svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

jeg har rigtig meget kvalme, ømhed ude i begge sider af brysterne, "spændt" underliv (især når jeg strækker mig eller hoster) igår morges havde jeg en lille smule mens smerter som varede ca 15 min.. og har ikke mærket til det siden..) og så er jeg MEGA hormonella... kan tude over ingenting... 

Ja jeg tænker også at den ultra svage positive test som jeg havde i fredags måske kunne være en bio...  jeg tror ikke rigtig på at jeg er gravid længere... 

men jeg har bare meget svært ved at forklare den bragende positiv ÆL test som jeg fik idag...  tror du at en ÆL vil give udslag i forbindelse men en bio??? 

Det kunne godt lyde som om der er noget i gære

Inden jeg var ved læge havde jeg også mens smerter, mange og næsten hele dagen.. Kvalme har jeg heldigvis ikke, endnu Alt for ømme bryster!! Humørsvingninger - til den negative side Jeg er træt som bare pokker og så tisser jeg en del

Om dine smerter tidligere idag er tegn på mens eller graviditet, det ved jeg ikke.. Men jeg tror og håber at det er en graviditet du gemmer på

Nej, jeg tror ikke at en ÆL teste kan vise positivt, ved en bio - men den skulle efter sigende kunne vise positivt ved graviditet !!

Har du testet siden, eller venter du til imorgen/torsdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Det kunne godt lyde som om der er noget i gære

Inden jeg var ved læge havde jeg også mens smerter, mange og næsten hele dagen.. Kvalme har jeg heldigvis ikke, endnu Alt for ømme bryster!! Humørsvingninger - til den negative side Jeg er træt som bare pokker og så tisser jeg en del

Om dine smerter tidligere idag er tegn på mens eller graviditet, det ved jeg ikke.. Men jeg tror og håber at det er en graviditet du gemmer på

Nej, jeg tror ikke at en ÆL teste kan vise positivt, ved en bio - men den skulle efter sigende kunne vise positivt ved graviditet !!

Har du testet siden, eller venter du til imorgen/torsdag?

ja mine "symptomer" er jo rigtig gode tegn på en evt. graviditet... det er også derfor jeg er så forvirret... jeg var virkelig SÅ sikker på at jeg ville få en positiv G-test her til morgen... altså jeg var nærmest helt 100 % på det! For jeg har det jo så mærkeligt i kroppen, og fordi jeg havde en svage positiv test i fredags var jeg bare vildt optimist! 

men puha så røg jeg da lige lukt helt ned i kulkælderen igen...  og den positiv ÆL test oveni gjorde mig bare endnu mere træls... 

jeg har ligesom dig humør svingninger til den dårlige side... der skal intet til før jeg tuder... især ikke idag  og jeg har aldrig prøvet at have det sådan her før... 

jeg orker ikke at teste mere idag... tror faktisk at jeg vil vente med at teste nu indtil jeg ihvertfald er 4+2 (hvilket er på fredag/lørdag) så har mens en chance for at dukke op hvis det er.. og ellers håber jeg på en positiv test  

jeg er rigtig glad for at høre at du stadig tror at jeg kan være gravid - trods alt! men jeg vil gerne se noget før jeg gør mig flere forhåbninger nu... 

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

ja mine "symptomer" er jo rigtig gode tegn på en evt. graviditet... det er også derfor jeg er så forvirret... jeg var virkelig SÅ sikker på at jeg ville få en positiv G-test her til morgen... altså jeg var nærmest helt 100 % på det! For jeg har det jo så mærkeligt i kroppen, og fordi jeg havde en svage positiv test i fredags var jeg bare vildt optimist! 

men puha så røg jeg da lige lukt helt ned i kulkælderen igen...  og den positiv ÆL test oveni gjorde mig bare endnu mere træls... 

jeg har ligesom dig humør svingninger til den dårlige side... der skal intet til før jeg tuder... især ikke idag  og jeg har aldrig prøvet at have det sådan her før... 

jeg orker ikke at teste mere idag... tror faktisk at jeg vil vente med at teste nu indtil jeg ihvertfald er 4+2 (hvilket er på fredag/lørdag) så har mens en chance for at dukke op hvis det er.. og ellers håber jeg på en positiv test  

jeg er rigtig glad for at høre at du stadig tror at jeg kan være gravid - trods alt! men jeg vil gerne se noget før jeg gør mig flere forhåbninger nu... 

Du må endelig ikke glemme at der er nogle som først kan teste positivt når de er flere uger henne !! Måske er du en af dem

Jeg tror altid det bedste, indtil andet er bevist - det skal man da

Jeg forstår godt at du vil vente med at teste til fredag/lørdag - det er sku hårdt at se andet end det man regnede med/håbede på!!

Husk at det er kroppen som er underlig, ikke dig.. Det er meget normalt at sidde og græde over ingenting - det har vi alle vidst været igennem Hehe..

Kan huske at jeg inden min SA, flippede ud på min kat fordi den ikke gad sidde på stolen - endte med at jeg smed den i seng og græd , haha...

Jeg håber så meget at du kan teste mega positivt om nogle dage - det lyder som et brændene ønske!!

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Du må endelig ikke glemme at der er nogle som først kan teste positivt når de er flere uger henne !! Måske er du en af dem

Jeg tror altid det bedste, indtil andet er bevist - det skal man da

Jeg forstår godt at du vil vente med at teste til fredag/lørdag - det er sku hårdt at se andet end det man regnede med/håbede på!!

Husk at det er kroppen som er underlig, ikke dig.. Det er meget normalt at sidde og græde over ingenting - det har vi alle vidst været igennem Hehe..

Kan huske at jeg inden min SA, flippede ud på min kat fordi den ikke gad sidde på stolen - endte med at jeg smed den i seng og græd , haha...

Jeg håber så meget at du kan teste mega positivt om nogle dage - det lyder som et brændene ønske!!

ja det er virkeligt at stort ønske for os at få en lille baby!  nok også derfor jeg tager det så tungt...  og især fordi jeg måske lige havde sat mine forhåbninger aaaaalt for højt op! 

men ja som du skriver så er alt håb jo ikke ude endnu! Jeg har jo i realiteten først test dag i løbet af de kommende par dage, og måske opfanger en ÆL test bare HCG hormonet før en G-test... jeg ved det ikke... 

men du fik mig trods alt til at grine lidt, over historien med din kat  haha stakkels lille kat....! man kan virkelig gøre nogle skøre ting som hormonel!  jeg ringede ud til min kæreste på hans arbejde idag, og fortalte den trælse nyhed, og så stor tudede jeg så meget i telefonen at han slet ikke kunne forstå hvad jeg sagde... bagefter skulle jeg pille en mandarin, og først sprøjtede der noget saft op i øjet af mig, og så kunne jeg ikke få alt skrællen af i toppen... jeg blev så frustretet at jeg kastede den skide mandarin hen over stue gulvet, så nu er der mandarin over alt.. ups 

tak fordi du kan opmuntre mig lidt. det sætter jeg virkelig pris på! 

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

ja det er virkeligt at stort ønske for os at få en lille baby!  nok også derfor jeg tager det så tungt...  og især fordi jeg måske lige havde sat mine forhåbninger aaaaalt for højt op! 

men ja som du skriver så er alt håb jo ikke ude endnu! Jeg har jo i realiteten først test dag i løbet af de kommende par dage, og måske opfanger en ÆL test bare HCG hormonet før en G-test... jeg ved det ikke... 

men du fik mig trods alt til at grine lidt, over historien med din kat  haha stakkels lille kat....! man kan virkelig gøre nogle skøre ting som hormonel!  jeg ringede ud til min kæreste på hans arbejde idag, og fortalte den trælse nyhed, og så stor tudede jeg så meget i telefonen at han slet ikke kunne forstå hvad jeg sagde... bagefter skulle jeg pille en mandarin, og først sprøjtede der noget saft op i øjet af mig, og så kunne jeg ikke få alt skrællen af i toppen... jeg blev så frustretet at jeg kastede den skide mandarin hen over stue gulvet, så nu er der mandarin over alt.. ups 

tak fordi du kan opmuntre mig lidt. det sætter jeg virkelig pris på! 

Alt håb er bestemt ikke ude endnu sødeste!! Men se om du ikke kan prøve at tænke så meget på det, selvom det er svært!!

Jeg gav dig et lille grin - du gav mig et kæmpe grin - hvor er du søøøød!! Hahahaha... Stakkel mænd når de bliver udsat for vores underlige hormoner!! og stakkel din stue, nu er den bare pyntet op med smadret mandarin

Jeg har hørt at en tidlig graviditet kan vises på en ÆL test, så krydser fingre for at det er derfor din har vist positivt!! <3

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Nu hvor du skriver at du har smadret en stakkels lille mandarin - så kan du lige få det her billed af mig!!

Hvad det forstiller, tja??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Nu hvor du skriver at du har smadret en stakkels lille mandarin - så kan du lige få det her billed af mig!!

Hvad det forstiller, tja??

hahahahaha hvor er du god altså!  åhnej åhnej 

stakkels lille veludrustede mandarin mand!  hihihihi! 

mit humør er nok lige steget x 10 

Men ja jeg vil prøve at lade vær med at tænke mere på den dumme test mere idag nu... jeg kan jo hverken gøre fra eller til! så jeg håber bare på det bedste  men det lyder nu ret godt det du har hørt med ÆL testene. håber håber håber!!! 

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

hahahahaha hvor er du god altså!  åhnej åhnej 

stakkels lille veludrustede mandarin mand!  hihihihi! 

mit humør er nok lige steget x 10 

Men ja jeg vil prøve at lade vær med at tænke mere på den dumme test mere idag nu... jeg kan jo hverken gøre fra eller til! så jeg håber bare på det bedste  men det lyder nu ret godt det du har hørt med ÆL testene. håber håber håber!!! 

Tænkte at dette billed kunne få dig i bedre humør med det samme, hvem kan modstå sådan en fræk mandarin mand?? Hehe...

Det lyder om en god plan, du skal nok få dine største drømme opfyldt før eller siden, det er heltsikkert!!

Hvis du har brug for det, så kan du altid sende en PB til mig, så skal jeg se om jeg kan få humøret op igen

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

nope, jeg har søgt og søgt på nettet, og en sundhedsplejerske skriver at ÆL aldrig vil kunne give udslag på en graviditets test, men at det sagtens kan ske den anden vej. Altså at man kan få en positiv ÆL test når man er gravid... så håbet lever endnu! 

okay ja så er det bare at håbe at det er fordi du er gravid

lige et spørgsmål til dig....

Har man kun en positiv ÆL test i 1 dag eller der det i flere dage?

Anmeld

8. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

så din ÆL test ud ligesom min så? 

og 1000 tak jeg håber også at jeg stadig kan nå at få en glædelig overraskelse! 

Ja, det gjorde den så hold du modet oppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.