Hvad er det for nogle forskellige ting som er blevet betalt?? Budgetkontoen må aldrig være i 0.- (det har vi fået afvide af vores bankrådgiver)..
Det er min nu altså ofte også i minus, fordi jeg skal have overført penge fra en konto til en anden, selv da jeg stod uden indkomst var det ikke et problem, så tror det er forskelligt fra bank til bank. 
Til ts, jeg forstår ikke hvorfor I ikke bare tager et lån, der går ofte ikke særlig længe før pengene er på kontoen og i det hele taget så er det altså ikke så slemt, jeg ved godt det er et lån og skal betales tilbage, men det er det billigste lån I kan tage, og når det handler om overlevelse så gør man jo det der er nødvendigt, jeg har under denne uddannelse været nødt til at tage SU lån, hvor jeg aldrig har taget det før, men mine omstændigheder er også anerledes og derfor er det bare en nødvendighed, så værre er det altså heller ikke. jeg havde fx. lige uforudsete udgifter på 2500 i form af bøger til studiet, som desværre ikke kunne fåes brugt, så der måtte jeg ty til endnu et SU lån, men sådan er det..
Anmeld