Abort!?!?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2009

Frk. Mig.

jeg har baer oprettet en ny, da jeg prøvede at logge ind 100 gange men der sagde den bare at der ikke var noget i forbindelse med min email... ævbæv... mne tak tak tak

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2009

Frk. Mig.

3 gangs mor skriver:

Jeg er ked af at sige det Men han lyder altså som en gut dig og din barn ville være bedre foruden

okay....

Men han vil heller ikke have mig i hans liv hvi sjeg vælger at få barnet...

Anmeld

27. januar 2009

HeY

ElisabethLennert skriver:

okay....

Hvorfor er det han er bleven sådan der med det barn ?
Inden du blev gravid, plaget han dig ligefrem til at i sq have en sammen,
og nu er han ved at falde om ved tanken og vil forlade dig ..
Han er da en mærkelig fisk

Kram.

Anmeld

27. januar 2009

Heidi.

HeY skriver:

Hvorfor er det han er bleven sådan der med det barn ?
Inden du blev gravid, plaget han dig ligefrem til at i sq have en sammen,
og nu er han ved at falde om ved tanken og vil forlade dig ..
Han er da en mærkelig fisk

Kram.

Ja det er sgu en underlig en..

Anmeld

27. januar 2009

malou

ElisabethLennert skriver:

okay....

halløj.... hvorfor blive ved med at fortsætte forholdet på en løgn... når det alligevel er ovre ligeså snart du vælger barnet... spild af din gode kærlighed til en mand der er for umoden og meget barnlig!! tænk sig at slette din facebook profil... tsk tsk.ja undskyld... hvad vil du med en mand der prøver at kontrolere dig, truer dig og skrider i byen med slukket tlf. at du gider at bruge dn tid på ham! se dog at komme videre og tænk bare på dig selv og dit ufødte barn!!!! bare min mening!!

knus malou

Anmeld

28. januar 2009

charlottekri

malou skriver:

halløj.... hvorfor blive ved med at fortsætte forholdet på en løgn... når det alligevel er ovre ligeså snart du vælger barnet... spild af din gode kærlighed til en mand der er for umoden og meget barnlig!! tænk sig at slette din facebook profil... tsk tsk.ja undskyld... hvad vil du med en mand der prøver at kontrolere dig, truer dig og skrider i byen med slukket tlf. at du gider at bruge dn tid på ham! se dog at komme videre og tænk bare på dig selv og dit ufødte barn!!!! bare min mening!!

knus malou

Jeg erklærer mig enig med malou, men jeg kan også godt forstå at det er svært at give lip på noget, der førhen har været så dejligt!!! Men nu har du fået en ny side at se af ham, som ikke er så behagelig... lad ham dog passe sig selv, og så sig til ham at han kan kontakte DIG hvis der er noget han vil vide angående hans kommende barn, for det kommer hvad enten han vil det eller ej... og så må det være op til ham, om han har lyst til at være en del af det... bare min mening, for det ville da være en skam at spille din tid på sådan en nar.. det er du alt for god til!!!!

Anmeld

28. januar 2009

SaNiNa

tænker lidt at hvis han har været gammel nok til at lave et barn må han jo osse være gammel nok til at tage ansvar for sine handlinger osse selvom graviditeten ikke er planlagt...

Og man kan ikke bede en kvinde om at få en abort, det må være så utrolig svært at gøre...

sådan som jeg læser ham til at være lige nu er han jo ikke mere end 5 år...

Håber du traffer den bedste løsning for dig selv om det er med ham eller uden det skal jeg ikke blande mig i...

Sanne

Anmeld

28. januar 2009

starsofheaven

undskyld mig men kom dog væk fra ham, han vil gerne i seng med dig og det ene og det andet og når så du blir gravid kan få en han ik tage sit ansvar.. hvad fanden er han for en? undskyld men sådan noget gør ejg vred. Se at komme væk og abort selvom jeg ved at det er meget meget hårdt, har selv været der for nogle år siden. Tænk på dig selv! Børn skal du nok få! held og lykke

Anmeld

28. januar 2009

Diana...

starsofheaven skriver:

undskyld mig men kom dog væk fra ham, han vil gerne i seng med dig og det ene og det andet og når så du blir gravid kan få en han ik tage sit ansvar.. hvad fanden er han for en? undskyld men sådan noget gør ejg vred. Se at komme væk og abort selvom jeg ved at det er meget meget hårdt, har selv været der for nogle år siden. Tænk på dig selv! Børn skal du nok få! held og lykke

Hun skal da ikk få en abort når hun ikke ønsker det. det gør det da kun være.

Anmeld

13. februar 2009

Frk. Mig.

Til alles information, fik jeg en spontan abort der gjorde jeg måtte få en udskrabning under fuld narkose i onsdags. Har aldrig prøvet noget så HÅRDT og ulækkert.

Undskyld jeg skriver i beskrivelse, men der kom klumper ud på ca 10 x 5 cm, og der nåede at komme 4 (!!!!!) styks ud før jeg gik under narkose. Ringede til Skejby hospital med det samme jeg begyndte at bløde VOLDSOMT!!! Også var det var at komme op i en FART sagde de....

Jeg havde jo slået op med min daværende eks kæreste pga. en masse problemer, men ringede da jeg var på vej derop for at fortælle ham hvad der var ved at ske... Han smed alt hvad han havde i hænderne og hjalp mig igennem det hele og var der natten over hjemme hos mig, for at sikre alt var godt efter det.

Det var dejligt med trygheden i at han var hos mig og jeg fik følelserne op i mig igen for ham. Svag og ked af det som jeg var / er - vil jeg gerne have ham igen og han lod mig være i troen om at alt nok skulle gå imellem os og han altid vil være der. Det vil han sq ikke alligevel.

Så nu er jeg uden min baby i maven og uden mit livs kærlighed. Hvad er livet værd nu - der er ingen mening længere i mit fiasko liv...

Skriver dette indlæg hvis nogen var interesseret i hvad der foregik og hvorfor jeg ikke har været herinde...

Håber alt går godt med jer alle sammen og iiihh hvor er i heldige at have jeres lille guldklumper enten i maven eller som jeres barn. IH jeg er SKRUK !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.