Anonym skriver:
jeg har søgt om su lån nu , og venter på at skulle godkende det, for vil ik hænge på det her mere synes det er flovt og virkelig nedgørende for mig selv og min kæreste, føler mig klam i kroppen over at skulle have hjælp ... men jeg er taknemmelig for dem som har hjulpet mig idag, både med opskrifter og lidt af hvert... det varmer mit hjerte rigtig meget.. og kan slet ik beskrive hvor dejligt det er at nogen bekymre sig
... 
Husk og tjek hver dag, for det kan godt gå hurtigt med det lån, det plejer i hvert fald ikke at tage mere end et par dage de gange jeg har ansøgt før godkendelsen kom, og så 1-2 dage før de var udbetalt, men jeg tænker også at hvis I ringer og siger til banken at nu kommer der altså penge om de så ikke gider udbetale noget til jer.
Og så ved jeg godt det måske er et lidt mærkeligt råd, men jeg ville overveje at tage fast SU lån og få betalt jeres andre lån ud så hurtigt så muligt, jeg ved godt det også er et lån, men hvis I kan få betalt de andre lån og så ende med kun at skylde SU lån, så ligger renten på lånet under uddannelse på (mener det er) 6 % og efter endt uddannelse på 0,25%, og medmindre banken kan gøre det billigere, så var det måske en ide, for I er godt nok bundet på hænder og fødder når der sker sådan noget her.
Anmeld