aarhusmor skriver:
Hvordan gik det med trådstarter? Fik du lidt penge herinde fra? gik det? overlevede du? Fulgte du madplanen? osv.
hejsa... ja vi fik en smule penge og lidt mad til at overleve af muhmi (tror det staves sådan), og vi fulgte den kostplan som blev lavet længere oppe og fik tømt godt ud i det sidste fra fryser af. vi har her til morgen altså kl 10.30 været i banken med vores nye budget oversigt for at få dem til at tjekke det igennem, og har nu fået lavet et stramt budget hvor den ene er til diverse regninger - el og husleje, og de sidste "håndøre" vi har tilbage er til mad.. banken fik hele historien at vide om at folk herinde fra har været så søde til at hjælpe og har faktisk været en større hjælp end banken har-, så de fik samtidig lige smidt en lille klage i hovedet fordi de trækker penge fra vores mad budget som de skal holde nallerne fra.. de forstod og beklagede - det fair nok, og nu sker det forhåbelig ikke igen.
så vil gerne takke alle herinde fra for at være nogen skide dejlige piger, som tager sig tid til at råde og vejlede, og nogen hjælpe på anden vis - det havde jeg ikke regnet med ville ske
og blev simpelthen så meget et tudefjæs da folk begyndte at skrive at de gerne ville sende mad o.lign til os - det tudede jeg squ over hvilket der normalt skal meget til før jeg gør..
Tusind tak alle sammen
i squ herlige
Anmeld