svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

1012lmp

Meget mærkeligt må man sige, men en ÆL testen er vel heller ikke helt positiv da de skal være lige tydelige og det er det jo ikke....!

Hmmm men kan sq godt forstå du er forvirret! Ville jeg også være hvis det var mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Frk.S

Anonym skriver:

UPDATE! 

okay hva shit sker der lige.... 

min G-test siger ikke gravid....  

jeg tog for sjov lige en ÆL test også og den er total mega mega positiv!!!! 

ah hva?!  jeg kan da umuligt have ÆL nu, når jeg forventer min mens den 9 eller 10 november? (altså imorgen eller i overmorgen???!) 

jeg er et stort spørgsmåls tegn!!! hvad sker der for min krop? 

jeg har så meget kvalme, ømme bryster ude i siderne, humør svingninger og slet ingen tegn på mens, selvom jeg plejer at have brunt udflåd 2-3 dage op til... 

Hold kæft man min krop opfører sig mærkeligt! 

hvad skal jeg tro?! 

her er et billede af min ÆL test! den siger vist sig selv.... 

Måske er din ÆL bare kommet noget senere denne gang - plejer du at have regelmæssig mens.?

Der er også en anden mulighed, men med fare for at give dig falske forhåbninger: ÆL-teste bliver meget positive ved graviditet.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

1012lmp skriver:

Meget mærkeligt må man sige, men en ÆL testen er vel heller ikke helt positiv da de skal være lige tydelige og det er det jo ikke....!

Hmmm men kan sq godt forstå du er forvirret! Ville jeg også være hvis det var mig!

ømh JO den er mega positiv! test stregen skal være lige så tydelig eller MERE tydelig en kontrol stregen... og det må man jo sige at den er... 

Anmeld

8. november 2011

NNL

1012lmp skriver:

Den er da mega positiv den ÆL

Men mystisk hvorfor den pludselig er det... Kan godt forstå du er forvirret

Anmeld

8. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

UPDATE! 

okay hva shit sker der lige.... 

min G-test siger ikke gravid....  

jeg tog for sjov lige en ÆL test også og den er total mega mega positiv!!!! 

ah hva?!  jeg kan da umuligt have ÆL nu, når jeg forventer min mens den 9 eller 10 november? (altså imorgen eller i overmorgen???!) 

jeg er et stort spørgsmåls tegn!!! hvad sker der for min krop? 

jeg har så meget kvalme, ømme bryster ude i siderne, humør svingninger og slet ingen tegn på mens, selvom jeg plejer at have brunt udflåd 2-3 dage op til... 

Hold kæft man min krop opfører sig mærkeligt! 

hvad skal jeg tro?! 

her er et billede af min ÆL test! den siger vist sig selv.... 

Årh, håber du kan tage en ny G test som viser positiv. Har hørt at man kan teste positivt på ÆL tests når man er gravid.  

Anmeld

8. november 2011

Frk.S

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Årh, håber du kan tage en ny G test som viser positiv. Har hørt at man kan teste positivt på ÆL tests når man er gravid.  

Det kan man!
Jeg testede det selv i min graviditet, og den blev voldsomt positiv.

Jeg ved også der er andre herinde der har testet det.

Anmeld

8. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Frk.S skriver:

Det kan man!

Mente nok!  Jeg tror du skal tage endnu en GT kære trådstarter. Når du ikke er længere henne, kan det godt svinge lidt med koncentrationen af HCG. Og bruger man et andet mærke, kan de godt reagere lidt forskelligt. 

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det kan man!

er det rigtigt?  jamen hvordan dælen... 

Nu er jeg endnu mere forvirret... 

hvor langt var du henne da du testede positivt på ÆL test? 

jeg tænker bare at min G-test da ville slå ud også så hvis jeg er gravid?

men det er virkelig virkelig mystisk med den ÆL test!!! jeg har godt nok aldrig før fået en der var så positiv! og jeg nåede jo ikke engang at tage testen op af tissen før begge streger var kommet! 

åååårh på en måde giver det mig nyt håb, og på en måde ved jeg snart ikke hvad jeg skal tro... 

hvad måler clear blue ned til? altså i HCG enhed? jeg kan ikke finde det nogle steder nemlig... 

jeg har lyst til at tage cyklen ned i byen og købe 1 af hver af alle de forskellige test jeg kan finde! har nemlig gemt mit morgen tis (igen ) så jeg har jo chancen... 

Anmeld

8. november 2011

FrkMR

Clearblue måler fra 50 HcG, og de almindelige strimmel tests fx.(og de fleste andre) måler fra 25 HcG.

Med fare for at give falske forhåbninger så kunne det jo godt være forklaringen.

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Mente nok!  Jeg tror du skal tage endnu en GT kære trådstarter. Når du ikke er længere henne, kan det godt svinge lidt med koncentrationen af HCG. Og bruger man et andet mærke, kan de godt reagere lidt forskelligt. 

åh jeg håber virkelig at det er tilfældet hos mig så! 

Men kan HCG godt svinge SÅ meget, når det nu er 4 dage siden at jeg fik en yltra svag streg på en billig strimmel test 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.