Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2009

Diana...

ElisabethLennert skriver:

Det er det jeg gør! kidnapper min kæreste i weekenden op til min mosters sommerhus, så kan han og jeg få snakket det hele igennem...

så lad os se hvad han / jeg kommer frem til. Tror dog ikke han er klar på barnet aelvom vi tager os sådan en weekend... nu må vi se!

Det lyder som en rigtig god ide... Men husk nu det er din krop og det kommer mest til at gå ud over dig så du er den der skal være mest sikker... for selv om man ikke er så langt henne så har man altså allerede et lille forhold til den lille i maven... det lidt nemmere for mænd og sige nej for det ikke dem der har det inden i sig.

Så tænk jer godt om og kom ud med dine følelser alle sammen...

Held og lykke til jer håber alt ordner sig...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2009

charlottekri

Jeg krydser fingre for jer!!! Son Diana skriver, så er det så utrolig nemt at blive påvirket af andres meninger... I skal sørge for at tale det hele godt igennem, før i tager en beslutning! det er joen beslutning der vil påvirke jer begge resten af livet, lige meget hvad i beslutter jer for... hav en rigtig god weekend!!!
mega

Anmeld

22. januar 2009

Mca<3

Præcis ,, nemt for manden og sige ,, vi laver bare en ny Min kæreste og jeg venter nu vores fælles ønske barn og selvom det var planlagt gik han da også lidt i panik i starten og kan stadig gøre det ,, ti- hi ,, det er faktisk meget sødt ,,

Anmeld

22. januar 2009

Frk. Mig.

Jeg har bare allermest lyst til at fortælle Thomas ( min kæreste) at jeg beholder barnet.... Han har fortalt mig at uanset hvilket beslutning jeg tager så vil han være der for mig...

Anmeld

22. januar 2009

charlottekri

Han lyder godt nok lidt panikken i mine ører . Han modsiger lidt sig selv så jeg tror bare at han er super forvirret. Jeg tror nu nok at i skal finde en løsning på det hele!! Og i er jo slet ikke så unge igen

Anmeld

22. januar 2009

Mca<3

Jeg har bare allermest lyst til at fortælle Thomas ( min kæreste) at jeg beholder barnet.... Han har fortalt mig at uanset hvilket beslutning jeg tager så vil han være der for mig...

Du skal ikke være i tvivl om du kan være en god mor pga din alder ....
Hvis du vælger at få barnet så skal han nok også vende sig til tanken Tror ikke du kunne finde en der var mere trist end min ex mand med vores første ... Men for søren hvor blev hun fars pige Han fortrød det heller aldrig da først han havde hende i hans arme .. Tror alle mænd panikker i starten faktisk uanset alder Min kæreste er 32 og han var pludselig også meget i tvivl om han kunne blive en god far . De bliver skræmte og tænker længere frem end vi måske tror ,,

Anmeld

22. januar 2009

Miss BananaHammock

Hejsa

Jeg har ikke selv været igennem det du går igennem, så kan desværre ikke vejlede dig med personlige erfaringer. Vil også bare lige sende dig en masse glade tanker. Som de andre siger er det i sidste ende din krop og din beslutning.

Ha en rigtig god weekend.

Kram Nena

Anmeld

22. januar 2009

Frk. Mig.

3 gangs mor skriver:

Du skal ikke være i tvivl om du kan være en god mor pga din alder ....
Hvis du vælger at få barnet så skal han nok også vende sig til tanken Tror ikke du kunne finde en der var mere trist end min ex mand med vores første ... Men for søren hvor blev hun fars pige Han fortrød det heller aldrig da først han havde hende i hans arme .. Tror alle mænd panikker i starten faktisk uanset alder Min kæreste er 32 og han var pludselig også meget i tvivl om han kunne blive en god far . De bliver skræmte og tænker længere frem end vi måske tror ,,

det er bare så forvirrende når ens elskede bare vil have en abort nu hvor jeg har et barn i maven!!!
Syntes det er virkelig stærkt af dig at du valgte at beholde barnet selvom faren var bange og skræmt....

Men alle omkring mig vil have jeg får foretaget en abort. Der er mange ting jeg også skal tage stilling til, fordi jeg er model. Det bliver jeg nød til at stoppe, hvis jeg valger barnet.. Men det er jeg også helt klar på, så længe min kæreste bare gad støtte op om at vi skal beholde det...

Skal nok vende tilbage når jeg har snakket med ham... igen igen...

Anmeld

22. januar 2009

Frk. Mig.

Nena skriver:

Hejsa

Jeg har ikke selv været igennem det du går igennem, så kan desværre ikke vejlede dig med personlige erfaringer. Vil også bare lige sende dig en masse glade tanker. Som de andre siger er det i sidste ende din krop og din beslutning.

Ha en rigtig god weekend.

Kram Nena

mange tak skal du have! i need it!

Anmeld

22. januar 2009

Diana...

Altså du vil gerne beholde barnet ikk? før du blev gravid var det ham der gerne ville have et barn? nu han i tvivl? og alle er i mod det? Kan du ikke godt se hvor hans tvivl er?
Jeg tror han er panikken og intet andet, jeg tror i fortryder det hvis i får en abort.
især dig når du gerne vil ha det...

Jeg er gravid med mit første barn og 100% et ønske barn har ville have børn i mange år. men jeg kan ikke tælle på alle baby.dk medlemmer hvor mange gange jeg har fortrudt under min graviditet er det nu det rigtige burde vi ha ventet lidt kan jeg nu klare det, jeg har tudet jeg har været sur osv. Min kæreste har os haft tvivl flere gange og vi har bare lige slået os i hoved og vend den om selvfølgelig vil vi det selvfølgelig kan vi klare det osv bare tanken om at jeg snart ligge med en lille baby i armene som mig og min vidunderlige kæreste har lavet er en fantastisk tanke.
det klart han går lidt i panik for lige pludselig er det jo virkeligt og ikke blot en tanke...
Hvis han siger han vil støtte dig lige meget hvad og du gerne vil have det lille vidunder inde i maven så ville jeg ikke være en dag i tvivl hvis det var mig og der går ikke mere en nogen få uger så er det det i begge ønsker jer meget...
og det tror jeg allerede det er der er bare godt lidt panik i det og + det fra sidelinjen som er imod det aldrig sjovt når nogen er i mod men de ændre os mening så snart den lille spir ligger i jeres arme og nok os før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.