Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2009

Frk. Mig.

charlottekri skriver:

Selvfølegelig har hendes indlæg været rodede... det er da lidt af en kaotisk tid at gå igennem... Hvorfor skal nogle af jer hakke sådan??? øv tænker jeg bare, for det er da vel ikke det personen har brug for lige nu... Jeg er måske naiv, men vælger at se det gode i mennesker...

nej det er ikke lige hvad jeg ahr brug for ligenu...

Men sådan er det jo, jeg kan godt forstå hvis nogle mennesker ikke kan finde hoved og hale i mine tanker og i hvad der sker, men prøver så vidt muligt at forklarer det så godt jeg kan...

I kan bare skrive hvis der er noget i ikke forstår ellers....

STORT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2009

Becks

charlottekri skriver:

Selvfølegelig har hendes indlæg været rodede... det er da lidt af en kaotisk tid at gå igennem... Hvorfor skal nogle af jer hakke sådan??? øv tænker jeg bare, for det er da vel ikke det personen har brug for lige nu... Jeg er måske naiv, men vælger at se det gode i mennesker...

Kunne ikke være mere enig

Jeg har ikke fulgt med i denne her tråd, men nu har jeg siddet og læst den hele igennem, og Elisabeth? Gør hvad du synes der er bedst hvor dig og barnet... Er det at beholde barnet og være enlig mor - Jamen så er det det du gør, og så skal du nok klare det til UG...
Normalt ville jeg sige, at man skal være 2 til beslutningerne, MEN i det her tilfælde vil jeg sige, at der er der kun én til tango - og det er dig... Du skal ikke gøre noget du ikke har lyst til, og fordi din x tvinger dig til abort, så skal DU ikke gøre det... Det her handler om dig og din lille blob inde i maven - glem alt om ham, hverken du eller barnet er tjent med ham...
Det blev nok lidt rodet det her indlæg, men er bare så forarget over han er sådan din x...

Det jeg ville sige, er at gør det du har lyst til, det er kun dig der ved hvad den rigtige beslutning er for dig og bebsen...

Knus

Anmeld

25. januar 2009

Stumpen

charlottekri skriver:

Man må vel også have lov at stille undrende spørgmål, når man ikke kan finde hovede og hele i tingene... og måske har et kendskab der gør at det der bliver skrevet ikke stemmer overens med det der virkelig sker i sådanne situationer.. Der er ingen der hakker, men der bliver spurgt pænt...
Alt skal vel ikke være rygklapperi??? For så kan man i min verden ligeså godt lade være at oprette indlæg herinde...
Anja..

Anmeld

25. januar 2009

Frk. Mig.

Stumpen skriver:

Man må vel også have lov at stille undrende spørgmål, når man ikke kan finde hovede og hele i tingene... og måske har et kendskab der gør at det der bliver skrevet ikke stemmer overens med det der virkelig sker i sådanne situationer.. Der er ingen der hakker, men der bliver spurgt pænt...
Alt skal vel ikke være rygklapperi??? For så kan man i min verden ligeså godt lade være at oprette indlæg herinde...
Anja..

Jeg ser det ikke som at hakke, men som om at folk er nysgerrige og ikke kan finde hoved og hale i mine tanker.. Men det jeg fortæller om hvad der er sket, burde nu være til at forstå? Jeg er vant til at folk ikke kan forstå mine tanker, men nu er det altså besluttet af mig!

JEG SKAL VÆRE MOR! JEG BEHOLDER MIT VIDUNDER I MAVEN!!

Anmeld

25. januar 2009

Stumpen

ElisabethLennert skriver:

Jeg ser det ikke som at hakke, men som om at folk er nysgerrige og ikke kan finde hoved og hale i mine tanker.. Men det jeg fortæller om hvad der er sket, burde nu være til at forstå? Jeg er vant til at folk ikke kan forstå mine tanker, men nu er det altså besluttet af mig!

JEG SKAL VÆRE MOR! JEG BEHOLDER MIT VIDUNDER I MAVEN!!

Med den måde din kæreste har reageret og opført sig på kan jeg godt fortå at du vælger ham fra og babyen til.. Kan se i et andet indlæg du svarede at du har en mor, der helt klart vil hjælpe dig, så det skal nok gå alt sammen

Anmeld

25. januar 2009

Frk. Mig.

Stumpen skriver:

Med den måde din kæreste har reageret og opført sig på kan jeg godt fortå at du vælger ham fra og babyen til.. Kan se i et andet indlæg du svarede at du har en mor, der helt klart vil hjælpe dig, så det skal nok gå alt sammen

Jeps, det har jeg i hvertfald.

Desuden kan jeg trække på 2 rigtig gode veninder der har småbørn hvis jeg har brug for hjælp til nogle spørgsmål... Desuden er min ene veninde mascha enemor - så det hele skal nok gå jeg er ikke i tvivl!

( TILLYKKE TIL MIG SELV)

Anmeld

25. januar 2009

ann79

Stort tillykke med din beslutning om at være alenemor, jeg ved det nok skal gå og det er den rigtige beslutning for dig. Jeg er da ked af du har måtte miste din kæreste på denne måde, men han skal bare ikke være i dit liv hvis han tvinger dig til noget somhelst...
Held og lykke
og en masse

Anmeld

25. januar 2009

Frk. Mig.

ann79 skriver:

Stort tillykke med din beslutning om at være alenemor, jeg ved det nok skal gå og det er den rigtige beslutning for dig. Jeg er da ked af du har måtte miste din kæreste på denne måde, men han skal bare ikke være i dit liv hvis han tvinger dig til noget somhelst...
Held og lykke
og en masse

tak ...

Men tampen brænder, ved man hvor man har folk, og jeg havde åbenbart ikke ham...

Men tak, er så glad ligenu, ikke engang trist over Thomas, bare glad for at jeg kan beholde det..

Anmeld

25. januar 2009

Diana...

ElisabethLennert skriver:

tak ...

Men tampen brænder, ved man hvor man har folk, og jeg havde åbenbart ikke ham...

Men tak, er så glad ligenu, ikke engang trist over Thomas, bare glad for at jeg kan beholde det..

Og det er et stort bevis på at det er det rigtige du har gjort... du skal nok finde dig en god mand på et tidspunk men snart har du den dejligste lille baby i dine arme ved ikke selv hvordan det er endnu, men jeg ved de sidste måneder har jeg synes det var fantastisk at være gravid og om 14 dage har jeg termin og ved det bliver endnu mere fantastisk med min lille dreng i armene...
Glæder mig til at følge din graviditet.

Anmeld

25. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Må være dejligt at beslutningen nu er taget
Jeg er sikker på du har taget den rigtige beslutning når du har det så godt med det nu. Og selvfølgelig skal det nok gå, det betyder rigtig meget at du har nogen til at hjælpe og støtte dig.
Og man ved jo aldrig om din ex kommer på andre tanker når han får tænkt situationen igennem, og alligevel vil være en del af jeres barns liv

Held og lykke... og TILLYKKE MED GRAVIDITETEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.