når kontoen er i lig 0 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

det kan have noget med alderen at gøre, hvis du er under 21 og går på en ungdomsuddannelse og bor tæt på dine forældre eller hjemme vil du få lavt, men hvis du bor langt fra dine forældre og det kunne jeg læse du gjorde vil du få som han. og så er jeres fradrag forskellige alt efter hvad i har at trække fra. Og det kan være mange forskellige ting. som køresel til job, hvis man har sådan et, børnepenge hvis det bliver betalt til et barn, penge man giver til velgørenhed, over et vis beløb, og renter på gæld. alt det har noget at sige

det er selvfølgelig rigtig nok... men jeg er under 21 og bor 37km væk fra mine forældre af... så jeg får udeboende sats... sku jeg mene ihvertfald

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

SjeBets

Anonym skriver:

det er selvfølgelig rigtig nok... men jeg er under 21 og bor 37km væk fra mine forældre af... så jeg får udeboende sats... sku jeg mene ihvertfald

jeg fik også udeboende sats da jeg startede på HF, jeg var 17 så da jeg blev 18 fik jeg fuld sats da mine forældre boede 35 km væk, det var åbenbart nok. Så har altid fået fuldsats selv om jeg var yngre end de 21. så den skal nok passe at du også gør. MEn hvis du er på en vidregående uddannelse vil du få fuld sats om du så var nabo til dine forældre det er nogle helt andre regler

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

jeg fik også udeboende sats da jeg startede på HF, jeg var 17 så da jeg blev 18 fik jeg fuld sats da mine forældre boede 35 km væk, det var åbenbart nok. Så har altid fået fuldsats selv om jeg var yngre end de 21. så den skal nok passe at du også gør. MEn hvis du er på en vidregående uddannelse vil du få fuld sats om du så var nabo til dine forældre det er nogle helt andre regler

jeg går på hg ... men hvordan ku du få su som 17årig ?? pga særlige forhold eller hvad?? (du behøver ik svare hvis det bliver for privat)

Anmeld

20. september 2011

SjeBets

Anonym skriver:

jeg går på hg ... men hvordan ku du få su som 17årig ?? pga særlige forhold eller hvad?? (du behøver ik svare hvis det bliver for privat)

Nej nej fik først da jeg blev 18, startede bare da jeg var 17, og flyttede hjemfra da jeg var 17, havde så arbejde 1½ for inden og sparet op så jeg kunne havde råd til at leve de der 4-5 mdr før jeg blev 18, jeg ville bare hjemmefra .. hvorfor ved jeg ikke i dag ... dumt skulle være blevet hjemme til jeg var færdig uddannet .. Klog kan man altid blive 

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

SjeBets skriver:

Nej nej fik først da jeg blev 18, startede bare da jeg var 17, og flyttede hjemfra da jeg var 17, havde så arbejde 1½ for inden og sparet op så jeg kunne havde råd til at leve de der 4-5 mdr før jeg blev 18, jeg ville bare hjemmefra .. hvorfor ved jeg ikke i dag ... dumt skulle være blevet hjemme til jeg var færdig uddannet .. Klog kan man altid blive 

nååår i see, så kan jeg godt se det, ja, ok troede lige du fik som 17 årig

Anmeld

20. september 2011

Malonde1985

Jeg ved desværre ikke hvad i skal gøre 

Vi kæmper selv med økonomien i øjeblikket, men så sælger jeg lidt ud af hvad vi har af børnenes tøj, legeting, egne ting osv... altså ting vi ikke bruger mere.. Var på loppe marked i søndags og fik solgt rigtig meget - så det var dejligt at få lidt penge ind.

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Malonde1985 skriver:

Jeg ved desværre ikke hvad i skal gøre 

Vi kæmper selv med økonomien i øjeblikket, men så sælger jeg lidt ud af hvad vi har af børnenes tøj, legeting, egne ting osv... altså ting vi ikke bruger mere.. Var på loppe marked i søndags og fik solgt rigtig meget - så det var dejligt at få lidt penge ind.

ja det er rart at kunne få penge ind på den måde, vi har været ude i at sælge vores ting for 3 måneder siden... og der fik vi da os lidt ind...

Anmeld

20. september 2011

Miss T

Få gennemgået jeres økonomi så i ikke er i kniber hver 2. eller 3. måned. Har desværre ikke nogle gode råd mhs til anskaffelse af gratis mad.

Anmeld

20. september 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Står i samme situation resten af den her måned, ville godt nok ønske jeg kunne hjælpe

Dog har vi kød i fryseren nok til forhåbentligt resten af mdr.

Anmeld

20. september 2011

Jakob'sMor

Har virkelig ondt af jer! Øv øv. Skrive en privat besked med din adresse - vil gerne sende dig nogle ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.