Et specielt navn eller et navn familien ikke har forventet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Jeg ville gerne have, at vores datter skulle have heddet Nynne, men hun bliver nu en Ida i stedet for.

Da jeg fortalte folk, at jeg da havde tænkt lidt på Nynne... Griner lidt.. Deres ansigtsudtryk var helt forkerte  Så kan man jo så sige, at de er glade for at det er Ida i stedet. Gad vide hvilke kommentarer man havde fået hvis hun nu endte med at hedde Nynne..

Hvordan kan deet være du skiftede mening? Ja det er mærkelig med de kommentarer man kan få.

KH M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Hvordan kan deet være du skiftede mening? Ja det er mærkelig med de kommentarer man kan få.

KH M

Kæresten var SLET IKKE med på at hun skulle hedde Nynne  Så den gik jo ikke..

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Kæresten var SLET IKKE med på at hun skulle hedde Nynne  Så den gik jo ikke..

Nej det kender jeg godt. Manden min var heller ikke til at overtale til mit favouritnavn, derfor måtte vi også finde et andet. De mænd der!!

KH M

Anmeld

25. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Nej det kender jeg godt. Manden min var heller ikke til at overtale til mit favouritnavn, derfor måtte vi også finde et andet. De mænd der!!

KH M

Haha, jeps  Men nu hedder maven Ida, og så må vi se om hun også ligner en Ida til januar  Regner jeg nu stærkt med at hun gør

Anmeld

25. september 2011

NikolineMor

Min datter hedder Nikoline Nannali.

Det har jeg hørt rigtig meget for. Nikoline er okay synes folk, dog mener de jeg skulle ha stavet det Nicoline og ikke ligesom sodavanden.

Tilgengæld har folk meget at sige om navnet Nannali, ingen kan sige det eller stave det. Mine venner mener hun vil bliver drillet når hun bliver større men jeg kan ikke lige se med hvad.

Jeg selv elsker begge navne og derfor kom hun til at hedde dem begge, hun hedder dog bare Nikoline i dagligtale

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Haha, jeps  Men nu hedder maven Ida, og så må vi se om hun også ligner en Ida til januar  Regner jeg nu stærkt med at hun gør

min mave hedder Sofus. Det har mine beboer på arbeejdet døbt ham. Det skal han dog ikke hedde, selvom jeg synes det er et dejligt navn. Mandens brors hund hedder det, så det er udelukket.

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

NikolineMor skriver:

Min datter hedder Nikoline Nannali.

Det har jeg hørt rigtig meget for. Nikoline er okay synes folk, dog mener de jeg skulle ha stavet det Nicoline og ikke ligesom sodavanden.

Tilgengæld har folk meget at sige om navnet Nannali, ingen kan sige det eller stave det. Mine venner mener hun vil bliver drillet når hun bliver større men jeg kan ikke lige se med hvad.

Jeg selv elsker begge navne og derfor kom hun til at hedde dem begge, hun hedder dog bare Nikoline i dagligtale

Nej man kan altså ALDRIG garderer sig helt mod drillerier... Det handler om at barnet har tro nok på sig selv hvis h*n skal undgå at blive specielt påvirket af det. De fleste børn har et eller andet de kan drilles med.

Navnene er da skønne begge to. Kan godt lide at navn nr. 2 har lidt kant og ikke ligner alle andre.

KH M

Anmeld

25. september 2011

Turtles

Anonym skriver:

Jeg skriver hvordan takler I de kommentarer folk har til jeres barns navne.. Så det var egentlig bare lige lidt interesse for hvordan I oplever kommentarer fra folk som ikke er helt enige i jeres valg af navne.

KH M

Arhh okay så er jeg med hehe

Da vi fortalte familie og venner at vi ville kalde vores søn for Nilan, spurgte de fleste hvordan vi havde fundet på det?
Men min svigermor og egen mor mente nu at vi skulle finde et andet navn.. Men da det jo er vores barn og vores valg måtte de leve med det, og idag kan han jo bare ikke hedde andet

Idag når folk spørg hvad han hedder siger det for det meste Nilan, det er da anderledes og hvordan fandt i på det, betyder det noget?

Jeg er ligeglad med andres mening og kommentar, jeg syntes det er et smukt navn, og jeg har altid godt kunne lide navne som alle andre IKKE hedder, da jeg selv har et specielt navn

Det vigtigeste er at i er glade for navnet!

Anmeld

25. september 2011

Anonym trådstarter

Turtles skriver:

Arhh okay så er jeg med hehe

Da vi fortalte familie og venner at vi ville kalde vores søn for Nilan, spurgte de fleste hvordan vi havde fundet på det?
Men min svigermor og egen mor mente nu at vi skulle finde et andet navn.. Men da det jo er vores barn og vores valg måtte de leve med det, og idag kan han jo bare ikke hedde andet

Idag når folk spørg hvad han hedder siger det for det meste Nilan, det er da anderledes og hvordan fandt i på det, betyder det noget?

Jeg er ligeglad med andres mening og kommentar, jeg syntes det er et smukt navn, og jeg har altid godt kunne lide navne som alle andre IKKE hedder, da jeg selv har et specielt navn

Det vigtigeste er at i er glade for navnet!

Synes nu også jeres valg af navn er skønt. Kan nemlig godt lide det har lidt kant og ikke ligener alle de andre.  Vi er egentlig også ligeglade med hvad andre mener, men jeg er lidt usikker ´på hvordan jeg skal takle evt. kommentarer fra folk. Men jeg må tage det med et smil, vi er jo forskellige og de eneste vi skal tilfredsstille er jo os selv. ¨

KH M

Anmeld

25. september 2011

Turtles

Anonym skriver:

Synes nu også jeres valg af navn er skønt. Kan nemlig godt lide det har lidt kant og ikke ligener alle de andre.  Vi er egentlig også ligeglade med hvad andre mener, men jeg er lidt usikker ´på hvordan jeg skal takle evt. kommentarer fra folk. Men jeg må tage det med et smil, vi er jo forskellige og de eneste vi skal tilfredsstille er jo os selv. ¨

KH M

Det har du helt ret i..! Heldigvis er vi ikke alle ens pyha for det da

Dem der står dig tættest er nok dem der siger det lige ud hvis de ikke kan lide det, og da de jo står dig nært er det nemmere at sige "ja men sådan er det" folk på gaden osv, er som regl søde og siger sikke et sødt navn om de mener det eller ej

Er sikker på at du bare ville være stolt over at sige navnet hvis og når folk spøger dig

Vi gir stolt vores søn sutter med hans navn på så alle kan se hvad han hedder Hahaha.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.