når kontoen er i lig 0 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Darling<3

aarhusmor skriver:

Tak - bliver lidt forlegen nu

Det må du endelig ikke

Det er jo en super god og positiv ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

1000Ben

Anonym skriver:

god middag de damer

jeg har lige været på min bank konto og set at alle vores kontoer står i lig 0, og der er blevet betalt 3500 kr til forskellige (midt på måneden ), troede de var trukket, nå men, vi vidste det jo godt... men nu er sagen den - at selv vores mad budget konto står i nul, og har faktisk slet ik flere penge til mad resten af måneden !?

Hvad kan man gøre ??? vi har ikke nok i fryseren da det er en meget lille fryser... og vores køleskab står faktisk næsten tomt :s venner og familie kan desværre ik hjælpe med at skaffe lidt mad til vores fryser og skabe osv...

og banken siger nej til at hjælpe os ? :s

hvad fanden kan man så gøre ?? , hvad gør i ??

Det er jo lidt svært at hjælpe dig når du er ano. (her tænker jeg på at sende dig noget. Hvor er du i Danmark? 

Knus

Stefanie 

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Det er jo lidt svært at hjælpe dig når du er ano. (her tænker jeg på at sende dig noget. Hvor er du i Danmark? 

Knus

Stefanie 

hvor er du sød...

jeg bor i næstved

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Okay... Altså det kyllingelår i har kan i koge supper på... Så kan i spise krydderboller til... I kan jo lave en stor potion og fryse tre fire potioner ned så har i, i hvert fald aftensmad til fire dage...

Men ud af de ting i har både i køleskab og fryser så skal i altså nok kunne klare den til lønningsdag... Ellers... Jeg sender dig lige en PB.....

EDIT! DUUUH, det kan jeg ikke..... Hmm.... Vil gerne hjælpe med evt. at sende nogle ting til dig...... Så hvis du er interesseret så skriv en pb til mig....

interesseret er jeg skam, men er sq så flov over det her

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

Anonym skriver:

interesseret er jeg skam, men er sq så flov over det her

Altså for mit vedkommende behøver du ikke være flov... Jeg har selv prøvet det samme da jeg var uden børn... Det kan ske og sådan er det bare... Jeg røber ikke din anonymitet til nogen, bare rolig... Vil bare gerne hjælpe hvis du har lyst

Anmeld

20. september 2011

1000Ben

Anonym skriver:

hvor er du sød...

jeg bor i næstved

Jamen man kan jo ikke leve uden mad, og slet slet ikke hvis der er børn inde i billedet? Jeg tror faktisk der er rigtig mange som gerne ville hjælpe herinde. Langt de fleste har netbank og hvis rigtig mange overfører imellem 5 og 20 kr, så skulle der da være lidt plus på budgettet igen... Hvis der er nogle som bor i Næstved kunne de jo evt. undværre en dåse majs, havregryn, en mælk osv.... 

Anmeld

20. september 2011

1000Ben

Muhmi skriver:

Altså for mit vedkommende behøver du ikke være flov... Jeg har selv prøvet det samme da jeg var uden børn... Det kan ske og sådan er det bare... Jeg røber ikke din anonymitet til nogen, bare rolig... Vil bare gerne hjælpe hvis du har lyst

Hvor er du sød. Jeg vil også gerne hjælpe 

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Stefanie8 skriver:

Jamen man kan jo ikke leve uden mad, og slet slet ikke hvis der er børn inde i billedet? Jeg tror faktisk der er rigtig mange som gerne ville hjælpe herinde. Langt de fleste har netbank og hvis rigtig mange overfører imellem 5 og 20 kr, så skulle der da være lidt plus på budgettet igen... Hvis der er nogle som bor i Næstved kunne de jo evt. undværre en dåse majs, havregryn, en mælk osv.... 

det selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

20. september 2011

Ploffer

Stefanie8 skriver:

Jeg vil også gerne hjælpe på en eller anden måde 

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

Ploffer skriver:

Jeg vil også gerne hjælpe på en eller anden måde 

iiih hvor er i altså søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.