Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2009

A.

ElisabethLennert skriver:

Til alles information, fik jeg en spontan abort der gjorde jeg måtte få en udskrabning under fuld narkose i onsdags. Har aldrig prøvet noget så HÅRDT og ulækkert.

Undskyld jeg skriver i beskrivelse, men der kom klumper ud på ca 10 x 5 cm, og der nåede at komme 4 (!!!!!) styks ud før jeg gik under narkose. Ringede til Skejby hospital med det samme jeg begyndte at bløde VOLDSOMT!!! Også var det var at komme op i en FART sagde de....

Jeg havde jo slået op med min daværende eks kæreste pga. en masse problemer, men ringede da jeg var på vej derop for at fortælle ham hvad der var ved at ske... Han smed alt hvad han havde i hænderne og hjalp mig igennem det hele og var der natten over hjemme hos mig, for at sikre alt var godt efter det.

Det var dejligt med trygheden i at han var hos mig og jeg fik følelserne op i mig igen for ham. Svag og ked af det som jeg var / er - vil jeg gerne have ham igen og han lod mig være i troen om at alt nok skulle gå imellem os og han altid vil være der. Det vil han sq ikke alligevel.

Så nu er jeg uden min baby i maven og uden mit livs kærlighed. Hvad er livet værd nu - der er ingen mening længere i mit fiasko liv...

Skriver dette indlæg hvis nogen var interesseret i hvad der foregik og hvorfor jeg ikke har været herinde...

Håber alt går godt med jer alle sammen og iiihh hvor er i heldige at have jeres lille guldklumper enten i maven eller som jeres barn. IH jeg er SKRUK !!!

det er jeg ked af høre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Kvindemin

DET GØR MIG ONDT

Anmeld

13. februar 2009

Mumto3

kære Du, jeg har ingen ord der kan trøste dig, men jeg sender dig masser af gode tanker, og håber at der er nogen omkring der, der forstå hvad du har mistet, og at du nu står midt i en livskrise. Lige nu føles det sikkert som om at der aldrig kommer lys for enden af tunlen igen, men en dag vil du vågne op, og føle dig lidt letter og en lille smule glad, og så ved du at du er kommet om på den anden side.

Indtil det sker, så pas rigtig godt på dig selv og sørg for at der er gode mennesker omkring dig, der vil dig det godt!!!

Anmeld

13. februar 2009

HeY

Til alles information, fik jeg en spontan abort der gjorde jeg måtte få en udskrabning under fuld narkose i onsdags. Har aldrig prøvet noget så HÅRDT og ulækkert.

Undskyld jeg skriver i beskrivelse, men der kom klumper ud på ca 10 x 5 cm, og der nåede at komme 4 (!!!!!) styks ud før jeg gik under narkose. Ringede til Skejby hospital med det samme jeg begyndte at bløde VOLDSOMT!!! Også var det var at komme op i en FART sagde de....

Jeg havde jo slået op med min daværende eks kæreste pga. en masse problemer, men ringede da jeg var på vej derop for at fortælle ham hvad der var ved at ske... Han smed alt hvad han havde i hænderne og hjalp mig igennem det hele og var der natten over hjemme hos mig, for at sikre alt var godt efter det.

Det var dejligt med trygheden i at han var hos mig og jeg fik følelserne op i mig igen for ham. Svag og ked af det som jeg var / er - vil jeg gerne have ham igen og han lod mig være i troen om at alt nok skulle gå imellem os og han altid vil være der. Det vil han sq ikke alligevel.

Så nu er jeg uden min baby i maven og uden mit livs kærlighed. Hvad er livet værd nu - der er ingen mening længere i mit fiasko liv...

Skriver dette indlæg hvis nogen var interesseret i hvad der foregik og hvorfor jeg ikke har været herinde...

Håber alt går godt med jer alle sammen og iiihh hvor er i heldige at have jeres lille guldklumper enten i maven eller som jeres barn. IH jeg er SKRUK !!!

Årh , det gør mig ondt at høre ..

Anmeld

13. februar 2009

Pia.

Det gør mig ondt... Held og lykke i fremtiden

Knus og tanker fra Pia.

Anmeld

13. februar 2009

H+S Skjolgborg.

HOLD DA OP JEG HAR LIGE LÆST ALT FRA START TIL SLUT..PYHA.......
Er ked af at høre du har midste og har det som du har det..
Jeg har også skrivede tilbage til dig sødt.
SÅ skiver ikke det vild her..
Mere privat for din skyldog min.
Knus fra Henriette

Anmeld

14. februar 2009

DK

Ejj Elisabeth det gør mig så ondt at høre!! Jeg er helt tom for ord!!

Everybody hurts sometimes. Hang on!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.