svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Anonym trådstarter

NY UPDATE! 

Ja jeg havde jo egentlig lovet mig selv at jeg ikke ville teste igen før på fredag.... men...  jeg kunne altså ikke vente!

Så jeg har her til morgen taget en billig strimmel test igen. Samme mærke som jeg brugte i fredags da jeg fik en svag streg frem!

og gæt hvad?! Der kommer sku en svag streg frem igen!!!  den er ca samme styrke som i fredags... men hvorfor dælen viste CB digital testen så "ikke gravid" igår??!! 

ej jeg blir bare mere og mere forvirret!

jeg kunne selvfølgelig heller ikke lade lær med at tage en ÆL test igen  og den blev også lige så hurtigt og overdrevet positiv som igår!  

ÅH please lad mig være gravid!!!! 

jeg er enten 3+6 eller 4+0 idag! (hvis det er) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Og her er et gammelt billede af ÆL testen med min datter, den er taget lidt over testdagen kan jeg huske, men ikke præcist hvornår.

ja din ÆL test ligner godt nok meget min 

men din g-test er da noget tydeligere end min... Jeg har taget en ny strimmel g-test idag, og der kom en svag streg frem igen! 

så nu er jeg dobbelt så forvirret som igår... 

Anmeld

9. november 2011

FogL

Vent lidt endnu - kan sagtens se stregen, men den burde jo blive tydligere.. Evt vent længere end bare lige til testdag  

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Jeg testede også positivt på ægløsningstest da jeg var gravid, og har altså hørt om flere som ikke har fået de digitale til at vise positive i starten, så måske der stadig er håb, jeg ville nok købe en almindelig test og prøve.

hvor langt var du så henne da din ÆL blev positiv? og fik du så ikke også, ligesom alle de andre, en positiv g-test samme dag?

jeg fik mine teste igår med posten, fra billigteste.dk, og jeg har her til morgen taget en ny strimmel test (samme slags som jeg tog i fredags) og der kom en svagt positiv streg frem igen! 

ÆL testen popper også frem med den meget meget positive streg før jeg overhovedt har talt til 15 og får den op af tissen igen... 

så nu er jeg lige pludselig med nyt håb igen! 

der er jo intet andet at gøre end at teste videre de næste par dage. og hvis ikke testede bliver mere positive, må jeg et smut til lægen og få taget blodprøver. 

Anmeld

9. november 2011

Lotus86

Kan ikke huske hvor langt jeg var, men det var lige i starten. Og fik altså aldrig en særlig positiv g-test da jeg brugte strimmeltestene fra billigteste, synes de var elendige. Hvis du går en tur i netto og køber en Valmed, så vil jeg godt vædde med, at den viser mere positiv.

Anmeld

9. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

hvor langt var du så henne da din ÆL blev positiv? og fik du så ikke også, ligesom alle de andre, en positiv g-test samme dag?

jeg fik mine teste igår med posten, fra billigteste.dk, og jeg har her til morgen taget en ny strimmel test (samme slags som jeg tog i fredags) og der kom en svagt positiv streg frem igen! 

ÆL testen popper også frem med den meget meget positive streg før jeg overhovedt har talt til 15 og får den op af tissen igen... 

så nu er jeg lige pludselig med nyt håb igen! 

der er jo intet andet at gøre end at teste videre de næste par dage. og hvis ikke testede bliver mere positive, må jeg et smut til lægen og få taget blodprøver. 

Du kan sagtens være langsom starter mht. HCG.  

Testene kan godt reagere ved forskelligt HCG niveau. Nogen af dem er mere følsomme end andre. Håber det bare er det, og du lige om lidt står med en bragende positiv test. 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan sagtens være langsom starter mht. HCG.  

Testene kan godt reagere ved forskelligt HCG niveau. Nogen af dem er mere følsomme end andre. Håber det bare er det, og du lige om lidt står med en bragende positiv test. 

men når det er akkurat samme mærke tests jeg har brugt, kan de så også også godt svinge i styrke? det har jeg nemlig selv spekuleret over... 

jeg fandt lige det her inde på "Min-mave.dk" og der står: "Selv om stregen er svag vil din test være positiv hvis der er farve i stregen, og du kan regne endnu mere med resultatet hvis du kan se teststregen i "strakt arm testen"

jeg synes altså ikke rigtig min test klarer strakt arm testen.... men der ER jo farve i.... såeh? 

men ja altså.. der er jo intet andet for end at vente nogle dage og teste videre. heldigvis er der slet ingen tegn på mens! og den skulle jo komme idag... 

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Kan ikke huske hvor langt jeg var, men det var lige i starten. Og fik altså aldrig en særlig positiv g-test da jeg brugte strimmeltestene fra billigteste, synes de var elendige. Hvis du går en tur i netto og køber en Valmed, så vil jeg godt vædde med, at den viser mere positiv.

hmm der ligger desværre ikke lige en netto tæt på os... men vi skal ud og handle senere idag, så prøver jeg at købe en 

Anmeld

9. november 2011

Muffinmus

Jamen spændende....der skal dog helst være udvikling i dine tests nu....

Men den jeg tog 3+3 var svag om morgenen, men eftermiddagsurinen fik den jo fint positiv som du kan se. Så måske du skulel købe to stk, en til i eftermiddag og en til i morgen tidlig,. Har du billede af den sidste?

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jamen spændende....der skal dog helst være udvikling i dine tests nu....

Men den jeg tog 3+3 var svag om morgenen, men eftermiddagsurinen fik den jo fint positiv som du kan se. Så måske du skulel købe to stk, en til i eftermiddag og en til i morgen tidlig,. Har du billede af den sidste?

jeg har masser af de der strimmel teste liggende.. men jeg vil prøve at købe en Valmed senere idag. 

ja lige præcis - jeg tænker nemlig også at der burde have været sket udvikling i mit HCG så stregen skulle have været blevet kraftigere nu... 

jeg har prøvet at tage et billede af den fra idag, men den er rent faktisk så svag at det ikke kan ses på billedet.. så det må jo betyde at den er endnu svagere end i fredags.. 

helt ærligt, så tror jeg at jeg har haft en bio! andet kan simpelthen ikke passe... 

så jeg vil bare vente på at mens kommer... har en lille smule murren, så det må være mens der er på vej... 

kan stadig ikke forklare den positive ÆL test, men jeg tror ikke at den betyde graviditet. alle jer andre som har fået en positiv ÆL test har jo samtidig testet positivt med en g-test... 

vi må op på hesten igen i næste månede og håbe på at vi kan lave et lille August barn 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.