Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2009

Pia

Jeg tror du har gjort det rigtige.

Jeg syntes du skal beholde barnet og så lade ham være.
Det er på ingen måde den rigtige beslutning at du har skrevet under på de parpire.. Altså ike når du skriver at du har underskrevet dem under tvang..
Intet skal forgå under tvang..
Alt skal være af egen fri vilje..

Du skal følge dit hjerte. Og selvom du måske syntes din kærste har en stor plads i dit hjerte, så vil jeg påstå at du ikke fylder ret meget i hans når han bare forsvinder på den måde..
Han skulle slet ikke have lov til og høre mere fra dig..

Men det er bare min mening..

Kh Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Diana...

ElisabethLennert skriver:

har været helt ude af den, og derfor er der ikke kommet nogle opdateringer men det kommer der nu...

Jeg har fandme skrevet under på de lorte abort papir (undskyld jeg bander)
Men det nager mig noget så meget at jeg har gjort det. Jeg ved godt jeg kan fortryde, men uanset hvad skal jeg til scanning her i næste uge når jeg får brev fra skejby sygehus. Jeg vil ikke have mit barn fjernet og den eneste grund til at jeg har skrevet under, er fordi min kæreste har tvunget mig...
Derudover har jeg nu siddet oppe hele natten og været død af bekymring fordi jeg ikke har hørt fra min kæreste siden kl 20, lørdag og nu er det altså søndag kl 07.34!!! Tror han er stukket af?!?! han tager ikke telefonen når jeg ringer, eller skriver og jeg kan se mine smser bliver modtaget. Han har før mistet sin telefon, men han har altid husket at låne en sms af en, da han kan mit nummer i hovedet...

Det sidste jeg har skrevet til ham er at jeg ikke kan holde ud at have en kæreste der bare forsvinder i byen også jeg ikke kan få fat i ham. Så jeg slog op og skrev til ham at jeg beholder barnet, og han ikke skulle tænke på barnet, blot når der skulle betales børnepenge. Lige nu virker det som den rigtige beslutning men jeg har heller ikke sovet i 23 timer nu af bare bekymring og fordi jeg er bange og ked af det.....

Først vil jeg sige at jeg godt kan forstå du er helt ude af den og er ked af det osv.

For det andet så synes jeg det lyder som om han er hel lige glad med dig. du skal glæde dig til din scanning i næste uge så du ikke i tvivl om hvad du vil gøre mere...
Men det er oki at være nervøs bange og i tvivl hele tiden det høre til og homoner spiller os meget ind der...

Husk på at man ikke skal lade sig tvinge til noget, bare det at han tvinger dig det siger meget om ham...

Jeg synes det en god beslutning at beholde barnet så man han jo tage den næste beslutning om han vil være med el ikke, men gi ham tid til at finde ud af det..

Husk og få sovet du skal jo passe på dig selv og din lille baby i maven.
Jeg håber det hele falder på plads for dig...

Og du må endelig sige til hvis du har brug for at snakke...

Mange tanker og knus til dig

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg tror ikke helt jeg forstår... han opfører sig uansvarligt og gør dig ked af det, derfor slår du op med ham... og vælger at beholde barnet??

Jeg tænker bare at hvis du er i tvivl om du skal beholde barnet og I så går fra hinanden, så ville det da være mest fornuftigt at vælge ikke at få barnet. Og vente med at få barn til du finder en ansvarlig mand der meget gerne vil have barn med dig.

Har selv fået en abort engang da ham jeg var kæreste med ikke ville have barnet, og jeg syntes ikke jeg kunne sætte et barn i verden jeg vidste aldrig ville få kontakt med sin far. Det var da hårdt, men er sikker på det var det rigtige jeg gjorde. Især efter jeg har fået børn kan jeg se hvor meget det kræver, og hvor stort et savn det ville være for dem hvis de ikke havde deres far.

Inden du beslutter dig synes jeg i hvert fald du skal tænke over hvad der er bedst for barnet.

Og så ellers held og lykke med beslutningen... ved udmærket godt det ikke er nemt

Anmeld

25. januar 2009

Kvindemin

Miamaja skriver:

Og sikke en SMUK lille pige celina er

Tak skal du have

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Jeg tror ikke helt jeg forstår... han opfører sig uansvarligt og gør dig ked af det, derfor slår du op med ham... og vælger at beholde barnet??

Jeg tænker bare at hvis du er i tvivl om du skal beholde barnet og I så går fra hinanden, så ville det da være mest fornuftigt at vælge ikke at få barnet. Og vente med at få barn til du finder en ansvarlig mand der meget gerne vil have barn med dig.

Har selv fået en abort engang da ham jeg var kæreste med ikke ville have barnet, og jeg syntes ikke jeg kunne sætte et barn i verden jeg vidste aldrig ville få kontakt med sin far. Det var da hårdt, men er sikker på det var det rigtige jeg gjorde. Især efter jeg har fået børn kan jeg se hvor meget det kræver, og hvor stort et savn det ville være for dem hvis de ikke havde deres far.

Inden du beslutter dig synes jeg i hvert fald du skal tænke over hvad der er bedst for barnet.

Og så ellers held og lykke med beslutningen... ved udmærket godt det ikke er nemt

Nej hun vil gerne beholde barnet og han prøver og tvinge hende til en abort

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Diana/Claus skriver:

Nej hun vil gerne beholde barnet og han prøver og tvinge hende til en abort

Synes bare det er noget af et kaos for et barn at blive født ind i, det synes jeg også man bliver nødt til at tage med i sine overvejelser.

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

Rikke skriver:

Synes bare det er noget af et kaos for et barn at blive født ind i, det synes jeg også man bliver nødt til at tage med i sine overvejelser.

Ja da men man skal ikke få fjernet noget fordi man føler sig tvunget til det det er det værste i hele verden men skal gøre det af egen fri vilje. og der er en mill børn der bliver født uden fadren os mange her inde på baby og deres børn har det fint. man må jo dømme om man kan klare det el ikke og hvis hun mener hun ikke kan klare det uden ham jamen så skal hun da selvfølgelig ikke have barnet, men hvis det er det hun ønsker og brander for så er det 100% forkert at få det fjernet især fordi han prøver og tvinge hende til det...

Anmeld

25. januar 2009

ekzunz

Jeg fatter altså minus af alt det her. Hvordan kan du den 22. oprettet et indlæg hvor du skriver at kæresten godt vil have barnet men at du er lidt i tvivl. Senere den 22. skriver du at i ikke har talt sammen i 2 dage fordi han forsøger at tvinge dig til en abort??? Det hænger da bare slet ikke sammen....??? Du skrev at du skulle snakke med din læge fredag - og til samtale om en abort om mandagen - og nu har din kæreste så tvunget dig til at skrive under på abortpapirerne??
Når man opdager man skal have en abort går man til egen læge eller en gynækolog og får en samtale om hvorvidt det skal være en medicinsk abort eller en kirugisk abort. Så hører man om ricici osv. Til sidst skriver man under på en samtykkeerklæring - og det gør man hos lægen!!! Den får man ikke med hjem, da det samtidig er en bekræftelse på at man er blevet ordentligt informeret af lægen/gynækologen.
Så jeg forstå slet ikke hvordan han kan tvinge dig??

Den dag man så skal møde enten på sygehuset eller gynækologen hvor indgrebet skal finde sted, kan man indtil aller aller sidste øjeblik skifte mening.
Så i det henseende betyder underskriften ikke at man forpligtiger sig.

Kringlet historie.......

Anmeld

25. januar 2009

HeY

ElisabethLennert skriver:

har været helt ude af den, og derfor er der ikke kommet nogle opdateringer men det kommer der nu...

Jeg har fandme skrevet under på de lorte abort papir (undskyld jeg bander)
Men det nager mig noget så meget at jeg har gjort det. Jeg ved godt jeg kan fortryde, men uanset hvad skal jeg til scanning her i næste uge når jeg får brev fra skejby sygehus. Jeg vil ikke have mit barn fjernet og den eneste grund til at jeg har skrevet under, er fordi min kæreste har tvunget mig...
Derudover har jeg nu siddet oppe hele natten og været død af bekymring fordi jeg ikke har hørt fra min kæreste siden kl 20, lørdag og nu er det altså søndag kl 07.34!!! Tror han er stukket af?!?! han tager ikke telefonen når jeg ringer, eller skriver og jeg kan se mine smser bliver modtaget. Han har før mistet sin telefon, men han har altid husket at låne en sms af en, da han kan mit nummer i hovedet...

Det sidste jeg har skrevet til ham er at jeg ikke kan holde ud at have en kæreste der bare forsvinder i byen også jeg ikke kan få fat i ham. Så jeg slog op og skrev til ham at jeg beholder barnet, og han ikke skulle tænke på barnet, blot når der skulle betales børnepenge. Lige nu virker det som den rigtige beslutning men jeg har heller ikke sovet i 23 timer nu af bare bekymring og fordi jeg er bange og ked af det.....

undskyld.

men din kæreste virker altså ikke særlig moden, du har nok hørt det før.
men man sitkker sku da ikke bare af på sådan en måde ..
hva er det for en opførsel han har.
det da monster synd for dig at han bare gør tingene på den måde ! ..

I det du går med til at han tvinger dig til at få en abort, lyder det for mig at det forhold ikke er sundt . - men du er i det pga magt. - det lyder til at han har en hvis magt over dig.

Jeg tror stadig du vil gør det forkerte ved at få en abort, fordi han vil have det.
det du skriver med at du har slået op med ham og beholder barnet.
er det ikke bare en sms du har sendt i håb om at han ga lyd fra sig???

Forstår ikke at du ikk bare beholder barnet hvis det er det du vil, og så være ligegald med ham. - han er da ikke det værd, når han er sådan der.

Håber ikke at orderne er for hårde.

Knus

Anmeld

25. januar 2009

Mie A

Znuzke skriver:

Jeg fatter altså minus af alt det her. Hvordan kan du den 22. oprettet et indlæg hvor du skriver at kæresten godt vil have barnet men at du er lidt i tvivl. Senere den 22. skriver du at i ikke har talt sammen i 2 dage fordi han forsøger at tvinge dig til en abort??? Det hænger da bare slet ikke sammen....??? Du skrev at du skulle snakke med din læge fredag - og til samtale om en abort om mandagen - og nu har din kæreste så tvunget dig til at skrive under på abortpapirerne??
Når man opdager man skal have en abort går man til egen læge eller en gynækolog og får en samtale om hvorvidt det skal være en medicinsk abort eller en kirugisk abort. Så hører man om ricici osv. Til sidst skriver man under på en samtykkeerklæring - og det gør man hos lægen!!! Den får man ikke med hjem, da det samtidig er en bekræftelse på at man er blevet ordentligt informeret af lægen/gynækologen.
Så jeg forstå slet ikke hvordan han kan tvinge dig??

Den dag man så skal møde enten på sygehuset eller gynækologen hvor indgrebet skal finde sted, kan man indtil aller aller sidste øjeblik skifte mening.
Så i det henseende betyder underskriften ikke at man forpligtiger sig.

Kringlet historie.......

2 sjæle - 1 tanke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.