svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Jamen har du haft en positiv ÆL test tidligere i den her cyklus?

altså der for ca 14 dage siden?

Kan jo være du har 2 ÆL?! Men tja ved det sq ikke lyder mærkeligt.

jeps havde en klart positiv ÆL for præcis 13 dage siden... og så åbenbart  nu igen idag.... meget meget mærkelig.... 

jeg har godt læst om at nogle kvinder kan have 2 x ÆL på 1 måned... men altså det er vist kun noget som sker ekstremt sjælendt.... så kan da ikke tro at det lige rammer mig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

jeps havde en klart positiv ÆL for præcis 13 dage siden... og så åbenbart  nu igen idag.... meget meget mærkelig.... 

jeg har godt læst om at nogle kvinder kan have 2 x ÆL på 1 måned... men altså det er vist kun noget som sker ekstremt sjælendt.... så kan da ikke tro at det lige rammer mig? 

Hmmm ved det ikke men jeg har også hørt om at det kan ske, har også hørt om en som blev gravid med tvillinger... men den ene var jo så 14 dage bagud hele vejen igennem fordi hun blev gravid under begge ÆL...!

Men der er vel ikke andet at sige end at det ER sket for dig... så blev du ikke gravid for 14 dage siden så er det bare med at hoppe under dynen nu... Du får lige en ekstra chance... nice...!

Anmeld

8. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

Hjælp mig piger... 

hvad ser i på denne test???

jeg synes at jeg kan skimte en meget meget svag streg nr 2 nemlig... Min kæreste kan også godt se den 

Det er lidt svært at fange stregen på et billede... den er lidt mere tydelig i virkeligheden. 

Men jeg vil alligevel lige høre jer herinde hvad i ser. 

Måske sidder der nogle som fik en baby ud af sådan en svag streg? 

Jeg er 3+3 idag hvis jeg er gravid, så ja jeg ved godt at det er lidt for tidligt jeg har testet... 

tror sagtens du kan være gravid ..

Jeg testede positiv med en strimmel og en anden ikke digital test da jeg var ca. 3+2... men samtidig tog jeg også en ÆL test, da jeg havde hørt at de oftest blev positive når man var gravid og rigtigt nok, min ÆL-test blev bragende positiv..

Jeg har altså en pige i maven nu og er 26 uger henne. Så synes bare du skal holde modet oppe, for jeg tror den er der

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Hmmm ved det ikke men jeg har også hørt om at det kan ske, har også hørt om en som blev gravid med tvillinger... men den ene var jo så 14 dage bagud hele vejen igennem fordi hun blev gravid under begge ÆL...!

Men der er vel ikke andet at sige end at det ER sket for dig... så blev du ikke gravid for 14 dage siden så er det bare med at hoppe under dynen nu... Du får lige en ekstra chance... nice...!

manden kommer desværre først hjem kl 16, og kl 16 ca kommer svigermor også på besøg... haha WHAT TO DO? 

men igen - jeg tror virkelig ikke på at jeg skulle have ÆL igen... så er jeg jo en ud af 1.000.000 som oplever det! no way... 

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

manden kommer desværre først hjem kl 16, og kl 16 ca kommer svigermor også på besøg... haha WHAT TO DO? 

men igen - jeg tror virkelig ikke på at jeg skulle have ÆL igen... så er jeg jo en ud af 1.000.000 som oplever det! no way... 

Haha bed ham tage lidt før fri også lige nå en quicky inden hun kommer eller vent til i aften

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

tror sagtens du kan være gravid ..

Jeg testede positiv med en strimmel og en anden ikke digital test da jeg var ca. 3+2... men samtidig tog jeg også en ÆL test, da jeg havde hørt at de oftest blev positive når man var gravid og rigtigt nok, min ÆL-test blev bragende positiv..

Jeg har altså en pige i maven nu og er 26 uger henne. Så synes bare du skal holde modet oppe, for jeg tror den er der

årh jeg håber virkelig virkelig at du får ret! 

jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor min g-test ikke blir positiv.. men det kan jo være at ÆL testen er mere følsom? jeg er jo ikke ret langt henne hvis det er, og måske er mit HCG ikke særlig højt endnu...? 

jeg er bare så snot forvirret altså... har det sådan lidt nu at enten så må mens godt bare komme så vi kan komme videre i teksten eller også så vil jeg have en positiv g-test NU! 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Haha bed ham tage lidt før fri også lige nå en quicky inden hun kommer eller vent til i aften

ja det er da forsøget værd...  vi mister jo ihvertfald ikke noget ved at prøve! 

Anmeld

8. november 2011

MissTas

Anonym skriver:

årh jeg håber virkelig virkelig at du får ret! 

jeg kan bare ikke helt forstå hvorfor min g-test ikke blir positiv.. men det kan jo være at ÆL testen er mere følsom? jeg er jo ikke ret langt henne hvis det er, og måske er mit HCG ikke særlig højt endnu...? 

jeg er bare så snot forvirret altså... har det sådan lidt nu at enten så må mens godt bare komme så vi kan komme videre i teksten eller også så vil jeg have en positiv g-test NU! 

Ved ikke om en ÆL-test er mere følsom end en G-test, men det kunne da være logisk i følge dit tilfælde hvert fald.. jeg ved bare at da jeg testede for graviditet og den var positiv, der var en ÆL test også bragende positiv og jeg kan faks stadig teste en ÆL test positiv.. såå

Der er håb krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

8. november 2011

1012lmp

Anonym skriver:

ja det er da forsøget værd...  vi mister jo ihvertfald ikke noget ved at prøve! 

Nej præcis og nu skal du se hvad jeg lige googlede mig fra til.... haha haha haha haha kunne ikke lade være med at grine lidt for mig selv....

Meget tyder på at kvinder i virkeligheden har to ægløsninger pr. måned. Undersøgelser lavet af den ungarske læge og gynækolog Eugen Jonas for ca. 60 år siden, viser at enhver kvinde har mulighed for, at have to ægløsninger pr. måned. Det betyder, at der er to perioder i løbet af måneden, og ikke kun én, som først antaget, hvor hun kan blive gravid. Eugen Jonas mener, at denne ægløsning følger en rytme og dagene kan udregnes. Perioden vender tilbage, regelmæssigt, måned efter måned. Kvinden har mulighed for at blive gravid i denne periode, såfremt hun altså elsker på dette tidspunkt. Idet denne mere ”spontane” ægløsning ser ud til at være betinget af elskov - og gerne god elskov, hvor kvinden får én el. flere orgasmer. Dvs. ægløsningen finder ikke nødvendigvis sted, hvis kvinden ikke har sex. Denne teori passer sammen med nyere forskning, hvor amerikanske læger har fundet frem til, at kvinder kan få spontan ægløsning under elskoven. I disse helt nye forskningsresultater, som er uafhængig af Jonas undersøgelser, mener man, at ægløsningen er fremprovokeret af mandens sæd.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

MissTas skriver:

Ved ikke om en ÆL-test er mere følsom end en G-test, men det kunne da være logisk i følge dit tilfælde hvert fald.. jeg ved bare at da jeg testede for graviditet og den var positiv, der var en ÆL test også bragende positiv og jeg kan faks stadig teste en ÆL test positiv.. såå

Der er håb krydser alt hvad jeg kan

så din ÆL test ud ligesom min så? 

og 1000 tak jeg håber også at jeg stadig kan nå at få en glædelig overraskelse! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.