svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Nej præcis og nu skal du se hvad jeg lige googlede mig fra til.... haha haha haha haha kunne ikke lade være med at grine lidt for mig selv....

Meget tyder på at kvinder i virkeligheden har to ægløsninger pr. måned. Undersøgelser lavet af den ungarske læge og gynækolog Eugen Jonas for ca. 60 år siden, viser at enhver kvinde har mulighed for, at have to ægløsninger pr. måned. Det betyder, at der er to perioder i løbet af måneden, og ikke kun én, som først antaget, hvor hun kan blive gravid. Eugen Jonas mener, at denne ægløsning følger en rytme og dagene kan udregnes. Perioden vender tilbage, regelmæssigt, måned efter måned. Kvinden har mulighed for at blive gravid i denne periode, såfremt hun altså elsker på dette tidspunkt. Idet denne mere ”spontane” ægløsning ser ud til at være betinget af elskov - og gerne god elskov, hvor kvinden får én el. flere orgasmer. Dvs. ægløsningen finder ikke nødvendigvis sted, hvis kvinden ikke har sex. Denne teori passer sammen med nyere forskning, hvor amerikanske læger har fundet frem til, at kvinder kan få spontan ægløsning under elskoven. I disse helt nye forskningsresultater, som er uafhængig af Jonas undersøgelser, mener man, at ægløsningen er fremprovokeret af mandens sæd.

hahahahahahaha LOL den er god! 

høhø men det kan umuligt passe i mit tilfælde... vi har ikke haft sex i over 1 uge (jeg turde ikke fordi jeg jo troede jeg var gravid... yes i know, det betyder ikke en skid.. men alligevel kunne jeg bare ikke...) så HVIS jeg er ÆL nr 2, så kan det ihvertfald ikke være sat igang af "hed elskov" hahahahaha 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

hahahahahahaha LOL den er god! 

høhø men det kan umuligt passe i mit tilfælde... vi har ikke haft sex i over 1 uge (jeg turde ikke fordi jeg jo troede jeg var gravid... yes i know, det betyder ikke en skid.. men alligevel kunne jeg bare ikke...) så HVIS jeg er ÆL nr 2, så kan det ihvertfald ikke være sat igang af "hed elskov" hahahahaha 

Haha haha haha ej men synes virkelig den fortolkning der var RET god... thi hi.....

Men tja ved ikke hvordan det kan lade sig gøre.. men nu har du heller ikke fået en uge... så det har manden heller ikke så er sikker på han godt lige kan komme hjem ½ time før for at få noget hed elskov..

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Haha haha haha ej men synes virkelig den fortolkning der var RET god... thi hi.....

Men tja ved ikke hvordan det kan lade sig gøre.. men nu har du heller ikke fået en uge... så det har manden heller ikke så er sikker på han godt lige kan komme hjem ½ time før for at få noget hed elskov..

hehe jojo han har skam "fået"... har da hjulpet ham af med trykket på andrer måder end lige præcis samleje... 

jeg har selv lige googlet nettet tyndt.. og ja en del beretter da om 2 ÆL på en måned... jeg er virkelig meget skeptisk på det... men hvem ved... 

men hvorfor havde jeg så en svagt positiv g-test for 4 dage siden? 

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

hehe jojo han har skam "fået"... har da hjulpet ham af med trykket på andrer måder end lige præcis samleje... 

jeg har selv lige googlet nettet tyndt.. og ja en del beretter da om 2 ÆL på en måned... jeg er virkelig meget skeptisk på det... men hvem ved... 

men hvorfor havde jeg så en svagt positiv g-test for 4 dage siden? 

Tja jeg ved det ikke... på de billeder du lagde ind her kunne jeg desværre ikke se den 2 streg, men derfor kan den jo godt have været der... Men er det ikke noget med at ÆL godt kan fremskaffe en positiv g-test?

Synes jeg at have læst men ved ikke om det passer..

Ja men at få lettet trykket er jo ikke det samme som en god omgang sex med den man elsker

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Mente nok!  Jeg tror du skal tage endnu en GT kære trådstarter. Når du ikke er længere henne, kan det godt svinge lidt med koncentrationen af HCG. Og bruger man et andet mærke, kan de godt reagere lidt forskelligt. 

er nødt til at høre dig hvad du mener med at HCG kan svinge lidti starten? 

altså den kan vel ikke svine nedaf?  eller hvad? er det muligt at teste positivt - negativt - positivt? (håber jo at jeg kan teste positiv om et par dage så...) 

kan en biokemisk mon give udslag på en ÆL test??? sidder nemlig og tænker på om min svage g-test har været en bio, og at det så er de sidste sølle rester af HCG som ÆL-testen fanger og derfor bliver bragende positiv???? 

hvor er jeg altså bare ked af det.... sidder her hjemme helt måles og tuder for mig selv...  kan virkelig ikke forstå hvorfor det hele er så mærkeligt.. jeg er TOTAL hormonella.... 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Tja jeg ved det ikke... på de billeder du lagde ind her kunne jeg desværre ikke se den 2 streg, men derfor kan den jo godt have været der... Men er det ikke noget med at ÆL godt kan fremskaffe en positiv g-test?

Synes jeg at have læst men ved ikke om det passer..

Ja men at få lettet trykket er jo ikke det samme som en god omgang sex med den man elsker

nope, jeg har søgt og søgt på nettet, og en sundhedsplejerske skriver at ÆL aldrig vil kunne give udslag på en graviditets test, men at det sagtens kan ske den anden vej. Altså at man kan få en positiv ÆL test når man er gravid... så håbet lever endnu! 

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

nope, jeg har søgt og søgt på nettet, og en sundhedsplejerske skriver at ÆL aldrig vil kunne give udslag på en graviditets test, men at det sagtens kan ske den anden vej. Altså at man kan få en positiv ÆL test når man er gravid... så håbet lever endnu! 

Hvornår har du testdag??

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Hvornår har du testdag??

det har jeg imorgen/ iovermogen. min mens plejer at komme den 9-10 i hver måned. 

så jeg vil være ca 3+6 idag... 

hvad tror du om det hele? 

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

det har jeg imorgen/ iovermogen. min mens plejer at komme den 9-10 i hver måned. 

så jeg vil være ca 3+6 idag... 

hvad tror du om det hele? 

Hvordan har du det inde i kroppen lige nu?

Murren i maven? Ømme bryster? Humørsvingerninger?

Jeg tænker lidt at når du har testet positivt, så burde den jo være god nok - men da man tester positivt før tid, er der jo 50 procent chance for at det ender i en bio

Hvordan ser dine cyklus's ud?

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Hvordan har du det inde i kroppen lige nu?

Murren i maven? Ømme bryster? Humørsvingerninger?

Jeg tænker lidt at når du har testet positivt, så burde den jo være god nok - men da man tester positivt før tid, er der jo 50 procent chance for at det ender i en bio

Hvordan ser dine cyklus's ud?

jeg har rigtig meget kvalme, ømhed ude i begge sider af brysterne, "spændt" underliv (især når jeg strækker mig eller hoster) igår morges havde jeg en lille smule mens smerter som varede ca 15 min.. og har ikke mærket til det siden..) og så er jeg MEGA hormonella... kan tude over ingenting... 

Ja jeg tænker også at den ultra svage positive test som jeg havde i fredags måske kunne være en bio...  jeg tror ikke rigtig på at jeg er gravid længere... 

men jeg har bare meget svært ved at forklare den bragende positiv ÆL test som jeg fik idag...  tror du at en ÆL vil give udslag i forbindelse men en bio??? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.