når kontoen er i lig 0 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2011

Filippa & Liva

Har du ikke noget tøj, sko, tasker eller lign. du ikke bruger som du kan prøve at sælge over nettet?

på den måde kan du/I måske få skrabet lidt penge ind så I lige kan klare jer resten af måneden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

det tvivler jeg på, for vi skal os kunne fragte os frem og tilbage, og det nytter ik vi bruger telefonerne som "billet" til busserne osv

ej puha, det er da en træls situation at stå i hvor mange er i der skal leve for hvad i har tilbage i skabende?

Anmeld

20. september 2011

L.J.L

Anonym skriver:

vi har en budget konto der altid står penge på, men nu står den i minus fordi der er blevet trukket så meget denne gang som vi ikke havde regnet med :s

Hvis i risikerer at få så grim en overraskelse at der pludselig ikke står nogle penge, så bør i overveje at omlægge jeres budget. Vi lægger altid 13000 ind på vores budgetkonto om mdr. og den konto bruges til diverse regninger plus uforudsete regninger, og den står altid i plus, uanset om der skulle komme en uforudset regning, da vores mdr udgifter "kun" løber op i 9000,- plus mad.

Men man kan altid være bagklog

Har du ikke ingredienser til at bage et brød? Og ellers nas lidt mad hos familie og venner?

Anmeld

20. september 2011

aarhusmor

aarhusmor skriver:

Kig i dine skabe og fortæl os hvad du har af mel, gryn, dåser, grøntsager osv. - så tror jeg godt vi kan hjælpe med overlevelsesopskrifter

En anden ting er at der er masser af træer lige nu, med frugter, her i blandt æbler, blommer osv.

Begge dele kan kommes i mad. Æbler kan bruges som fyld i stedet for grøntsager og blommer er gode i indiske retter, med ris. Du skal bare svitse dem sammen med løg og karry og så vand og maizena

Anmeld

20. september 2011

skønneunger

Anonym skriver:

god middag de damer

jeg har lige været på min bank konto og set at alle vores kontoer står i lig 0, og der er blevet betalt 3500 kr til forskellige (midt på måneden ), troede de var trukket, nå men, vi vidste det jo godt... men nu er sagen den - at selv vores mad budget konto står i nul, og har faktisk slet ik flere penge til mad resten af måneden !?

Hvad kan man gøre ??? vi har ikke nok i fryseren da det er en meget lille fryser... og vores køleskab står faktisk næsten tomt :s venner og familie kan desværre ik hjælpe med at skaffe lidt mad til vores fryser og skabe osv...

og banken siger nej til at hjælpe os ? :s

hvad fanden kan man så gøre ?? , hvad gør i ??

kan i ikke få noget overlevelseshjælp på kommunen? det er vist meget lidt men nok til lidt mad.

har i børn?

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Kig i dine skabe og fortæl os hvad du har af mel, gryn, dåser, grøntsager osv. - så tror jeg godt vi kan hjælpe med overlevelsesopskrifter

heh oka : ehmm : jeg har 1½ pose mel, jeg har en smule sukker, en del tomat dåser og tomat pure, majs, tun, olie, salt peber, allround kryderi, pasta (1 lille pose), 1 glas kartofler, ...

i køleskabet : 1 pose krydderboller, 1 pk, rugbrød, 1l saftevand, æbler pære, og agurk..

fryseren : bacon tern, 1pk svine kød (bruges i aften), 1 pose fryseboller, 1 stk kylling (lår), 2 gange hjemmelavedet pizza stykker, og det var det :s

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

skønneunger skriver:

kan i ikke få noget overlevelseshjælp på kommunen? det er vist meget lidt men nok til lidt mad.

har i børn?

nej vi har ikke nogen børn ..

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

BigBabyWish skriver:

Har du ikke noget tøj, sko, tasker eller lign. du ikke bruger som du kan prøve at sælge over nettet?

på den måde kan du/I måske få skrabet lidt penge ind så I lige kan klare jer resten af måneden...

neej alt det som jeg faktisk havde af fedt tøj røg til salg for 3 måneder siden og det er solgt og det hjalp os da...

vi har os solgt meget ud i min forloedes tøj og sko osv

Anmeld

20. september 2011

Anonym trådstarter

MinBabyOscar <3 skriver:

ej puha, det er da en træls situation at stå i hvor mange er i der skal leve for hvad i har tilbage i skabende?

har jeg skrevet længere nede

Anmeld

20. september 2011

FruHolm <3

Anonym skriver:

har jeg skrevet længere nede

synes det er synd for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.