Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2009

Frk. Mig.

Znuzke skriver:

Jeg fatter altså minus af alt det her. Hvordan kan du den 22. oprettet et indlæg hvor du skriver at kæresten godt vil have barnet men at du er lidt i tvivl. Senere den 22. skriver du at i ikke har talt sammen i 2 dage fordi han forsøger at tvinge dig til en abort??? Det hænger da bare slet ikke sammen....??? Du skrev at du skulle snakke med din læge fredag - og til samtale om en abort om mandagen - og nu har din kæreste så tvunget dig til at skrive under på abortpapirerne??
Når man opdager man skal have en abort går man til egen læge eller en gynækolog og får en samtale om hvorvidt det skal være en medicinsk abort eller en kirugisk abort. Så hører man om ricici osv. Til sidst skriver man under på en samtykkeerklæring - og det gør man hos lægen!!! Den får man ikke med hjem, da det samtidig er en bekræftelse på at man er blevet ordentligt informeret af lægen/gynækologen.
Så jeg forstå slet ikke hvordan han kan tvinge dig??

Den dag man så skal møde enten på sygehuset eller gynækologen hvor indgrebet skal finde sted, kan man indtil aller aller sidste øjeblik skifte mening.
Så i det henseende betyder underskriften ikke at man forpligtiger sig.

Kringlet historie.......

jeg har også været ved lægen og underskrive de papire med en trusel fra min kæreste på sms om at hvis jeg ikke skrev under skulle jeg bare glemme alt om ham. Jeg venter brev fra skejby sygehus om at komme ud til dem i starten af næste uge, skulle jeg forvente at få et brev! Og jeg har valgt en kiruigsk!
jeg fandt ud af det, og lavede indlægget, fordi jeg var bange. Da jeg så senere den samme dag snakkede med min kæreste igen sagde han at jeg bare skulle SKULLE have en abort! Men i mellemtiden har jeg ændret mening, og havde lyst til at beholde barnetr og jeg har det stadig lyst ti. Stadig i tvivl?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Diana/Claus skriver:

Ja da men man skal ikke få fjernet noget fordi man føler sig tvunget til det det er det værste i hele verden men skal gøre det af egen fri vilje. og der er en mill børn der bliver født uden fadren os mange her inde på baby og deres børn har det fint. man må jo dømme om man kan klare det el ikke og hvis hun mener hun ikke kan klare det uden ham jamen så skal hun da selvfølgelig ikke have barnet, men hvis det er det hun ønsker og brander for så er det 100% forkert at få det fjernet især fordi han prøver og tvinge hende til det...

Det er rigtig nok, det skal være hendes egen beslutning. Men i hendes første indlæg starter hun med at skrive at hun ikke er interesseret i barnet, derfor synes jeg det hele virker lidt "hovsa-agtigt"

Og jeg synes ikke det vigtigste skal være om hun har lyst til barnet og om hun kan overkomme det, men om hun vil kunne give barnet et godt liv,. Og jeg synes indlæggene fra hende virker meget forvirrede, så jeg ville være i tvivl om det er tænkt ordentligt igennem.

Anmeld

25. januar 2009

Frk. Mig.

Kan godt forstå hvis i er forvirret, men det er ikke så kringlet som det lyder. Jeg har lige hørt fra min nu EKS kæreste og sagt farvel og jeg skal op og hente mine ting hos ham i aften.

Men nu siger han :" jaja bare behold barnet Elisabeth, hvorfra skulle jge vide oim det er mit alligevel?" så nu beskylder ham mig for at have været utro og at det ikke er hans barn og hans bekymringer. Men jeg tænker når han skal til at betale børnepenge,at de bare kan få lavet en DNA tesst hvis han ikke tror på det. MEn det er slut nu mellem ham og jeg og jeg beholder barnet.

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Mie A skriver:

2 sjæle - 1 tanke

Ja, jeg synes godt nok også det her er en underlig historie...

Anmeld

25. januar 2009

Frk. Mig.

Rikke skriver:

Det er rigtig nok, det skal være hendes egen beslutning. Men i hendes første indlæg starter hun med at skrive at hun ikke er interesseret i barnet, derfor synes jeg det hele virker lidt "hovsa-agtigt"

Og jeg synes ikke det vigtigste skal være om hun har lyst til barnet og om hun kan overkomme det, men om hun vil kunne give barnet et godt liv,. Og jeg synes indlæggene fra hende virker meget forvirrede, så jeg ville være i tvivl om det er tænkt ordentligt igennem.

Jeg ved at jeg kan give mit barn et godt liv, jeg er ikke i tvivl.

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Ja men det skriver hun jo at hun kan så det tænker jeg ikke på. Men man vælger vel heller ikke at beholde sit barn hvis man ikke kan give dem et godt liv det ville jeg da ikke mene man gør... men der er der vel desværre nogen der gør...

Knusser

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

ElisabethLennert skriver:

Kan godt forstå hvis i er forvirret, men det er ikke så kringlet som det lyder. Jeg har lige hørt fra min nu EKS kæreste og sagt farvel og jeg skal op og hente mine ting hos ham i aften.

Men nu siger han :" jaja bare behold barnet Elisabeth, hvorfra skulle jge vide oim det er mit alligevel?" så nu beskylder ham mig for at have været utro og at det ikke er hans barn og hans bekymringer. Men jeg tænker når han skal til at betale børnepenge,at de bare kan få lavet en DNA tesst hvis han ikke tror på det. MEn det er slut nu mellem ham og jeg og jeg beholder barnet.

Selvfølgelig kan du give dit barn et godt liv... jeg forstå din beslutning fuld ud selv om det hård... men nu kan du tænke frem af med dig og din lille spir.

Anmeld

25. januar 2009

Frk. Mig.

Diana/Claus skriver:

Selvfølgelig kan du give dit barn et godt liv... jeg forstå din beslutning fuld ud selv om det hård... men nu kan du tænke frem af med dig og din lille spir.

Ja det gør jeg. Tak mange gange, for din interesse i mit indlæg.

Anmeld

25. januar 2009

charlottekri

Selvfølegelig har hendes indlæg været rodede... det er da lidt af en kaotisk tid at gå igennem... Hvorfor skal nogle af jer hakke sådan??? øv tænker jeg bare, for det er da vel ikke det personen har brug for lige nu... Jeg er måske naiv, men vælger at se det gode i mennesker...

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

charlottekri skriver:

Selvfølegelig har hendes indlæg været rodede... det er da lidt af en kaotisk tid at gå igennem... Hvorfor skal nogle af jer hakke sådan??? øv tænker jeg bare, for det er da vel ikke det personen har brug for lige nu... Jeg er måske naiv, men vælger at se det gode i mennesker...

Så enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.