gravid20 skriver:
Jeg ville godt nok hellere have at min far holdt sig væk fra starten, end skred efter jeg havde lært ham at kende og vidste hvad jeg savnede..
hvad er det helt præcis der får dig til at væmmes så meget ved tanken om at barnet du ser på ikke var ønsket af den ene af forældrene ?
Hvad med adoptiv børn ? kan du heller ikke li tanken om at de sammen med deres adoptiv forældre ikke var ønsket ? Eller er det noget andet ? 
tror på ingen måde du kan sætte dig ind i hvor svært det er at stå ALENE med så svær en beslutning.. og at være ALENE igennem en hel graviditet.. går jeg ud fra at du ikke kan siden du aldrig ville have en "ups'er" som du så fint kalder det -
Mange af jer herinde, læser virkelig det i Vil læse, og ikke rent faktisk de ting der står

Jeg har aldrig sagt at jeg væmmes ved "sådanne" børn.
Jeg bryder mig bare ikke om tanken - og det må jeg vel have lov til..
Det er da forfærdeligt når børn ikke er ønskede -uanset alder.
Og ja, sådan har jeg det også med adoptivbørn.
Og eftersom du ikke kender mig - så er det lidt dumt at du "dømmer" mig som du gør.
For jeg HAR stået i den situation.. som 17-årig.. med en kæreste som i hvert fald ikke ville have det barn som jeg bar på.
Nej jeg ved dog ikke hvordan det er at gå igennem en graviditet alene, men hvad har det også med sagen at gøre?
Til gengæld var jeg alene om aborten og fik ingen støtte whatsoever...
Anmeld