når kontoen er i lig 0 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

det er fra en anden lejlighed af som vi flyttede fra for 6 måneder siden, og som vi helt bestemt havde betalt ... men nu kom der en mere, og vi ved ikke hvorfor..

i vores nye lejlighed, slukker vi på kontakten på alt, minus køleskabet

Det virker da helt underligt. Så burde i da kontakte energiselskabet, for hvis det er en fejl har i jo krav på at få pengene tilbage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Anonym trådstarter

benjamins'mor skriver:

Det virker da helt underligt. Så burde i da kontakte energiselskabet, for hvis det er en fejl har i jo krav på at få pengene tilbage?

vi har kontaktet seas og venter på at de ringer tilbage til os når de finder det de skal bruge, for sidst vi betalt el regning for den bolig lød den på 4300kr og det var for de måneder vi boede der, og så en måned ekstra tror jeg det var der stod i brevet, vi betaler og regner med alt er iorden, og ja så står vi så her nu

Anmeld

20. september 2011

Benjamins'mor

Anonym skriver:

vi har kontaktet seas og venter på at de ringer tilbage til os når de finder det de skal bruge, for sidst vi betalt el regning for den bolig lød den på 4300kr og det var for de måneder vi boede der, og så en måned ekstra tror jeg det var der stod i brevet, vi betaler og regner med alt er iorden, og ja så står vi så her nu

Det er da for ringe at de er så langsomme, altså når de har trukket jeres sidste penge og absolut ikke har en krone.

Anmeld

20. september 2011

aarhusmor

Det er da for ringe at de er så langsomme, altså når de har trukket jeres sidste penge og absolut ikke har en krone.

hvis I ikke har SU lån nu og I ikke hæver mere over, så burde det være nok med et SU lån.

Her i huset har vi benzinforbrug til to biler, et barn, hund og hamstere og vi lever for ét SU lån om måneden. (altså når alle faste udgifter er betalt)

hvis I skal tage ét SU lån mere, kan det være en god idé at bruge det til at afdrage banklånet med

Anmeld

20. september 2011

1000Ben

Ploffer skriver:

Jeg vil også gerne hjælpe på en eller anden måde 

Jamen jeg tror da bare vi skal bruge et reg nr og konto nr så????

Knus

Stefanie

Anmeld

20. september 2011

N&J

Hvad er det for nogle forskellige ting som er blevet betalt?? Budgetkontoen må aldrig være i 0.- (det har vi fået afvide af vores bankrådgiver)..

Det er min nu altså ofte også i minus, fordi jeg skal have overført penge fra en konto til en anden, selv da jeg stod uden indkomst var det ikke et problem, så tror det er forskelligt fra bank til bank. 

Til ts, jeg forstår ikke hvorfor I ikke bare tager et lån, der går ofte ikke særlig længe før pengene er på kontoen og i det hele taget så er det altså ikke så slemt, jeg ved godt det er et lån og skal betales tilbage, men det er det billigste lån I kan tage, og når det handler om overlevelse så gør man jo det der er nødvendigt, jeg har under denne uddannelse været nødt til at tage SU lån, hvor jeg aldrig har taget det før, men mine omstændigheder er også anerledes og derfor er det bare en nødvendighed, så værre er det altså heller ikke. jeg havde fx. lige uforudsete udgifter på 2500 i form af bøger til studiet, som desværre ikke kunne fåes brugt, så der måtte jeg ty til endnu et SU lån, men sådan er det.. 

Anmeld

20. september 2011

Stjernestoev

Arh.. Vil virkelig gerne være sød, og det er også rigtig synd for dig!

Jeg synes bare der er noget der ikke hænger sammen, og især det med banken ikke kan hjælpe jer med bare lidt! Synes I lyder lidt hjælpeløse.. Sorry to say!

Anmeld

20. september 2011

Toshiba

Stjernestoev skriver:

Arh.. Vil virkelig gerne være sød, og det er også rigtig synd for dig!

Jeg synes bare der er noget der ikke hænger sammen, og især det med banken ikke kan hjælpe jer med bare lidt! Synes I lyder lidt hjælpeløse.. Sorry to say!

HVIS- siger ikke de gør - men hvis én af dem er i RKI er det derfor banken ikke vil hjælpe - og også derfor de ikke kan skifte bank med et lån der skal følge med

Anmeld

20. september 2011

Stjernestoev

Toshiba skriver:

HVIS- siger ikke de gør - men hvis én af dem er i RKI er det derfor banken ikke vil hjælpe - og også derfor de ikke kan skifte bank med et lån der skal følge med

Aha.. Synes bare det er vildt og sørgerligt at man kan ende uden mad, og ingen familie til at hjælpe!

Anmeld

20. september 2011

Frk.Nissen

Puha. Det lyder mærkeligt at jeres bank ikke ville hjælpe jer. Har i ikke fået at vide, hvorfor at de ikke ville?

Har i prøvet at søge om SU-lån. Så i ikke kommer til at stå i sammen situation igen?

Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.