svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Muffinmus

en bio er klart en mulighed.... Men så kommer mens inden for de næste dages tid hvis det er..... Oftest inden for den første uges tid i hvert fald, men det kan jo være forskelligt.

men prøv Valmed, selv om de laver "falske" streger nogle gange, har selv fået 3 af dem, så er det altså nogen af dem der er tydeligts når det kommer til de røde streger:-) Apoteket har også...og Matas, men den ene af dem fra Matas har for lille et testvindue synes jeg, man skal nærmest bruge lup

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Anonym trådstarter

en bio er klart en mulighed.... Men så kommer mens inden for de næste dages tid hvis det er..... Oftest inden for den første uges tid i hvert fald, men det kan jo være forskelligt.

men prøv Valmed, selv om de laver "falske" streger nogle gange, har selv fået 3 af dem, så er det altså nogen af dem der er tydeligts når det kommer til de røde streger:-) Apoteket har også...og Matas, men den ene af dem fra Matas har for lille et testvindue synes jeg, man skal nærmest bruge lup

mon ikke de streger jeg har "præsteret" i fredags og idag også har været falske... det tror jeg altså mest på!  eller bio... en af de 2 ting ihvertfald! 

jeg har slet ikke følelsen af at skulle være gravid... og alt det her svagt positiv, negativ, symptomer og ikke symptomer er ved at hænge mig langt ud af halsen... 

jeg har det sådan lidt at nu kan der skisme ikke koges mere suppe på dette her bette søm 

jeg synes faktisk bare at min mens skal komme nu, så vi kan komme videre i teksten...  

hahahaha ja det er sku ikke for heldigt hvis man skal bruge lup for at se en streg på en test...  hvor griner! underligt at de ikke laver de vinduer større altså... 

Anmeld

9. november 2011

Risen

Hmm jeg har netop testet idag et test der er fuldstændig ens som din, ssmme mærke og det hele.. Er desværre lidt usikker på om det blot er en skyggestreg.. Hvor langt er du henne?

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Risen skriver:

Hmm jeg har netop testet idag et test der er fuldstændig ens som din, ssmme mærke og det hele.. Er desværre lidt usikker på om det blot er en skyggestreg.. Hvor langt er du henne?

g-testen er fra i fredags der var jeg 3+2/3+3 

idag tog jeg endnu en test som ser ud som den første også ca... 

jeg tror måske at disse strimmel teste enten giver falske skygge streger, eller også har jeg haft en bio. 

jeg tror ihvertfald ikke på at jeg erv gravid når stregen ikke bliver tydeligere  

men min mens er godt nok ikke kommet endnu selvom jeg forventede den idag (eller imorgen) 

hvor langt er du henne? har du et billede af testen? 

for dig! 

Anmeld

10. november 2011

Lotus86

Har du testet i dag?

Anmeld

10. november 2011

Muffinmus

Ja, jeg er da også nysgerrig:-)

Anmeld

11. november 2011

Pernille84

Hvordan gik det, var du gravid?

Anmeld

11. november 2011

Anonym trådstarter

Hej igen allesammen! 

Nej jeg tror ikke at jeg er gravid.... desværre! Testene er negative.. ikke engang svage streger mere  så jeg har nok haft en bio... 

men min mens er stadig ikke dukket op! Hvilket faktisk er pænt træls... for jeg vil jo egentlig gerne bare have en afklaring så vi kan komme videre og igang igen om en uges tid  

Anmeld

12. november 2011

Lotus86

Øv, det er jeg ked af at høre

Anmeld

12. november 2011

baby012

umidbart kun skyggestreg ? men er slet ikke sikker  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.