Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2009

HeY

ElisabethLennert skriver:

tak ...

Men tampen brænder, ved man hvor man har folk, og jeg havde åbenbart ikke ham...

Men tak, er så glad ligenu, ikke engang trist over Thomas, bare glad for at jeg kan beholde det..

Så er det jo også det rigtige dú har gjort . - Jeg tror os på at du nok skal klare det, selvf bliver det hårdt i starten, men det gør det da for alle.
Du skal da nok klare den -

Det med at han begynder og sige at det nok ikke er hans barn, det da bare fordi han er irrertetet over at han ikke havde den så kladte magt over dg ..
Bare lad ham om det, han kommer nok til at fortryde på længere sigt.

Tillykke med at du beholder barnet <3

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Mca<3

Undskyld ,,, Syntes det her stinker underligt ,, nok med at historierne er lidt rodet så havde Elisabeth ansøgt mig på face book hvor jeg bla i fredags kunne læse at hun skulle ud og hygge med sin dejlige kæreste ..mm...
I dag er jeg slettet og blokeret fra hendes face book Noget forvirret.

Anmeld

25. januar 2009

Mca<3

25. januar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ja det lyder lidt mærkeligt at hun har blokeret dig hmm... Men hun ville hvis kidnappe sin kæreste fredag for at få snakket med ham det kan måske være det hun mener ved det selvfølgelig ikke...

Knus

Anmeld

25. januar 2009

HeY

Synes det hele lyder underligt.

Anmeld

25. januar 2009

Pia.

Har fulgt lidt med på side linien.... tillykke med beslutningen, hvis dette er det rigtige for dig/jer

Knus Pia.

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hmm... må også indrømme at jeg sidder og venter spændt på at høre noget fra trådstarter

Anmeld

25. januar 2009

Pia.

Rikke skriver:

Hmm... må også indrømme at jeg sidder og venter spændt på at høre noget fra trådstarter

Har/havde lige misset det sidste... hvad er der sket ???

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Hmm synes vi skal passe på vi ikke dømmer for hurtigt hun har ikke været på fredag og lørdag så kan altså sagtens ha været ude med kæresten fredag og måske blokeret tanja fordi der måske lige var nogen der skrev noget som hun ikke synes raver os på baby.

Synes vi skal passe på vi ikke jager hende ud af siden fordi der nogen der ikke lige tror på hende. selvfølgelig lyder det lidt mærkeligt med den blokering men hun har altså skrevet tidligere i tråden at hun ville være sammen med kæresten fredag.

Knus Diana der synes det synd og dømme hende for hurtigt fordi hun lige har et kludret indlæg og har blokeret en baby bruger det kunne jo bare være hun fortrød venskabet det har jeg selv prøvet.

Anmeld

25. januar 2009

Pia.

Diana/Claus skriver:

Hmm synes vi skal passe på vi ikke dømmer for hurtigt hun har ikke været på fredag og lørdag så kan altså sagtens ha været ude med kæresten fredag og måske blokeret tanja fordi der måske lige var nogen der skrev noget som hun ikke synes raver os på baby.

Synes vi skal passe på vi ikke jager hende ud af siden fordi der nogen der ikke lige tror på hende. selvfølgelig lyder det lidt mærkeligt med den blokering men hun har altså skrevet tidligere i tråden at hun ville være sammen med kæresten fredag.

Knus Diana der synes det synd og dømme hende for hurtigt fordi hun lige har et kludret indlæg og har blokeret en baby bruger det kunne jo bare være hun fortrød venskabet det har jeg selv prøvet.

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.