Et specielt navn eller et navn familien ikke har forventet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

miinimeal

Anonym skriver:

Hvordan håndterede du den kritik? Dejligt navn i øvrigt.

KH M

jamen jeg lagde det døve øre til, svaret ikke rigtig på hvad de sagde lod for det meste som om jeg ikke hørte det(;

ellers spurgte jeg bare hvorfor dog de kaldte deres barn det navn den hed(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

Anonym trådstarter

alberts mor<3 skriver:

jamen jeg lagde det døve øre til, svaret ikke rigtig på hvad de sagde lod for det meste som om jeg ikke hørte det(;

ellers spurgte jeg bare hvorfor dog de kaldte deres barn det navn den hed(:

Ok. Tak for svar. Det er da nok også det nemmeste. At lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet.  

KH M

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Det har du helt ret i..! Heldigvis er vi ikke alle ens pyha for det da

Dem der står dig tættest er nok dem der siger det lige ud hvis de ikke kan lide det, og da de jo står dig nært er det nemmere at sige "ja men sådan er det" folk på gaden osv, er som regl søde og siger sikke et sødt navn om de mener det eller ej

Er sikker på at du bare ville være stolt over at sige navnet hvis og når folk spøger dig

Vi gir stolt vores søn sutter med hans navn på så alle kan se hvad han hedder Hahaha.

Ja vi er også sikre på at navnet er det rette for os, så er kommentarene jo egentlig ligemeget. Tror du har ret at det nok er de tætteste der siger mest, men dem kender man jo godt nok til at give svar på tiltale.  Ja de der navnesutter er skønne. Ha´en god dag.

KH M

Anmeld

26. september 2011

miinimeal

Anonym skriver:

Ok. Tak for svar. Det er da nok også det nemmeste. At lade det gå ind af det ene øre og ud af det andet.  

KH M

nemlig

Anmeld

26. september 2011

Anonym

Nu er det ikke familie eller venner som bestemmer over hvad mit barn skal hedde , og deres kommentarer kan de holde for dem selv , har jeg ingen grund til at høre på, da navnet ikke bliver ændret pga. andre... Der vil altid være dumme kommentare og hvis man ikke gider høre på det så skal man da bare sige det til dem..

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nu er det ikke familie eller venner som bestemmer over hvad mit barn skal hedde , og deres kommentarer kan de holde for dem selv , har jeg ingen grund til at høre på, da navnet ikke bliver ændret pga. andre... Der vil altid være dumme kommentare og hvis man ikke gider høre på det så skal man da bare sige det til dem..

Nej det får de da virkelig heller ingen indflydelse på.  Vi er sikre på vores valg. Jeg var bare nysgerrig på hvordan I taklede evt. kommentarer man godt kunne undvære.

KH M

Anmeld

26. september 2011

Silja&Noam

Altså her der er det vores børn - ergo os der bestemmer navnet! Vores familier kender mig så de ved de kan holde deres dumme bemærkninger for sig selv jeg er sådan set bedøvende med hvad andre tænket om de navne jeg har valgt til mine børn!! Jeg blandet mig heller ik i hvad andre døber/navngiver deres

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Altså her der er det vores børn - ergo os der bestemmer navnet! Vores familier kender mig så de ved de kan holde deres dumme bemærkninger for sig selv jeg er sådan set bedøvende med hvad andre tænket om de navne jeg har valgt til mine børn!! Jeg blandet mig heller ik i hvad andre døber/navngiver deres

Er helt enig, bare mor og far er enige så er alt andet jo ligegyldig. Jeg var bare nysgerrig på hvordan I hånterede evt. kommentarer.  

KH M

Anmeld

26. september 2011

Silja&Noam

Anonym skriver:

Er helt enig, bare mor og far er enige så er alt andet jo ligegyldig. Jeg var bare nysgerrig på hvordan I hånterede evt. kommentarer.  

KH M

Mine søskende har alle helt alm navne til deres børn og vi valgte vores datter sku hedde Silja alina. Jeg tror ik jeg fik nogen dumme bemærkninger MEN de ved at jeg er lidt en kost på det punkt og at dumme bemærkninger ikke ville falde i god jord, måske derfor der ik kom nogen den eneste der så sjov ud da vi sagde det var min svigermor og glæder mig til at stå klar med kameraet når vi fortæller hvad vores dreng skal hedde

Anmeld

26. september 2011

Anonym trådstarter

SiljasMoar skriver:

Mine søskende har alle helt alm navne til deres børn og vi valgte vores datter sku hedde Silja alina. Jeg tror ik jeg fik nogen dumme bemærkninger MEN de ved at jeg er lidt en kost på det punkt og at dumme bemærkninger ikke ville falde i god jord, måske derfor der ik kom nogen den eneste der så sjov ud da vi sagde det var min svigermor og glæder mig til at stå klar med kameraet når vi fortæller hvad vores dreng skal hedde

Ja nogengange skal man bare smide den søde pige af H til og få sagt fra.

Er det offentligt hvad jeres søn skal hedde, nu bliver jeg jo ret nysgerrig.  Hmm hende svigermor må tage det med et smil, hun kan jo ikke ændre på det.

KH M

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.