ElisabethLennert skriver:
Jeg har bare allermest lyst til at fortælle Thomas ( min kæreste) at jeg beholder barnet.... Han har fortalt mig at uanset hvilket beslutning jeg tager så vil han være der for mig...
Altså du vil gerne beholde barnet ikk? før du blev gravid var det ham der gerne ville have et barn? nu han i tvivl? og alle er i mod det? Kan du ikke godt se hvor hans tvivl er?
Jeg tror han er panikken og intet andet, jeg tror i fortryder det hvis i får en abort.
især dig når du gerne vil ha det...
Jeg er gravid med mit første barn og 100% et ønske barn har ville have børn i mange år. men jeg kan ikke tælle på alle baby.dk medlemmer hvor mange gange jeg har fortrudt under min graviditet er det nu det rigtige burde vi ha ventet lidt kan jeg nu klare det, jeg har tudet jeg har været sur osv. Min kæreste har os haft tvivl flere gange og vi har bare lige slået os i hoved og vend den om selvfølgelig vil vi det selvfølgelig kan vi klare det osv bare tanken om at jeg snart ligge med en lille baby i armene som mig og min vidunderlige kæreste har lavet er en fantastisk tanke.
det klart han går lidt i panik for lige pludselig er det jo virkeligt og ikke blot en tanke...
Hvis han siger han vil støtte dig lige meget hvad og du gerne vil have det lille vidunder inde i maven så ville jeg ikke være en dag i tvivl hvis det var mig og der går ikke mere en nogen få uger så er det det i begge ønsker jer meget...
og det tror jeg allerede det er der er bare godt lidt panik i det og + det fra sidelinjen som er imod det aldrig sjovt når nogen er i mod men de ændre os mening så snart den lille spir ligger i jeres arme og nok os før...
Anmeld