når kontoen er i lig 0 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Anonym trådstarter

Nadia&Daniel skriver:

Hvad er det for nogle forskellige ting som er blevet betalt?? Budgetkontoen må aldrig være i 0.- (det har vi fået afvide af vores bankrådgiver)..

det har vi også fået at vide den ikke måtte... men det er blevet betalt el regning, og noget varme bidrag :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

det har vi også fået at vide den ikke måtte... men det er blevet betalt el regning, og noget varme bidrag :s

I skal have kigget på Jeres budget, for der er noget som ikke stemmer når den kan gå i 0.-.. Håber Jeres bank tager sig sammen, og får lavet et godt budget sammen med Jer

Anmeld

20. september 2011

TbCp

aarhusmor skriver:

Iaften: Svinekød (frikadeller?) blandes med 1 ds majs og 2 revne æbler og kom lidt mere mel I end i plejer. Spis lidt mindre end i plejer, så burde der være svinekød/frikadeller til 2-3 dage – kom resten i fryseren, gerne portionsopdelt.

Onsdag – spis de to pizzastyker med agurk til og en skive rugbrød

Torsdag-  spise frikadeller igen med en dåse majs til vendt i lidt salt og olie og blandet med pasta

Fredag – lav pizzadej og træk den ud over hele pladen i ovnen, bland tomatpuré med lidt oregano og smør det udover. Kom baconstykker, pære og lidt kogt pasta på. Det smager fint uden ost, men har du lidt ville det hjælpe. Har du æg? I så fald kan du piske et æg og hælde hen over, det smager næsten som ost. + grønt krydderi (oregano, basilikum, osv.) skær den op i 6 stykker. Frys 4 stykker ned.

Lørdag – Tomatsuppe – 1 ds. Flåede tomater, blandes op med vand, blendes. Bouillion? Ellers salt. Kom lidt pastanudler i og noget af dit allround krydderi

Søndag – frikadeller i en frysebolle

Mandag – Pizza stykke (nu er der 2 tilbage)

Tirsdag – Kyllingelår, kødes tages ud og blandes med æbler, karry(hvis du har det), varmes,  spises til kartofler

Onsdag – Pizza stykke

Torsdag- rest frikadeller på rugbrød og tun på rugbrød

Fredag-  LØNNINGSDAG J

Hvor er du god!!!
Jeg er virkelig imponeret!

Anmeld

20. september 2011

aarhusmor

TbCp skriver:

Hvor er du god!!!
Jeg er virkelig imponeret!

Mange tak

Anmeld

20. september 2011

Tullemuzz

Vi har lagt et buget med vores bankrådgiver så nu får vi 1000kr hver mandag til mad og div. Og så betaler vi næsten mindste beløb til dem vi skylder penge, undtagen dem med høj rente( vi er begge på kontanthjælp) da min kæreste stod for bugettet manglede vi også altid penge, han har en tendens til og købe mere end vi skal bruge så han må ikke længere hæve penge i banken og så kommer han til mig når han skal have penge til benzin eller skal købe ind for mig, og så kræver jeg kvitering og byttepenge retur og det har virket rigtig godt i de 3 måneder bi har kørt med den ordning

Anmeld

20. september 2011

An&Jo

aarhusmor skriver:

Tak Vi er ved at spare op til et barn mere, så jeg må strække alt hvad der strækkes kan (og så elsker jeg at lave mad)

Vil lige foreslå en ting mere. Nemlig altid at have gulerødder i huset. De er billige og kan bruges i alle retter.

Reven gulerod kan bruges istedet for kød i millionbøf. I laver det bare på samme måde, med en terning - så kan man næsten ikke smage forskel

gulerødder er nok den grønsag jeg kan sige altid ligger i mit køleskab..

Jeg spiser rigtig mange gulerødder nemlig, og har dem altid med i skole..

men det er da helt vildt det du kan få ud af ingenting..

Anmeld

20. september 2011

Darling<3

aarhusmor skriver:

Iaften: Svinekød (frikadeller?) blandes med 1 ds majs og 2 revne æbler og kom lidt mere mel I end i plejer. Spis lidt mindre end i plejer, så burde der være svinekød/frikadeller til 2-3 dage – kom resten i fryseren, gerne portionsopdelt.

Onsdag – spis de to pizzastyker med agurk til og en skive rugbrød

Torsdag-  spise frikadeller igen med en dåse majs til vendt i lidt salt og olie og blandet med pasta

Fredag – lav pizzadej og træk den ud over hele pladen i ovnen, bland tomatpuré med lidt oregano og smør det udover. Kom baconstykker, pære og lidt kogt pasta på. Det smager fint uden ost, men har du lidt ville det hjælpe. Har du æg? I så fald kan du piske et æg og hælde hen over, det smager næsten som ost. + grønt krydderi (oregano, basilikum, osv.) skær den op i 6 stykker. Frys 4 stykker ned.

Lørdag – Tomatsuppe – 1 ds. Flåede tomater, blandes op med vand, blendes. Bouillion? Ellers salt. Kom lidt pastanudler i og noget af dit allround krydderi

Søndag – frikadeller i en frysebolle

Mandag – Pizza stykke (nu er der 2 tilbage)

Tirsdag – Kyllingelår, kødes tages ud og blandes med æbler, karry(hvis du har det), varmes,  spises til kartofler

Onsdag – Pizza stykke

Torsdag- rest frikadeller på rugbrød og tun på rugbrød

Fredag-  LØNNINGSDAG J

Hold kæft hvor er du bare et godt menneske... Her sidder du og bruger din fritid på at lægge madplan for TS

Det er så stort af dig!!!

Anmeld

20. september 2011

aarhusmor

Honey<3 skriver:

Hold kæft hvor er du bare et godt menneske... Her sidder du og bruger din fritid på at lægge madplan for TS

Det er så stort af dig!!!

Tak hvor er du sød

Anmeld

20. september 2011

Darling<3

aarhusmor skriver:

Tak hvor er du sød

Bliver sgu helt rørt over din hjælpsomhed ( ved ikke om det er et ord )

Personer som dig skulle der være mange flere af!! <3

Anmeld

20. september 2011

aarhusmor

Honey<3 skriver:

Bliver sgu helt rørt over din hjælpsomhed ( ved ikke om det er et ord )

Personer som dig skulle der være mange flere af!! <3

Tak - bliver lidt forlegen nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.