når kontoen er i lig 0 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Anonym trådstarter

mg91 skriver:

Ja sådan er det de fleste steder, men el-selskaberne bruger også det med a conto i hvert fald dem jeg kender!

hmm det ved jeg så ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Gry91

Anonym skriver:

hmm det ved jeg så ikke

Det kunne godt lyde sådan

Det er bare så møg irriterende at få de ekstra regninger!

Anmeld

20. september 2011

Frk.Nissen

Anonym skriver:

jeg får 5040 og kæresten får 4850 :s ... ved ikke lige helt hvordan de skal lyde på

Får du mere en ham? Det bedste vil nok være med et fast su-lån. Så i ikke kommer ud for det sammen igen

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

mg91 skriver:

Det kunne godt lyde sådan

Det er bare så møg irriterende at få de ekstra regninger!

meget

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

TulleStøv skriver:

Får du mere en ham? Det bedste vil nok være med et fast su-lån. Så i ikke kommer ud for det sammen igen

ja det gør jeg, men han er ældre end mig ?? han er 22 ??

Anmeld

20. september 2011

Gry91

Anonym skriver:

meget

Håber i finder ud af det 

Anmeld

20. september 2011

SjeBets

Anonym skriver:

ja det gør jeg, men han er ældre end mig ?? han er 22 ??

det har ikke noget med alder at gøre, men noget med fradrag, du har åbenbart et højere fradrag end ham. derfor får du mere udbetalt

Håber du kommer over det, jeg ville være træt af at skulle bokse sådan med min bank, da jeg var ude og skide her for 3 år siden da manden skred og efterlod gæld, var banken en giga hjælp. Men har også været kune det siden 01, og har altid betalt mine ting, tror det har meget at sige 

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

det har ikke noget med alder at gøre, men noget med fradrag, du har åbenbart et højere fradrag end ham. derfor får du mere udbetalt

Håber du kommer over det, jeg ville være træt af at skulle bokse sådan med min bank, da jeg var ude og skide her for 3 år siden da manden skred og efterlod gæld, var banken en giga hjælp. Men har også været kune det siden 01, og har altid betalt mine ting, tror det har meget at sige 

aaaaah troede faktisk det havde noget med alderen og gøre..

Anmeld

20. september 2011

Frk.Nissen

Håber at du eller han, kan få et su-lån fast. Så i har lidt mere at gør godt med Ved ikke hvor meget penge, men kan få/lån ekstra. Kender selv nogle, som fik 1000 mere pga. de havde lånt, af su.

Anmeld

20. september 2011

SjeBets

Anonym skriver:

aaaaah troede faktisk det havde noget med alderen og gøre..

det kan have noget med alderen at gøre, hvis du er under 21 og går på en ungdomsuddannelse og bor tæt på dine forældre eller hjemme vil du få lavt, men hvis du bor langt fra dine forældre og det kunne jeg læse du gjorde vil du få som han. og så er jeres fradrag forskellige alt efter hvad i har at trække fra. Og det kan være mange forskellige ting. som køresel til job, hvis man har sådan et, børnepenge hvis det bliver betalt til et barn, penge man giver til velgørenhed, over et vis beløb, og renter på gæld. alt det har noget at sige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.