Anonym skriver:
god middag de damer
jeg har lige været på min bank konto og set at alle vores kontoer står i lig 0, og der er blevet betalt 3500 kr til forskellige (midt på måneden
), troede de var trukket, nå men, vi vidste det jo godt... men nu er sagen den - at selv vores mad budget konto står i nul, og har faktisk slet ik flere penge til mad resten af måneden !?
Hvad kan man gøre ??? vi har ikke nok i fryseren da det er en meget lille fryser... og vores køleskab står faktisk næsten tomt :s venner og familie kan desværre ik hjælpe med at skaffe lidt mad til vores fryser og skabe osv...
og banken siger nej til at hjælpe os ? :s
hvad fanden kan man så gøre ?? 

, hvad gør i ??
Nu vil jeg ikke risikere at lyde som en dum kæ... Men har i ikke nogle forældre, venner/veninder i kan låne bare 100kr af? Man kan komme meget langt for meget lidt...
Det har vi haft gjort før også solgt flasker hvis vi havde nogle... Synes det er rigtig sødt at folk vil hjælpe og ville også gerne selv overføre lidt, men kan godt forstå at det vil være svært at offentligtgøre over for så mange hvem du er, for ved selv hvor pinlig man kan føle sig...
Det er ikke fedt at låne penge, men hvis det kun er 100kr burde det ikke vælte hele jeres budget hele næste måned, og der er jo ikk længe til lønningsdag hvor i kan betale tilbage
Anmeld