Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
god middag de damer
jeg har lige været på min bank konto og set at alle vores kontoer står i lig 0, og der er blevet betalt 3500 kr til forskellige (midt på måneden ), troede de var trukket, nå men, vi vidste det jo godt... men nu er sagen den - at selv vores mad budget konto står i nul, og har faktisk slet ik flere penge til mad resten af måneden !? Hvad kan man gøre ??? vi har ikke nok i fryseren da det er en meget lille fryser... og vores køleskab står faktisk næsten tomt :s venner og familie kan desværre ik hjælpe med at skaffe lidt mad til vores fryser og skabe osv...og banken siger nej til at hjælpe os ? :s hvad fanden kan man så gøre ?? , hvad gør i ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: god middag de damer jeg har lige været på min bank konto og set at alle vores kontoer står i lig 0, og der er blevet betalt 3500 kr til forskellige (midt på måneden ), troede de var trukket, nå men, vi vidste det jo godt... men nu er sagen den - at selv vores mad budget konto står i nul, og har faktisk slet ik flere penge til mad resten af måneden !? Hvad kan man gøre ??? vi har ikke nok i fryseren da det er en meget lille fryser... og vores køleskab står faktisk næsten tomt :s venner og familie kan desværre ik hjælpe med at skaffe lidt mad til vores fryser og skabe osv...og banken siger nej til at hjælpe os ? :s hvad fanden kan man så gøre ?? , hvad gør i ??
find et eller andet af værdi og sælg det! Saml flasker!
L.J.L skriver: find et eller andet af værdi og sælg det! Saml flasker!
vi har faktisk intet af værdi overhovedet, alt er blevet solgt som havde værdi - det gjorde vi for 3 måneder siden da vi blev overrasket igen...
Anonym skriver: vi har faktisk intet af værdi overhovedet, alt er blevet solgt som havde værdi - det gjorde vi for 3 måneder siden da vi blev overrasket igen...
så må i leve af havregrød og pasta med ketchup resten af mdr. jeg sender gerne en pakke havregryn på min regning hvis det kan hjælpe
-og ps. Så sørg for fremover at lægge lidt til side, så i har råd til at "blive overrasket" en anden gang.
i kan ikk få lov til at spise ved venner og familie resten af måneden ?
L.J.L skriver: -og ps. Så sørg for fremover at lægge lidt til side, så i har råd til at "blive overrasket" en anden gang.
vi har en budget konto der altid står penge på, men nu står den i minus fordi der er blevet trukket så meget denne gang som vi ikke havde regnet med :s
bager så meget jeg kan selv.
får havergrød og øllebrød
laver mad til flere dage.
det var lige de ting jeg havde
MinBabyOscar <3 skriver: i kan ikk få lov til at spise ved venner og familie resten af måneden ?
det tvivler jeg på, for vi skal os kunne fragte os frem og tilbage, og det nytter ik vi bruger telefonerne som "billet" til busserne osv
Kig i dine skabe og fortæl os hvad du har af mel, gryn, dåser, grøntsager osv. - så tror jeg godt vi kan hjælpe med overlevelsesopskrifter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128