Kan man ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

132319

fordi j ikk har lyst til at dele grunden med andre??

Og derfor kan du kun forvente at få den slags svar du har fået..

Du har stadig ikke svaret på hvorfor i alverden hospitalet ikke sætter dig igang, hvis det er SÅ slemt som du siger? De ville jo aldrig gamble med dit og barnets helbred.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Wimmie

132319 skriver:

Jo, jeg ved da med min sunde fornuft at et barn har bedst af at komme til verden når barnet er klar til det. Det burde du også, uanset hvor tungt og træls det hele er lige nu.

Igen, da du gik ind til en graviditet vidste du vel at den kunne vare 40 uger og måske mere.

Jeg har aldrig sagt at jeg ikke kan forstå at du er utålmodig. Jeg har aldrig selv prøvet at være det men jeg kan sagtens vise empati overfor jer der er. Men igen, at være utålmodig er efter min mening ikke en retmæssig undskyldning til at ville stresse sit barn ved at fremprovokere fødslen.

Mange har det sådan, det ved jeg og mange gør alt hvad de overhovedet kan. Sex, lange gåture, stå på hovedet og hvad ved jeg. Men i HELDIGVIS langt de fleste tilfælde går fødslen i gang når babyen er klar til at komme ud -Og gudskelov for det!

Jeg håber da at jeg går terminen ud - så får jeg mest ud af min barsel

Men ja, det handler om tålmodighed; jeg er fuldt ud forberedt på at det kan være hårdt, belastende og smertefuldt at være højgravid med diverse gener, men nogle gange er der bare ikke andet for end at bide det i sig. Det er absolut bedst at prøve at slappe af indtil man skal føde - både for baby og for én selv

Anmeld

19. august 2011

132319

Luna F. skriver:

Jeg vil bare lige give dig en  fordi jeg SÅ meget føler med dig. Jeg havde det på præcis samme måde de sidste par uger. Det er altså helt normalt! 
Du får lige en mere for alle de åndssvage svar og kommentarer du har fået fra folk, det kan du ikke bruge til noget, de skal ikke dømme dig fordi du bare er ved at være en smule utålmodig, fuldstændig ligesom alle andre højgravide .

Jeg krydser fingre for at din lille guldklump snart kommer ud til dig (Vil dog sige at du skal nyde de sidste par uger, det er jo så hyggeligt at være gravid)  

At du ikke er enig i andres svar, er ikke det samme som at de er åndsvage

Jeg har aldrig været en af de utålmodige, så det ER altså ikke alle højgravide, der bliver det.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Jeg har aldrig været en af de utålmodige, så det ER altså ikke alle højgravide, der bliver det.

smut nu bare ud af min debat,

Anmeld

19. august 2011

132319

Anonym skriver:

smut nu bare ud af min debat,

Det bestemmer jeg heldigvis selv

Og at komme med saglige svar, er ikke bevæggrund til at andre skal kalde dem åndsvage.

Anmeld

19. august 2011

lycly

132319 skriver:

Synes bare ikke rigtig hun kan bruge mange af de svar til noget, så lidt åndssvage er de i mine øjne. De er i hvert fald unødvendige, det er nok et bedre ord.

Anmeld

19. august 2011

132319

Luna F. skriver:

Synes bare ikke rigtig hun kan bruge mange af de svar til noget, så lidt åndssvage er de i mine øjne. De er i hvert fald unødvendige, det er nok et bedre ord.

Det synes jeg faktisk ikke de er.

TS ved jo åbenbart ikke hvor stressende det er for et barn at blive fremprovokeret til verden uden grund.

Igen, hun vil åbenbart ikke tage det til sig, men man har vel lov at håbe -For barnet skyld.

Og igen igen, så er det ikke fordi jeg ikke vil/kan forstå at hun er utålmodig. Jeg forstår bare ikke tanken om at ville sætte noget i gang før man reelt har termin.

Anmeld

19. august 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil gerne bede ALLE om at huske at holde en pæn sober tone i debatterne!!

Hvis ikke retningslinierne bliver overholdt er vi nødt til at lukke tråden!

Mvh. Caroline - moderator

Anmeld

19. august 2011

Anonym skriver:

Gøre noget selv så vandet går?? .. imorgen er jeg 38+0?

Nu har jeg ikke gider at sidde og pløje hele debatten igennem, så måske du har svaret, men hvad er årsagen til at du vil ha vandet til at gå!?

Har du haft snakket med Jm om det?? Barnet kommer jo næsten altid, når det er klar til at komme ud!? Der er jo en grund til at man siger at en graviditet varer 40+!   Men ja, ventetiden, på at få sit guld i armene, kan være lang!!

Stine og Lisa.

Anmeld

19. august 2011

Dansker I Holland

132319 skriver:

Det KAN man godt, men når man er så langt i graviditeten kan baby sagtens komme ud.

Jeg gik fra 33+2 til 34+0 med sivende vand Jeg blev sat i gang 34+0

Ok jeg har bare fået af vide at det er farligt hmmm underligt..

Men fair nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.