når kontoen er i lig 0 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Sæt ting til salg på dba eller herinde... Køb havregryn og masser al mel, så kan i bage nogle boller og spise havregryn.... Har i en baby i skal fodre....?

nej vi har ingen børn, og alt hvad der kan sælges er blevet solgt.... det blev det for 3 måneder siden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

aarhusmor

forresten hvis du kommer til at mangle brød, så har du mel tilovers. Man blander bare mel og vand, lidt tykkere end pandekagedej og laver det på panden eller i ovnen

Anmeld

20. september 2011

Filippa & Liva

Anonym skriver:

vi har prøvet fra 100 kr til 500 og de er bare ik til at snakke med

Okay, det lyder som en meget streng bankrådgiver I har jer.. Ja, så er det ikke nemt. Har du/I ikke et par gode venner i nærheden som måske er så søde at donere en pakke ris, pasta eller lign. til jer eller andet mad de ikke selv står og mangler?

Anmeld

20. september 2011

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Anonym skriver:

god middag de damer

jeg har lige været på min bank konto og set at alle vores kontoer står i lig 0, og der er blevet betalt 3500 kr til forskellige (midt på måneden ), troede de var trukket, nå men, vi vidste det jo godt... men nu er sagen den - at selv vores mad budget konto står i nul, og har faktisk slet ik flere penge til mad resten af måneden !?

Hvad kan man gøre ??? vi har ikke nok i fryseren da det er en meget lille fryser... og vores køleskab står faktisk næsten tomt :s venner og familie kan desværre ik hjælpe med at skaffe lidt mad til vores fryser og skabe osv...

og banken siger nej til at hjælpe os ? :s

hvad fanden kan man så gøre ?? , hvad gør i ??

Årh det jeg ked af hører har selv prøvet det for nogle år siden .. Og det bare ikk sjovt :/ hvis nu du boede i nærheden af haslev , så måtte su gerne få en pose ris eller pasta af mig

Anmeld

20. september 2011

An&Jo

aarhusmor skriver:

Iaften: Svinekød (frikadeller?) blandes med 1 ds majs og 2 revne æbler og kom lidt mere mel I end i plejer. Spis lidt mindre end i plejer, så burde der være svinekød/frikadeller til 2-3 dage – kom resten i fryseren, gerne portionsopdelt.

Onsdag – spis de to pizzastyker med agurk til og en skive rugbrød

Torsdag-  spise frikadeller igen med en dåse majs til vendt i lidt salt og olie og blandet med pasta

Fredag – lav pizzadej og træk den ud over hele pladen i ovnen, bland tomatpuré med lidt oregano og smør det udover. Kom baconstykker, pære og lidt kogt pasta på. Det smager fint uden ost, men har du lidt ville det hjælpe. Har du æg? I så fald kan du piske et æg og hælde hen over, det smager næsten som ost. + grønt krydderi (oregano, basilikum, osv.) skær den op i 6 stykker. Frys 4 stykker ned.

Lørdag – Tomatsuppe – 1 ds. Flåede tomater, blandes op med vand, blendes. Bouillion? Ellers salt. Kom lidt pastanudler i og noget af dit allround krydderi

Søndag – frikadeller i en frysebolle

Mandag – Pizza stykke (nu er der 2 tilbage)

Tirsdag – Kyllingelår, kødes tages ud og blandes med æbler, karry(hvis du har det), varmes,  spises til kartofler

Onsdag – Pizza stykke

Torsdag- rest frikadeller på rugbrød og tun på rugbrød

Fredag-  LØNNINGSDAG J

Wauw du er god til at få noget ud af ting jeg aldrig ville overveje man kunne lave noget af uden at have en masse kød osv.. :O

Anmeld

20. september 2011

Muhmi

nej vi har ingen børn, og alt hvad der kan sælges er blevet solgt.... det blev det for 3 måneder siden...

Okay... Altså det kyllingelår i har kan i koge supper på... Så kan i spise krydderboller til... I kan jo lave en stor potion og fryse tre fire potioner ned så har i, i hvert fald aftensmad til fire dage...

Men ud af de ting i har både i køleskab og fryser så skal i altså nok kunne klare den til lønningsdag... Ellers... Jeg sender dig lige en PB.....

EDIT! DUUUH, det kan jeg ikke..... Hmm.... Vil gerne hjælpe med evt. at sende nogle ting til dig...... Så hvis du er interesseret så skriv en pb til mig....

Anmeld

20. september 2011

aarhusmor

An&Jo skriver:

Wauw du er god til at få noget ud af ting jeg aldrig ville overveje man kunne lave noget af uden at have en masse kød osv.. :O

Tak Vi er ved at spare op til et barn mere, så jeg må strække alt hvad der strækkes kan (og så elsker jeg at lave mad)

Vil lige foreslå en ting mere. Nemlig altid at have gulerødder i huset. De er billige og kan bruges i alle retter.

Reven gulerod kan bruges istedet for kød i millionbøf. I laver det bare på samme måde, med en terning - så kan man næsten ikke smage forskel

Anmeld

20. september 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

god middag de damer

jeg har lige været på min bank konto og set at alle vores kontoer står i lig 0, og der er blevet betalt 3500 kr til forskellige (midt på måneden ), troede de var trukket, nå men, vi vidste det jo godt... men nu er sagen den - at selv vores mad budget konto står i nul, og har faktisk slet ik flere penge til mad resten af måneden !?

Hvad kan man gøre ??? vi har ikke nok i fryseren da det er en meget lille fryser... og vores køleskab står faktisk næsten tomt :s venner og familie kan desværre ik hjælpe med at skaffe lidt mad til vores fryser og skabe osv...

og banken siger nej til at hjælpe os ? :s

hvad fanden kan man så gøre ?? , hvad gør i ??

Hvad er det for nogle forskellige ting som er blevet betalt?? Budgetkontoen må aldrig være i 0.- (det har vi fået afvide af vores bankrådgiver)..

Anmeld

20. september 2011

Brams

aarhusmor skriver:

Iaften: Svinekød (frikadeller?) blandes med 1 ds majs og 2 revne æbler og kom lidt mere mel I end i plejer. Spis lidt mindre end i plejer, så burde der være svinekød/frikadeller til 2-3 dage – kom resten i fryseren, gerne portionsopdelt.

Onsdag – spis de to pizzastyker med agurk til og en skive rugbrød

Torsdag-  spise frikadeller igen med en dåse majs til vendt i lidt salt og olie og blandet med pasta

Fredag – lav pizzadej og træk den ud over hele pladen i ovnen, bland tomatpuré med lidt oregano og smør det udover. Kom baconstykker, pære og lidt kogt pasta på. Det smager fint uden ost, men har du lidt ville det hjælpe. Har du æg? I så fald kan du piske et æg og hælde hen over, det smager næsten som ost. + grønt krydderi (oregano, basilikum, osv.) skær den op i 6 stykker. Frys 4 stykker ned.

Lørdag – Tomatsuppe – 1 ds. Flåede tomater, blandes op med vand, blendes. Bouillion? Ellers salt. Kom lidt pastanudler i og noget af dit allround krydderi

Søndag – frikadeller i en frysebolle

Mandag – Pizza stykke (nu er der 2 tilbage)

Tirsdag – Kyllingelår, kødes tages ud og blandes med æbler, karry(hvis du har det), varmes,  spises til kartofler

Onsdag – Pizza stykke

Torsdag- rest frikadeller på rugbrød og tun på rugbrød

Fredag-  LØNNINGSDAG J

Hold k... hvor er du bare super god til at finde på

Anmeld

20. september 2011

aarhusmor

Brams skriver:

Hold k... hvor er du bare super god til at finde på

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.