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2011

Chr-Hei

1012lmp skriver:

Han har ikke samvær nu nej, jeg har stoppet det frivillige samvær i samarbejde med amtet.

Ved ikke hvad han ønsker osv. Men synes det er mærkeligt han endnu ikke har søgt om samvær, har sagt jeg ønsker han har samvær men gerne vil have det fastsat i amtet.

Nåår på den måde.. Jamen HMM så der ikke andet end at vente til han søger.. Kan man jo kun håbe for børnenes skyld... De har godt af se sin far, men hjælper ikke tvinge ham til at se dem hvis de bliver tilsidesat... Håber da han får øjnene op og vil se sine børn..

Meeen amtet er nu heller ikk de hurtigste såå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2011

1012lmp

Chr-Hei skriver:

Nåår på den måde.. Jamen HMM så der ikke andet end at vente til han søger.. Kan man jo kun håbe for børnenes skyld... De har godt af se sin far, men hjælper ikke tvinge ham til at se dem hvis de bliver tilsidesat... Håber da han får øjnene op og vil se sine børn..

Meeen amtet er nu heller ikk de hurtigste såå

Ja det ved jeg godt... Men for helved hvor er det fustrerende mens det står på

Anmeld

13. december 2011

Talbutikken

1012lmp skriver:

Men det er jo præcis også sådan jeg har opfattet det da jeg snakkede med amtet. Og det skuffer mig bare at HAN ikke har søgt samvær..

Jeg har misforstået.. har ikke opfattet at han slet ikke have samvær, men at du var utilfred med de ting der forgik i fars hjem, når der var samvær.. for ja man kan ikke gennemtvinge samvær.. Men han ville kunne komme til en hver tid og kræve samvær igen.

Anmeld

13. december 2011

1012lmp

Talbutikken skriver:

Jeg har misforstået.. har ikke opfattet at han slet ikke have samvær, men at du var utilfred med de ting der forgik i fars hjem, når der var samvær.. for ja man kan ikke gennemtvinge samvær.. Men han ville kunne komme til en hver tid og kræve samvær igen.

Han har haft samvær ja, jeg stoppede samværet da jeg var utilfreds med den måde han førte samværet på.

Og han er mere end velkommen til at ville have samvær...

Anmeld

13. december 2011

Talbutikken

1012lmp skriver:

Han har haft samvær ja, jeg stoppede samværet da jeg var utilfreds med den måde han førte samværet på.

Og han er mere end velkommen til at ville have samvær...

Ok.. så er jeg med

Jamen, hvis det så er at han ønsker at genoptage samværet, så kan han jo søge eller det kan i begge to.. For at det så starte op i ordenlige rammer.

Anmeld

13. december 2011

1012lmp

Talbutikken skriver:

Ok.. så er jeg med

Jamen, hvis det så er at han ønsker at genoptage samværet, så kan han jo søge eller det kan i begge to.. For at det så starte op i ordenlige rammer.

Er bare så skide skuffet over han ENDNU efter 1 mdr ikke har søgt... han sagde jeg var unfair at stoppe samværet osv... men hvorfor helved søger han så ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.