Kan man ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Anonym skriver:

Gøre noget selv så vandet går?? .. imorgen er jeg 38+0?

hej

Bevæg dig, tag en tur i ikea, overanstreng dig en smule.

ikke så godt hvis fødslen bliver lang og hård. Så spar lidt på energien.

Jeg gik igang 35+4 efter en 8 timers tur hvor jeg godt kunne mærke at det var for meget for mig, var så ikke meningen at jeg viile have ham ud så tidligt, men nu er han her

men pas på dig selv, det er jo ikke sikkert der går gang i noget selvom du laver en masse, og det er ikke sundt for baby hvis du overanstrenger dig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Øh okay

Det skulle ikke lyde som en nedladen kommentar... Overhovedet ikke... 

Men nogle får held med en tur i Ikea, andre med at rende op og ned af trappe... 

Der er ikke andet for end at vente tålmodigt - Selvom det noget så svært... 

Husker tydeligt med min den første, 14 dage over tid, det er længe at gå og vente... Det er det hele værd... 

Anmeld

19. august 2011

132319

Anonym skriver:

Lige præcis.

Super at ville stresse sin nyfødte unødigt helt fra start -Håber du bliver klogere...

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Super at ville stresse sin nyfødte unødigt helt fra start -Håber du bliver klogere...

Hold nu kæft !! det var sku da utroligt. forstår du ikke hvad jeg siger?? vis du ikke har andet at sige, end Det pis du har sagt så må du smut herfra,

ja undskyld mit sprog. men du da en belasting

Anmeld

19. august 2011

132319

Anonym skriver:

Hold nu kæft !! det var sku da utroligt. forstår du ikke hvad jeg siger?? vis du ikke har andet at sige, end Det pis du har sagt så må du smut herfra,

ja undskyld mit sprog. men du da en belasting

Det kunne jo være at du så på det med lidt andre briller.

Men ak nej -Og sikke da et sprog

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Det kunne jo være at du så på det med lidt andre briller.

Men ak nej -Og sikke da et sprog

Hehe, men det gør jeg ikke

Ja jeg skrev os UNDSKYLD mit sprog. men du da irreterne.

Du ved jo bedre end alle andre ikke??

Anmeld

19. august 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
132319 skriver:

Ja, ellers havde jeg nok ikke to børn, haha Men jeg har gudskelov ingen mand mere

Ja ja, jeg synes bare ikke om at fremprovokere en fødsel, vedmindre det er strengt nødvendigt. Jeg har født to gange for tidligt og det var IKKE mod min gode vilje. Jeg ville have elsket at gå til tiden og også gerne over hvis det havde betydet at jeg var gået i gang helt naturligt af mig selv

Forstår godt du tænker sådan jeg har også en der kom lidt for tidligt, og ville ønske jeg havde kunne holde på ham en uge længere. Men men men, tror jeg også havde været meget interesseret i at få ham ud hvis jeg var gået til 38+ havde mange smerter og ingen energi, så forstår godt gravide leger med tanken om at gå i fødsel bare lidt før termin.

Tror bare når man som os har oplevet hvor sart og sensitiv en lille som skulle have ligget inde i den varme hule, kan være. Så synes man måske det er lidt piveri at de ikke kan ofre sig lidt for sine ufødte børn. Men tro mig, er sikker på vi havde været lige sådan hvis vores børn havde været lige så heldige som deres, at ligge i mavsen og være trygge og varme tiden ud.

Anmeld

19. august 2011

2721

Anonym skriver:

men VIS det var det jeg ønsket mig, giver det dig overhovedet ikke ret til at svare som du gør? og vis du ikke har noget andet at sige, syntes jeg da du skal finde en anden debat og skrive i, for jeg gider egentlig ikke at høre på det du lukker ud.

Jeg tror det er fordi det er et meget ømt emne for mange som har stået i en situation hvor de har skulle se deres barn kæmpe for livet fordi de ikke kunne holde på deres barn.
Fordi du ønsker det skal komme nu grundet smerter, er det farligt både for dig selv og barnet hvis du selv prøver at tage vandet. Husk på at der er en grund til den bliver derinde lidt endnu. Men ja, ventetiden kan være smertefuld

Anmeld

19. august 2011

132319

Anonym skriver:

Hehe, men det gør jeg ikke

Ja jeg skrev os UNDSKYLD mit sprog. men du da irreterne.

Du ved jo bedre end alle andre ikke??

Jo, jeg ved da med min sunde fornuft at et barn har bedst af at komme til verden når barnet er klar til det. Det burde du også, uanset hvor tungt og træls det hele er lige nu.

Igen, da du gik ind til en graviditet vidste du vel at den kunne vare 40 uger og måske mere.

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke kan forstå at du er utålmodig. Jeg har aldrig selv prøvet at være det men jeg kan sagtens vise empati overfor jer der er. Men igen, at være utålmodig er efter min mening ikke en retmæssig undskyldning til at ville stresse sit barn ved at fremprovokere fødslen.

Mange har det sådan, det ved jeg og mange gør alt hvad de overhovedet kan. Sex, lange gåture, stå på hovedet og hvad ved jeg. Men i HELDIGVIS langt de fleste tilfælde går fødslen i gang når babyen er klar til at komme ud -Og gudskelov for det!

Anmeld

19. august 2011

132319

sommerbarn<3 skriver:

Forstår godt du tænker sådan jeg har også en der kom lidt for tidligt, og ville ønske jeg havde kunne holde på ham en uge længere. Men men men, tror jeg også havde været meget interesseret i at få ham ud hvis jeg var gået til 38+ havde mange smerter og ingen energi, så forstår godt gravide leger med tanken om at gå i fødsel bare lidt før termin.

Tror bare når man som os har oplevet hvor sart og sensitiv en lille som skulle have ligget inde i den varme hule, kan være. Så synes man måske det er lidt piveri at de ikke kan ofre sig lidt for sine ufødte børn. Men tro mig, er sikker på vi havde været lige sådan hvis vores børn havde været lige så heldige som deres, at ligge i mavsen og være trygge og varme tiden ud.

Jeg tror det ikke

Jeg fødte kun en uge før der hvor TS er nu og jeg havde ingen gener overhovedet, jeg cyklede og bevægede mig rundt præcis som jeg plejer

Måske var jeg bare en af de heldige men jeg har hele tiden vidst hvor længe min graviditet kunne vare.

Igen har jeg intet imod at man beklager sig over smerter osv. Fred være med det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.