ElisabethLennert skriver:
har været helt ude af den, og derfor er der ikke kommet nogle opdateringer men det kommer der nu...
Jeg har fandme skrevet under på de lorte abort papir
(undskyld jeg bander)
Men det nager mig noget så meget at jeg har gjort det. Jeg ved godt jeg kan fortryde, men uanset hvad skal jeg til scanning her i næste uge når jeg får brev fra skejby sygehus. Jeg vil ikke have mit barn fjernet og den eneste grund til at jeg har skrevet under, er fordi min kæreste har tvunget mig...
Derudover har jeg nu siddet oppe hele natten og været død af bekymring fordi jeg ikke har hørt fra min kæreste siden kl 20, lørdag og nu er det altså søndag kl 07.34!!!
Tror han er stukket af?!?! han tager ikke telefonen når jeg ringer, eller skriver og jeg kan se mine smser bliver modtaget. Han har før mistet sin telefon, men han har altid husket at låne en sms af en, da han kan mit nummer i hovedet...
Det sidste jeg har skrevet til ham er at jeg ikke kan holde ud at have en kæreste der bare forsvinder i byen også jeg ikke kan få fat i ham. Så jeg slog op og skrev til ham at jeg beholder barnet, og han ikke skulle tænke på barnet, blot når der skulle betales børnepenge. Lige nu virker det som den rigtige beslutning men jeg har heller ikke sovet i 23 timer nu af bare bekymring og fordi jeg er bange og ked af det..... 
Først vil jeg sige at jeg godt kan forstå du er helt ude af den og er ked af det osv.
For det andet så synes jeg det lyder som om han er hel lige glad med dig. du skal glæde dig til din scanning i næste uge så du ikke i tvivl om hvad du vil gøre mere...
Men det er oki at være nervøs bange og i tvivl hele tiden det høre til og homoner spiller os meget ind der...
Husk på at man ikke skal lade sig tvinge til noget, bare det at han tvinger dig det siger meget om ham...
Jeg synes det en god beslutning at beholde barnet så man han jo tage den næste beslutning om han vil være med el ikke, men gi ham tid til at finde ud af det..
Husk og få sovet du skal jo passe på dig selv og din lille baby i maven.
Jeg håber det hele falder på plads for dig...
Og du må endelig sige til hvis du har brug for at snakke...
Mange tanker og knus til dig
Anmeld