Anonym skriver:
ja mine "symptomer" er jo rigtig gode tegn på en evt. graviditet... det er også derfor jeg er så forvirret... jeg var virkelig SÅ sikker på at jeg ville få en positiv G-test her til morgen... altså jeg var nærmest helt 100 % på det! For jeg har det jo så mærkeligt i kroppen, og fordi jeg havde en svage positiv test i fredags var jeg bare vildt optimist!
men puha så røg jeg da lige lukt helt ned i kulkælderen igen... 
og den positiv ÆL test oveni gjorde mig bare endnu mere træls...
jeg har ligesom dig humør svingninger til den dårlige side... der skal intet til før jeg tuder... især ikke idag
og jeg har aldrig prøvet at have det sådan her før...
jeg orker ikke at teste mere idag... tror faktisk at jeg vil vente med at teste nu indtil jeg ihvertfald er 4+2 (hvilket er på fredag/lørdag) så har mens en chance for at dukke op hvis det er.. og ellers håber jeg på en positiv test
jeg er rigtig glad for at høre at du stadig tror at jeg kan være gravid - trods alt!
men jeg vil gerne se noget før jeg gør mig flere forhåbninger nu... 
Du må endelig ikke glemme at der er nogle som først kan teste positivt når de er flere uger henne !!
Måske er du en af dem

Jeg tror altid det bedste, indtil andet er bevist - det skal man da 

Jeg forstår godt at du vil vente med at teste til fredag/lørdag - det er sku hårdt at se andet end det man regnede med/håbede på!! 
Husk at det er kroppen som er underlig, ikke dig.. Det er meget normalt at sidde og græde over ingenting - det har vi alle vidst været igennem
Hehe..
Kan huske at jeg inden min SA, flippede ud på min kat fordi den ikke gad sidde på stolen - endte med at jeg smed den i seng og græd , haha...
Jeg håber så meget at du kan teste mega positivt om nogle dage - det lyder som et brændene ønske!!
Anmeld