en bio er klart en mulighed.... Men så kommer mens inden for de næste dages tid hvis det er..... Oftest inden for den første uges tid i hvert fald, men det kan jo være forskelligt.
men prøv Valmed, selv om de laver "falske" streger nogle gange, har selv fået 3 af dem, så er det altså nogen af dem der er tydeligts når det kommer til de røde streger:-) Apoteket har også...og Matas, men den ene af dem fra Matas har for lille et testvindue synes jeg, man skal nærmest bruge lup
mon ikke de streger jeg har "præsteret" i fredags og idag også har været falske... det tror jeg altså mest på!
eller bio... en af de 2 ting ihvertfald!
jeg har slet ikke følelsen af at skulle være gravid... og alt det her svagt positiv, negativ, symptomer og ikke symptomer er ved at hænge mig langt ud af halsen... 

jeg har det sådan lidt at nu kan der skisme ikke koges mere suppe på dette her bette søm 

jeg synes faktisk bare at min mens skal komme nu, så vi kan komme videre i teksten...
hahahaha ja det er sku ikke for heldigt hvis man skal bruge lup for at se en streg på en test...
hvor griner! underligt at de ikke laver de vinduer større altså... 

Anmeld