svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Tænkte at dette billed kunne få dig i bedre humør med det samme, hvem kan modstå sådan en fræk mandarin mand?? Hehe...

Det lyder om en god plan, du skal nok få dine største drømme opfyldt før eller siden, det er heltsikkert!!

Hvis du har brug for det, så kan du altid sende en PB til mig, så skal jeg se om jeg kan få humøret op igen

årh mange tak! hvor er du bare sød  

Jeg vil HELT sikkert sende dig en PB næste gang jeg er nedtrykt! For du har da virkelig evnen til at gøre en grå dag dejlig lys igen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

okay ja så er det bare at håbe at det er fordi du er gravid

lige et spørgsmål til dig....

Har man kun en positiv ÆL test i 1 dag eller der det i flere dage?

man har kun ÆL i ca 12-24 timer. Men man kan som regel teste positivt FØR æl og så i et par dage frem. F.eks kunne jeg i denne måned teste positivt den 23+24 hvorefter testede blev negative igen...

men altså det er jo åbenbart aldrig helt til at vide hvornår man står men en positiv ÆL test... jeg har ihvertfald aldrig prøvet at have en på cyklus dag 30 før! 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ja, det gjorde den så hold du modet oppe

men du fik en positiv g-test samme dag også ikk? 

og jo mange tak, jeg prøver at bevare modet lidt endnu, selvom jeg godt nok begynder at tvivle på det.. men jeg har slet ingen tegn til at mens skulle komme. og jeg har forventet mens dag imorgen! 

Anmeld

8. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

men du fik en positiv g-test samme dag også ikk? 

og jo mange tak, jeg prøver at bevare modet lidt endnu, selvom jeg godt nok begynder at tvivle på det.. men jeg har slet ingen tegn til at mens skulle komme. og jeg har forventet mens dag imorgen! 

jo jeg testede G-test samme dag.. jeg testede to bragende positive g-teste, men kunne slet ikke helt forstå de var positive fordi jeg var så overrasket, så prøvede med en ÆL test også fordi jeg som sagt havde hørt at de også gerne skulle blive positive hvis man var gravid.. såå efter de tre teste kunne jeg juble Så var ønskebabyen der

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

jo jeg testede G-test samme dag.. jeg testede to bragende positive g-teste, men kunne slet ikke helt forstå de var positive fordi jeg var så overrasket, så prøvede med en ÆL test også fordi jeg som sagt havde hørt at de også gerne skulle blive positive hvis man var gravid.. såå efter de tre teste kunne jeg juble Så var ønskebabyen der

kan godt forstå at du blev rigtig lykkelig! det ville jeg godt nok også blive. Og stort tillykke! 

men altså min g-test var jo negativ idag... så jeg tror desværre ikke at vores eksempler er ens... DESVÆRRE.... gad godt de var... 

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

man har kun ÆL i ca 12-24 timer. Men man kan som regel teste positivt FØR æl og så i et par dage frem. F.eks kunne jeg i denne måned teste positivt den 23+24 hvorefter testede blev negative igen...

men altså det er jo åbenbart aldrig helt til at vide hvornår man står men en positiv ÆL test... jeg har ihvertfald aldrig prøvet at have en på cyklus dag 30 før! 

Haha nej det er der nok ikke ret mange der har prøvet... host host..!

Anmeld

8. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

kan godt forstå at du blev rigtig lykkelig! det ville jeg godt nok også blive. Og stort tillykke! 

men altså min g-test var jo negativ idag... så jeg tror desværre ikke at vores eksempler er ens... DESVÆRRE.... gad godt de var... 

Kan være du danner HCG langsommere end jeg fx gør.. for ikke tit man ser en bragende positiv test når man 3+2 .. så jeg må jo danne det i store mængder hurtigt..

Jeg tror nu staidg på du er gravid

Men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen og sige, at du har taget en test som er meget svagt positiv, om ikke de kan konstatere via en blodprøve om du er gravid eller ej ? - selvom der sikkert nok alligevel går en uges tid inden de har svar på det .. du må bare teste hver dag de næste par dage

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Kan være du danner HCG langsommere end jeg fx gør.. for ikke tit man ser en bragende positiv test når man 3+2 .. så jeg må jo danne det i store mængder hurtigt..

Jeg tror nu staidg på du er gravid

Men hvis jeg var dig, ville jeg ringe til lægen og sige, at du har taget en test som er meget svagt positiv, om ikke de kan konstatere via en blodprøve om du er gravid eller ej ? - selvom der sikkert nok alligevel går en uges tid inden de har svar på det .. du må bare teste hver dag de næste par dage

ja det var godt nok vildt at den var så positiv når du kan var 3+2! og du er ikke blevet rykket frem til NF scanningen så? 

men du skal godt nok bare være glad for at du danner det så hurtigt! så slipper du får det her "hvad nu hvis..." 

ih du giver mig næsten helt nyt håb når skriver at du tror på at jeg er gravid!  det gør mig helt varm indeni! og jeg håber virkelig inderligt at du får ret!!! 

jeg har tænkt på det med lægen.. og hvis jeg ikke har fået hverken mens eller positiv test om 1 uge, ringer jeg derned! 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Haha nej det er der nok ikke ret mange der har prøvet... host host..!

hehe nej... kun dem der åbenbart dyrker så hed elskov at de får en ekstra om gang ÆL oven i hatten 

Anmeld

8. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

ja det var godt nok vildt at den var så positiv når du kan var 3+2! og du er ikke blevet rykket frem til NF scanningen så? 

men du skal godt nok bare være glad for at du danner det så hurtigt! så slipper du får det her "hvad nu hvis..." 

ih du giver mig næsten helt nyt håb når skriver at du tror på at jeg er gravid!  det gør mig helt varm indeni! og jeg håber virkelig inderligt at du får ret!!! 

jeg har tænkt på det med lægen.. og hvis jeg ikke har fået hverken mens eller positiv test om 1 uge, ringer jeg derned! 

Jo jeg blev rykket 8 dage frem.. men efter de 8 dage, svarer det til at jeg testede positivt 3+2 .. så det er lidt vildt.. Ja, det er egentlig dejligt nok..

Meen du skal også have håb, gør det ikke bedre hvis ikke man selv tror på det .. så test du her de næste 3-4 dage og er mens ikke kommet. så kontakt lægen og sig du ikke helt kan forstå det om de vil teste dig med en evt. blodprøve så du kan få det afklaret

Det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.