MariaE skriver:
Jamen spændende....der skal dog helst være udvikling i dine tests nu....
Men den jeg tog 3+3 var svag om morgenen, men eftermiddagsurinen fik den jo fint positiv som du kan se. Så måske du skulel købe to stk, en til i eftermiddag og en til i morgen tidlig,. Har du billede af den sidste?
jeg har masser af de der strimmel teste liggende.. men jeg vil prøve at købe en Valmed senere idag.
ja lige præcis - jeg tænker nemlig også at der burde have været sket udvikling i mit HCG så stregen skulle have været blevet kraftigere nu...
jeg har prøvet at tage et billede af den fra idag, men den er rent faktisk så svag at det ikke kan ses på billedet.. så det må jo betyde at den er endnu svagere end i fredags..
helt ærligt, så tror jeg at jeg har haft en bio! andet kan simpelthen ikke passe... 
så jeg vil bare vente på at mens kommer... har en lille smule murren, så det må være mens der er på vej...
kan stadig ikke forklare den positive ÆL test, men jeg tror ikke at den betyde graviditet. alle jer andre som har fået en positiv ÆL test har jo samtidig testet positivt med en g-test... 
vi må op på hesten igen i næste månede og håbe på at vi kan lave et lille August barn 

Anmeld