Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

eliasogmor

ElisabethLennert skriver:

hader bare den situation her...... så siger han i telefonen at jeg hele tiden tuder de her dage og det kan han slet ikke fortolde sig til!!! Det er klart jeg græder når han gerne vil have jeg får en abort, og jeg ikke gider have en abort...

Er selv mega skuffet over ham, har lys til at fortælle ham at jeg beholder barnet også må han skride eller gøre som han vil... Jeg gider bare ikke miste ham....

sikke en båtnakke......altså..... kan kun sige at jeg ville beholde babyen.....specielt fordi du føler som du gør nu.....masser af knus fra mig og elias ( 1 år i morgen) og hans far ville også have ham..men så ikke alligevel, da jeg havde født....og man kan altså godt selv.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

Diana...

hader bare den situation her...... så siger han i telefonen at jeg hele tiden tuder de her dage og det kan han slet ikke fortolde sig til!!! Det er klart jeg græder når han gerne vil have jeg får en abort, og jeg ikke gider have en abort...

Er selv mega skuffet over ham, har lys til at fortælle ham at jeg beholder barnet også må han skride eller gøre som han vil... Jeg gider bare ikke miste ham....

Selvfølgelig er det aldrig sjovt den situation den du står i.
MEN prøv og spørg dig selv om du stadig vil elske ham og kunne tilgive ham efter du har fået fjernet barnet? det tror jeg nemlig ikke på du kan, der større sansynlighed for du mister ham hvis du får det fjernet end hvis du beholder det...
Men det ikke det du skal gå ud for du ønsker ikke at få fjernet det barn så skal det heller ikke fjernes det dit valg i den sidste ende det dig der bedstemmer det din krop og dit liv. og hallo så man altså 2 om og lave et barn og så må han sgu tage et ansvar...
Håber virkelig du tænker dig godt om...

Anmeld

22. januar 2009

HeY

Det er sq ikke nemt for dig.

Han er da ldit dum hvis han ikke kan forstå at du er så ked af det i de dage her, det er et liv i har med at gøre, som kan blive til jeres bette baby.
Han burde støtte dig, som en voksen mand vil gør .

Nu har jeg ikke selv nogen børn endnu.
men jeg ønsker så meget et barn, så jeg tror at hvis jeg stod i det som du gør, vil jeg havde valgt mit barn og så måtte han finde ud af om han ville være en del af det, eller stikke halen mellem benene og gå.

håber ikke jeg er for hård, det er det mindste jeg ønsker
Men bliver bare lidt sur når en voksen mand opføre sig sådan, hvis du forstår.

kram herfra

Anmeld

22. januar 2009

Miamaja

HeY skriver:

Det er sq ikke nemt for dig.

Han er da ldit dum hvis han ikke kan forstå at du er så ked af det i de dage her, det er et liv i har med at gøre, som kan blive til jeres bette baby.
Han burde støtte dig, som en voksen mand vil gør .

Nu har jeg ikke selv nogen børn endnu.
men jeg ønsker så meget et barn, så jeg tror at hvis jeg stod i det som du gør, vil jeg havde valgt mit barn og så måtte han finde ud af om han ville være en del af det, eller stikke halen mellem benene og gå.

håber ikke jeg er for hård, det er det mindste jeg ønsker
Men bliver bare lidt sur når en voksen mand opføre sig sådan, hvis du forstår.

kram herfra

"LIDT dum " er ikke ordet

Anmeld

22. januar 2009

Sebastians Mor

tak alle sammen, der har besvaret mit indlæg...

Min kæreste siger at han nu ikke vil have barnet og vi altid kan få et nyt!
Det er altså bare rigtig hårdt, for jeg har lyst til at beholde det, og nu er det her nu! i MIN mave!!

Jeg har rigtig meget lyst til at beholde det, men min kæreste er nu imod, selvom det er det eneste han har snakket om de sidste mange mange måneder...

Jeg ved at det er ham jeg vil have en familie med, og ham jeg skal blive gammel sammen med - og nej jeg har ikke travlt nu er jeg ligesom bare gravid, og kan ikke holde tanken ud om at slå vores kærlighedsbarn ihjel....

Skal nok vende tilbage når jeg ved mere...

Jeg skal til lægen på mandag, og have bestilt en abort idet lægen siger jeg altid kan bakke ud i sidste øjeblik....

HEjsa.
Du er bare Nervøs, Det er han også det er en stor ting at man finder ud af man skal være forældre...

Da jeg blev gravid fandt vi så ud af det først efter det var for sent til at få det fjernet...
Men i skal overvejer det meget, inden i tager nogle beslutninger.
I skal Være ligeglade med hvad alle andre siger, og inderest inde er det dig og kun dig der kan tage den endelig besltuning om du skal beholde det eller ej, så overvej det en ekstra gang før du evt gør det forkerte.

Anmeld

22. januar 2009

Frk. Mig.

tak alle sammen, det er bare let at føle sig lille dum og uansvarlig når en skal fortælle mig at jeg ikke er klar en et barn, og jeg ville være egoistisk at sætte et barn i verden hvis det skulle leve under de forhold jeg gør nu ( WHAT!?!?! JEG BOR ALENE I EN STOR 2er og har en grundløn inden skat der de sidste 3 måneder har ligget på 50-60.000 kr!!!!) jeg ville kunne give barnet hvad det har brug for, og det ville ikke mangle noget som helst! så skulle det da lige være en far hvis han vælger at stikke halen imellem benene!!!?)

Anmeld

22. januar 2009

HeY

Miamaja skriver:

"LIDT dum " er ikke ordet

hehe. vil heller ikke bare svine ham til, selvom det er det man har lyst til på en måde,,

Anmeld

22. januar 2009

HeY

tak alle sammen, det er bare let at føle sig lille dum og uansvarlig når en skal fortælle mig at jeg ikke er klar en et barn, og jeg ville være egoistisk at sætte et barn i verden hvis det skulle leve under de forhold jeg gør nu ( WHAT!?!?! JEG BOR ALENE I EN STOR 2er og har en grundløn inden skat der de sidste 3 måneder har ligget på 50-60.000 kr!!!!) jeg ville kunne give barnet hvad det har brug for, og det ville ikke mangle noget som helst! så skulle det da lige være en far hvis han vælger at stikke halen imellem benene!!!?)

Ikke lyt til andre end dit eget hjerte !!
det kommer du længest med i sidste ende.

det er dig der skal ku stå op om morgen og se dig selv i spejlet.

Anmeld

22. januar 2009

Kvindemin

Hej alle skønne mødre!

jeg er 20 år gammel og har lige fundet ud af jeg er gravid i 5+2...

Ved ikke hvadjeg skalgøre, min kæreste på 28 år vil rigtig gerne at vi beholder barnet. 'Vi har været sammen i 1½ år nu. i lang tid har han, når vi fx har ligget på sofaen lagt en hånd på min mave og sagt :" skal der ligge verdens smukkeste baby her snart skat?"

Jeg føler ikke jeg er klar til at få et barn, men alligevel kunne jeg ikke bærer tanken om at slå vores kærlighedsbarn ihjel Er man nogensinde klar til at få et barn? Er jeg bare nervøs nu? Jeg skal have en samtale med min læge imorgen om hvad jeg skal gøre. jeg var inde i dag og få en ekstra test fra lægen, da begge hjemmeteste viste positiv med det samme!!! jeg var overtid uden at havetænkt særlig meget over det....

Men jeg ryster og græder pt. bare af forvirring og det at få det skrevet ned herinde.... hvad skal jeg gøre? i kan selvfølgelig ikke fortælle migdet,men har i nogen råd? var i også i tvivl (henvendt til mødre der ikke have planlagt gravilitet)

Men har nu rigtig meget lyst til at beholde barnet selvom alle er imod jeg gør det....

Mvh Elisabeth..

Først og fremmest, er det DIT valg. Og ikke alle dem der ville være i mod det. Man må være stærk nok til at se borte fra andres meninger, ellers er det jo dem der er noget galt med.
Min lille Celina var ikke planlagt, og min kæreste og jeg havde været sammen et år. Røstede, var nervøs, græd, grinte, tænkte på fordele samt ulemper, familie, venner og alt alt andet.
Hvad du føler for, er helt sikkert det rigtige, andet vil du fortryde.
Du er meget velkommen til at skrive privat til mig herinde, har meget mere jeg kunne fortælle.

Mvh Chr

Anmeld

22. januar 2009

Kvindemin

Hej alle skønne mødre!

jeg er 20 år gammel og har lige fundet ud af jeg er gravid i 5+2...

Ved ikke hvadjeg skalgøre, min kæreste på 28 år vil rigtig gerne at vi beholder barnet. 'Vi har været sammen i 1½ år nu. i lang tid har han, når vi fx har ligget på sofaen lagt en hånd på min mave og sagt :" skal der ligge verdens smukkeste baby her snart skat?"

Jeg føler ikke jeg er klar til at få et barn, men alligevel kunne jeg ikke bærer tanken om at slå vores kærlighedsbarn ihjel Er man nogensinde klar til at få et barn? Er jeg bare nervøs nu? Jeg skal have en samtale med min læge imorgen om hvad jeg skal gøre. jeg var inde i dag og få en ekstra test fra lægen, da begge hjemmeteste viste positiv med det samme!!! jeg var overtid uden at havetænkt særlig meget over det....

Men jeg ryster og græder pt. bare af forvirring og det at få det skrevet ned herinde.... hvad skal jeg gøre? i kan selvfølgelig ikke fortælle migdet,men har i nogen råd? var i også i tvivl (henvendt til mødre der ikke have planlagt gravilitet)

Men har nu rigtig meget lyst til at beholde barnet selvom alle er imod jeg gør det....

Mvh Elisabeth..

Jamen ville han ikke gerne at du beholdte det?
eller i ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.