Til alles information, fik jeg en spontan abort der gjorde jeg måtte få en udskrabning under fuld narkose i onsdags. Har aldrig prøvet noget så HÅRDT og ulækkert.
Undskyld jeg skriver i beskrivelse, men der kom klumper ud på ca 10 x 5 cm, og der nåede at komme 4 (!!!!!) styks ud før jeg gik under narkose. Ringede til Skejby hospital med det samme jeg begyndte at bløde VOLDSOMT!!! Også var det var at komme op i en FART sagde de....
Jeg havde jo slået op med min daværende eks kæreste pga. en masse problemer, men ringede da jeg var på vej derop for at fortælle ham hvad der var ved at ske... Han smed alt hvad han havde i hænderne og hjalp mig igennem det hele og var der natten over hjemme hos mig, for at sikre alt var godt efter det.
Det var dejligt med trygheden i at han var hos mig og jeg fik følelserne op i mig igen for ham. Svag og ked af det som jeg var / er - vil jeg gerne have ham igen og han lod mig være i troen om at alt nok skulle gå imellem os og han altid vil være der. Det vil han sq ikke alligevel.
Så nu er jeg uden min baby i maven og uden mit livs kærlighed. Hvad er livet værd nu - der er ingen mening længere i mit fiasko liv...

Skriver dette indlæg hvis nogen var interesseret i hvad der foregik og hvorfor jeg ikke har været herinde...
Håber alt går godt med jer alle sammen og iiihh hvor er i heldige at have jeres lille guldklumper enten i maven eller som jeres barn. IH jeg er SKRUK !!!
Anmeld