Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: hehe nej... kun dem der åbenbart dyrker så hed elskov at de får en ekstra om gang ÆL oven i hatten
hehe nej... kun dem der åbenbart dyrker så hed elskov at de får en ekstra om gang ÆL oven i hatten
haha haha haha haha
Ja nemlig ja.... Synes nu ikke der er noget i vejen med min elskov men har aldrig oplevet det endnu... thi hi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hm, sådan har mine æl teste set ud som gravid med de to sidste) (a, ja dumt at teste medLHh teste men man er vel nysgerrig)
Nå, men jeg ville klart købe en almindelig test hvis den i morgen ikke står på mens som sædvanligt.
Eller få manden til at hoppe i Netto det samme og hente en, havde jeg sgu gjortSynes stadig der er en god sansynlighed for graviditet når LH testen ser så fin ud:-)
Anonym skriver: årh mange tak! hvor er du bare sød Jeg vil HELT sikkert sende dig en PB næste gang jeg er nedtrykt! For du har da virkelig evnen til at gøre en grå dag dejlig lys igen!
årh mange tak! hvor er du bare sød
Jeg vil HELT sikkert sende dig en PB næste gang jeg er nedtrykt! For du har da virkelig evnen til at gøre en grå dag dejlig lys igen!
1012lmp skriver: haha haha haha haha Ja nemlig ja.... Synes nu ikke der er noget i vejen med min elskov men har aldrig oplevet det endnu... thi hi
præcis samme tanke har jeg tænkt... så skulle jeg dælme tit have haft en ekstra gang ÆL eller 3... hihihi
Anonym skriver: præcis samme tanke har jeg tænkt... så skulle jeg dælme tit have haft en ekstra gang ÆL eller 3... hihihi
Haha haha haha me too
MariaE skriver: Hm, sådan har mine æl teste set ud som gravid med de to sidste) (a, ja dumt at teste medLHh teste men man er vel nysgerrig) Nå, men jeg ville klart købe en almindelig test hvis den i morgen ikke står på mens som sædvanligt. Eller få manden til at hoppe i Netto det samme og hente en, havde jeg sgu gjortSynes stadig der er en god sansynlighed for graviditet når LH testen ser så fin ud:-)
ih ja der er efterhånden mange nu som har skrevet at de har prøvet at få en positiv Æl test mens de var gravide. Jeg håber da virkelig virkelig at det er tilfældet hos mig også!
jeg kan bare ikke forstå hvorfor min g-test så ikke kunne opfange bare en lille smule HCG.. men fik afvide af en herinde idag at den først måler fra 50... den strimmel jeg tog for 4 dage siden måler fra 25.. og hvis min krop måske ikke er så hurtig til at fordoble det, kan der jo sagtens stadig være en chance... hvis mit HCG f.eks. kun ligger på 47 lige nu, så vil CB digital jo ikke fange den...
jeg har det selv sådan lige nu at jeg virkelig ikke ved hvad jeg skal tro... men jeg håber rigtig rigtig rigtig meget at alle jer som stadig tror på at jeg er gravid får ret!
hvor langt var du henne da din ÆL var positiv? og var den lige så bragende som min? for jeg har godt nok aldrig set så positiv en æl test!
Honey<3 skriver: Det skal du være meget velkommen til sødeste... Ingen skal være triste og kede af det, jeg vil ihvertfald gøre mit for at få dig ovenpå igen!! Jeg tror altså at du om nogle dage vil kunne stå med endnu en positiv test..
Det skal du være meget velkommen til sødeste... Ingen skal være triste og kede af det, jeg vil ihvertfald gøre mit for at få dig ovenpå igen!! Jeg tror altså at du om nogle dage vil kunne stå med endnu en positiv test..
det er bare rigtig dejligt at høre! og hvor er det virkelig bare skønt at man kan få hjælp og omsorg herinde! især fordi at mange af jer herinde selv ved hvilke frustrationer og tanker man kan gå med..
og jeg synes det er SÅ dejligt at læse hver gang du eller en anden skriver at i stadig tror på at der findes en lille spirevip i min mave.
åh for s..... hvor jeg håber!
Godt spørgsmål...kan faktisk ikke huske det, men det var lige omkring der hvor jeg havde testet positivt på en g-test...og der var teststregen meget kraftigere end kontrolstregen, lige som på din:-)
Kanse hvad jeg kande finde af diverse billeder..
her er et af min g-test 3+3, som du kan se er den ikke helt svag trods det er tidligt:-)
Og her er et gammelt billede af ÆL testen med min datter, den er taget lidt over testdagen kan jeg huske, men ikke præcist hvornår.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128