Kan godt forstår din tvivl.
Men det er helt in egnen beslutning, hvad du vælger.
Men mon ikke din mor vil støtte dig i din graviditet, hvis du vælger at få barnet og være der for dig, det er måske en stor kammel at sluge at ens barn i en ung aldre skal være mor.
Nu kender jeg dig jo ikke personligt, og ved ikke hvor moden du er af din alder, men hvis du er en moden pige, og føler at det her kan jeg godt klare uanset opbakning eller ej. Og når man først står med sit barn i armene vil man ikke være foruden.
Det du skal huske er at du kommer til at står alene med den lille og at der kun er dig, også om natten og når den lille bliver syge, og når du selv bliver syg og den lille er frisk (den er hård ) Og hvis nu den lille få kolik, og mange timers gråd får man stort set intet kan gøre andet end at være der, og går op og ned ad gulvet i håb om at nu falder barnet snart til ro.
det er ikke fordi jeg vil skramme dig på nogen måde, men det er ikke altid rosenrødt, at være enlig mor. Og jeg ved at man finder løsningen på tingene og klare sig igennem også selv om økonomien er lille. Men hvis du føler dig parat og også føler du kan tage den lidt mere tralse ting, og er klar til at ligge dine egne behov på hylden og kan prioritere det lille barn, så er du vil klar til det.
Jeg kan fortælle dig, at jeg i en alder af 28, valgte at få en abort, det var ikke fordi jeg ikke ønskede barnet, men forholdet til min daværende kærste var bare rigtig dårligt, og han boede langt væk, og han blev ved med at presse på, med at jeg skulle få barnet, og hvis jeg ikke selv ville have det kunne jeg jo give ham det. Nu er børn jo ikke noget man forhandler med, så på trods at stort pres fra ham, valgte jeg en abort også fordi jeg viste, at jeg ville komme til at kæmpe en brav kamp med ham, omkring forældremyndighed og samvær osv. Har været der engang, men min ældste datter, hvor jeg til tider må kæmpe med hendes far og hans dårlig opførelse overfor mig, på trods af at det er 8 år siden vi gik fra hinanden. Og det orkede jeg bare ikke igen. Har nok i at en eks skaber sig tosset. Og har aldrig fortrudt det valg jeg tog
men det problem har du vist ikke.
Men i dag har jeg fundet mig en sød kæreste, som jeg fik barn med her i juli, men i en alder af 33.
Nu ved jeg ikke hvor gammel din kæreste er, men hvis han ikke bakker dig op nu, hvornår gør han så, og du skal også vide, at hvis han ikke er paret til at blive far, og at i vælger at give jeres forhold en change, er det også dig der kommer til, at sidde alene hjemme, mens han er ude med gutterne.
Du er ung og har hele livet for dig, og hvis du har ønsker om at komme ud og rejse mens du er ung, eller andre ting du gerne vil, så skal du tænke dig rigtig godt om. Men hvis drømme bare er famlie, villa og volvo, så er det sådan det er. Men jeg håber at du finde et svar hos din evt. bekendt, som er ung mor.
sender dig lige en
Husk at jeg på ingen måde ønsker at skramme dig, men jeg ønsker at du skal tænke dig godt om, og tage dine drømme med i din overvejelse.
Jeg fik mit første barn da jeg var 24, og havde også en masse jeg gerne ville opleve, men da jeg ingen opbakning havde hjemmefra og ingenting måtte, har jeg egentlig spildt mine ungdomsår, på dumme kærester og prøve at skabe det jeg ikke fik der hjemme.