Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2009

Stumpen

Selvfølgelig skal det ikke blive en jagt, vi skal da have flere skønne qvinder og mænd herind, men jeg vil altså have lov at undre mig, hvis jeg falder over noget som ikke stemmer i min verden... Hvilket trådstarter og jeg har skrevet om (i denne tråd) i dag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2009

Mca<3

3 gangs mor skriver:

Undskyld ,,, Syntes det her stinker underligt ,, nok med at historierne er lidt rodet så havde Elisabeth ansøgt mig på face book hvor jeg bla i fredags kunne læse at hun skulle ud og hygge med sin dejlige kæreste ..mm...
I dag er jeg slettet og blokeret fra hendes face book Noget forvirret.

Ville da også gerne høre noget fra tråd starter

Anmeld

26. januar 2009

HeY

Hva har du fundet ud af ?
Venter spændt.

Anmeld

27. januar 2009

Frk. Mig.

Thomas ( faderen ) hat slettet min facebook, da han havde koden og var meget sur over at jeg fortalte ham igen, både fredag og lørdag at jeg gerne ville behiolde barnet.

Gider ærlig talt ikke finde mig i at i skal bekylde mig for det i gør - det lyder som om i syntes mit indlæg er rodet fordi jeg måske lyver?! jeg har fortalt det som det var, kan ikke se problemet?

Grunden til at Thomas ikke ALLIGEVEL er gået fra mig ( endnu ) er at jeg har fortalt ham at jeg nok skal få en abort, selvomjeg ikke vil have den abort og det ikke kommer til at ske! JEG BEHOLDER BARNET! men vil gerne bare have at han vender sig til tanken om at jeg måske godt kunne beholde det, og måske bliver hos mig...

jeg venter stadig brev fra skejby om en scanning + abort - selvom jeg ikke vil udfører aborten.

*Hvis i brokker jer mere over i syntes der er noget "mistænksomt" om mig eller hvad jeg fortæller så spørg MIG i stedet for at snakke sammen med hinanden, og gejle hinanden op til at jeg bare er en værre en der er liiiiidt for rodet i mine indlæg - SPØRG !!! Jeg må indrømme jge sidder og bliver sur når i selv kal konkludere hvorfor jeg blokerede *3gangsmor* når jeg ikke har blokeret hende, men Thomas simpelthen bare har SLETTET min profil!!! Jeg har mistet alle mine venner, billeder osv. derinde så nej det er heller ikke sjovt..

Håber i kan sætte jer bare lidt ind i mine tanker og hvordan det er at være mig, der skal læse at i syntes det er mærkeligt og mistænktsomt OSV!!!!!! pisse irriterende, så spørg hvis i er i tvivl eller er forvirret over mine indlæg.

Håber ikke jeg lyder alt for sur men det er da lidt træls må jeg indrømme.

Anmeld

27. januar 2009

Frk. Mig.

HeY skriver:

Så er det jo også det rigtige dú har gjort . - Jeg tror os på at du nok skal klare det, selvf bliver det hårdt i starten, men det gør det da for alle.
Du skal da nok klare den -

Det med at han begynder og sige at det nok ikke er hans barn, det da bare fordi han er irrertetet over at han ikke havde den så kladte magt over dg ..
Bare lad ham om det, han kommer nok til at fortryde på længere sigt.

Tillykke med at du beholder barnet <3

Kram

tak !!!

Anmeld

27. januar 2009

Frk. Mig.

Rikke skriver:

Hmm... må også indrømme at jeg sidder og venter spændt på at høre noget fra trådstarter

rul du bare øjne af mig, hvis du har lyst til at hører noget fra mig - så skriv da til mig i stedet for at rulle dine øjne?

Jeg har ikke været på fordi jeg har haft en kaotisk weekend, og derfor har jeg ikke kunne svarer før nu. Men hvis der er noget en anden gang, så skriv da til mig.

Anmeld

27. januar 2009

Frk. Mig.

Rikke skriver:

Må være dejligt at beslutningen nu er taget
Jeg er sikker på du har taget den rigtige beslutning når du har det så godt med det nu. Og selvfølgelig skal det nok gå, det betyder rigtig meget at du har nogen til at hjælpe og støtte dig.
Og man ved jo aldrig om din ex kommer på andre tanker når han får tænkt situationen igennem, og alligevel vil være en del af jeres barns liv

Held og lykke... og TILLYKKE MED GRAVIDITETEN

men tak alligevel...

Anmeld

27. januar 2009

Becks

ElisabethLennert skriver:

men tak alligevel...

Hejsa...
endnu engang tillykke med graviditeten...

Når man sletter sin FB, kan man gå ind inden 14 dage og logge på igen, hvis man fortryder, det skrev den på min venindes nemlig..
bare et forslag, nu når din x har været en idiot og gøre...

Håber der kommer styr på alt for dig..

Knus

Anmeld

27. januar 2009

Mca<3

Jeg er ked af at sige det Men han lyder altså som en gut dig og din barn ville være bedre foruden

Anmeld

27. januar 2009

Becks

3 gangs mor skriver:

Jeg er ked af at sige det Men han lyder altså som en gut dig og din barn ville være bedre foruden

Enig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.