svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Frk.S

Anonym skriver:

er det rigtigt?  jamen hvordan dælen... 

Nu er jeg endnu mere forvirret... 

hvor langt var du henne da du testede positivt på ÆL test? 

jeg tænker bare at min G-test da ville slå ud også så hvis jeg er gravid?

men det er virkelig virkelig mystisk med den ÆL test!!! jeg har godt nok aldrig før fået en der var så positiv! og jeg nåede jo ikke engang at tage testen op af tissen før begge streger var kommet! 

åååårh på en måde giver det mig nyt håb, og på en måde ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro... 

hvad måler clear blue ned til? altså i HCG enhed? jeg kan ikke finde det nogle steder nemlig... 

jeg har lyst til at tage cyklen ned i byen og købe 1 af hver af alle de forskellige test jeg kan finde! har nemlig gemt mit morgen tis (igen ) så jeg har jo chancen... 

Jeg kan ikke huske hvor langt jeg var henne, men det var et godt stykke tid efter jeg havde testet positiv på en G test.
Jeg ville teste det, da det blev nævnt herinde. Og den blev også voldsomt positiv lige med det samme. Måske den kan fange det ved et lavere niveau - jeg ved det ikke.

Hvis det er rigtigt at CB test måler fra 50, så ville jeg tage en ny strimmel test eller en Valmed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

ømh JO den er mega positiv! test stregen skal være lige så tydelig eller MERE tydelig en kontrol stregen... og det må man jo sige at den er... 

Troede bare den meget tydelige streg var kontrol stregen, for er den det er de i mine øjne ikke lige tydeligere...!

Men igen kan godt forstå du er forvirret..!

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

NNL skriver:

Den er da mega positiv den ÆL

Men mystisk hvorfor den pludselig er det... Kan godt forstå du er forvirret

Altså hvis den streg til venstre er kontrolstregen så er den altså ikke positiv i mine øjne! For den til højre er da klart svagere end den til venstre!

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Nymfe skriver:

Clearblue måler fra 50 HcG, og de almindelige strimmel tests fx.(og de fleste andre) måler fra 25 HcG.

Med fare for at give falske forhåbninger så kunne det jo godt være forklaringen.

ja det kan måske godt være derfor så! 

der står bare på CB pakken at hvis man tager den 1 dage før sin mens dag (hvilket er idag) så er den 90 % sikker....  vil jo være 3+6 idag hvis det er... 

men jeg venter på at der kommer nye strimmel teste med posten hvert øjeblik det kan være. så prøver jeg at tage en af dem også 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Troede bare den meget tydelige streg var kontrol stregen, for er den det er de i mine øjne ikke lige tydeligere...!

Men igen kan godt forstå du er forvirret..!

stregen tættest på det grønne er kontrol stregen. og stregen tættest på det hvide (altså til venstre på billedet) er test stregen - og det er den som skal være enten tydeligere eller sammen styrke som kontrol stregen. gav det mening? 

men ja jeg er total mega forvirret... også fordi jeg har en del symptomer, og aldrig aldrig aldrig har prøvet at få en positiv ÆL test på cyklus da 30  og min cyklus er fuldstændig regelmæssig... 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Jeg kan ikke huske hvor langt jeg var henne, men det var et godt stykke tid efter jeg havde testet positiv på en G test.
Jeg ville teste det, da det blev nævnt herinde. Og den blev også voldsomt positiv lige med det samme. Måske den kan fange det ved et lavere niveau - jeg ved det ikke.

Hvis det er rigtigt at CB test måler fra 50, så ville jeg tage en ny strimmel test eller en Valmed.

ja jeg sidder og bare og venter på at mine strimmel tests kommer med posten! håber de er her snart 

jeg har fuldstændig regelmæssig cyklus. på 30-31 dage, og jeg er idag på cyklus dag 30. så jeg kan da umuligt have ÆL nu... 

Havde desuden også en positiv ÆL den 24-25 oktober.... 

hvor er det altså bare træls... jeg var nærmest helt sikkert på at jeg kunne smække et billede på herinde idag af en positiv test... 

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

stregen tættest på det grønne er kontrol stregen. og stregen tættest på det hvide (altså til venstre på billedet) er test stregen - og det er den som skal være enten tydeligere eller sammen styrke som kontrol stregen. gav det mening? 

men ja jeg er total mega forvirret... også fordi jeg har en del symptomer, og aldrig aldrig aldrig har prøvet at få en positiv ÆL test på cyklus da 30  og min cyklus er fuldstændig regelmæssig... 

Årrrh på den måde troede det var omvendt.. my bad sorry..

Men ja ville også selv være forvirret men tror bare jeg ville tænke... okay min krop er fucked men jeg har ÆL så må vi sq hellere lige en tur i kanen... haha haha.. Undskyld men det tror jeg seriøst bare jeg vilel gøre, også vente at se hvad der sker!

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Kan sagtens ane den anden streg Prøv at teste to dage senere, det er noget med at HCG mængden fordobles på to dage i starten... Så burde den jo være tydeligere allerede der

Og ja, der er risiko for en bio når man tester tidligt, men jeg gjorde det samme Desuden vil der sgu altid være en risiko for at noget går galt undervejs, det er bare ikke det man skal fokusere på Positive tanker kommer man langt med

Krydser alt hvad jeg har for at den er der

tak for dit søde svar 

jeg prøver at bevare det positive humør, men puha det er tarveligt som min krop snyder mig lige nu.... 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Årrrh på den måde troede det var omvendt.. my bad sorry..

Men ja ville også selv være forvirret men tror bare jeg ville tænke... okay min krop er fucked men jeg har ÆL så må vi sq hellere lige en tur i kanen... haha haha.. Undskyld men det tror jeg seriøst bare jeg vilel gøre, også vente at se hvad der sker!

helt okay, det kan også godt være lidt svært at finde rundt i. især hvis man ikke er vandt til at bruge sådan nogle 

ja jeg har også tænkt på at vi bare skal springe på hinanden, og være helgarderet... men altså det kan virkelig ikke passe at jeg er ÆL nu... det kan det simpelthen bare ikke....! 

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

helt okay, det kan også godt være lidt svært at finde rundt i. især hvis man ikke er vandt til at bruge sådan nogle 

ja jeg har også tænkt på at vi bare skal springe på hinanden, og være helgarderet... men altså det kan virkelig ikke passe at jeg er ÆL nu... det kan det simpelthen bare ikke....! 

Jamen har du haft en positiv ÆL test tidligere i den her cyklus?

altså der for ca 14 dage siden?

Kan jo være du har 2 ÆL?! Men tja ved det sq ikke lyder mærkeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.