svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

marius' mor

Anonym skriver:

ja har en digtital test liggende klar til imorgen tidlig! uha jeg håber at den kan gøre det hele lidt mere klart for mig! 

man slipper jo ihvertfald får at sidde og tyde stregerne

Nemlig.. så er der ingen gætteri.. det er rart at der ikke er alt den usikkerhed..

Good Luck

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Frk.S

Anonym skriver:

okay, ja så burde den kunne vise det imorgen! 

var det også men en digital du testede positivt 3+6? 

Nej, det var bare med en alm. Valmed (de billige fra fx Netto).

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Nej, det var bare med en alm. Valmed (de billige fra fx Netto).

Okay, så burde den der digital da virke. De reklamere da vældigt med at den kan bruges op til 4 dage før mens dag. 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

Nemlig.. så er der ingen gætteri.. det er rart at der ikke er alt den usikkerhed..

Good Luck

mange tak 

Anmeld

7. november 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Okay, så burde den der digital da virke. De reklamere da vældigt med at den kan bruges op til 4 dage før mens dag. 

Jeg brugte min digitale med eftermiddags urin, fordi jeg ikke kunne vente. Der står jo ikke (mener jeg), at det skal være morgenurin med den digitale, gør der??

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

sofiell89 skriver:

Jeg brugte min digitale med eftermiddags urin, fordi jeg ikke kunne vente. Der står jo ikke (mener jeg), at det skal være morgenurin med den digitale, gør der??

der står på pakken at hvis man tester før forventet mens anbefaler de at man bruger morgen tis. Men altså når man er 3+6 er man jo næsten 4+0  så det er nok derfor at du sagtens kunne. 

Jeg overvejer lidt at gå i seng nu, så tiden kan gå hurtigt og det kan blive imorgen tidlig 

Anmeld

8. november 2011

Lotus86

Noget nyt?

Anmeld

8. november 2011

NNL

Anonym skriver:

weee! Det er jeg super glad for at høre 

Jeg kan næsten ikke vente med at se om den blir mere positiv i løbet af næste uge! 

Ved godt at jeg er vildt tidligt ude, og at chancen for en bio kemisk er der... men jeg kunne simpelthen bare ikke lade vær... 

Kan sagtens ane den anden streg Prøv at teste to dage senere, det er noget med at HCG mængden fordobles på to dage i starten... Så burde den jo være tydeligere allerede der

Og ja, der er risiko for en bio når man tester tidligt, men jeg gjorde det samme Desuden vil der sgu altid være en risiko for at noget går galt undervejs, det er bare ikke det man skal fokusere på Positive tanker kommer man langt med

Krydser alt hvad jeg har for at den er der

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

UPDATE! 

okay hva shit sker der lige.... 

min G-test siger ikke gravid....  

jeg tog for sjov lige en ÆL test også og den er total mega mega positiv!!!! 

ah hva?!  jeg kan da umuligt have ÆL nu, når jeg forventer min mens den 9 eller 10 november? (altså imorgen eller i overmorgen???!) 

jeg er et stort spørgsmåls tegn!!! hvad sker der for min krop? 

jeg har så meget kvalme, ømme bryster ude i siderne, humør svingninger og slet ingen tegn på mens, selvom jeg plejer at have brunt udflåd 2-3 dage op til... 

Hold kæft man min krop opfører sig mærkeligt! 

hvad skal jeg tro?! 

her er et billede af min ÆL test! den siger vist sig selv.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Noget nyt?

har skrevet en update sidst i tråden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.