Kan man ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Det er stadig indenfor terminen ja, og er sikker på hun ikke ville gøre noget for at skade babyen, men at hun måske bare lige nu er af det trælse, som jeg er ret sikker på at ALLE gravide, blir ramt af sidst i gravidteten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

132319

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Øhhh hvis hun kan få vandet til og gå selv (hvilket jeg tvivler på) så skal babyen stadig ud INDEN for 24 timer. Man kan ikke gå to uger med sivende vand.

Det KAN man godt, men når man er så langt i graviditeten kan baby sagtens komme ud.

Jeg gik fra 33+2 til 34+0 med sivende vand Jeg blev sat i gang 34+0

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

Mca<3 skriver:

det var dog det mest åndsvage jeg har hørt   hvorfor i alverden er du interesseret i at drive din baby ud måske 4 uger før ??  Andre kæmper en kamp med at holde på baby så længe som muligt og du vil drive din ud med magt ????  Det lyder ikke særligt moderligt og omsorgsfuldt i mine ører   ej heller særligt modent .

Det var ikke så pænt skrevet

Anmeld

19. august 2011

132319

Lilje82 skriver:

Det er stadig indenfor terminen ja, og er sikker på hun ikke ville gøre noget for at skade babyen, men at hun måske bare lige nu er af det trælse, som jeg er ret sikker på at ALLE gravide, blir ramt af sidst i gravidteten.

Det har jeg aldrig været ramt af, men hey jeg er også kun gået til 34+0 og 36+6.

Men alligevel, jeg fatter ikke hvorfor så mange klynker og gør alt for at få barnet ud. En graviditet frem til termin varer 40 uger, det KAN da ikke komme bag på folk

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Øh nej.... Du må vente tålmodigt... Ligesom alle vi andre gør... 

Øh okay

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Det har jeg aldrig været ramt af, men hey jeg er også kun gået til 34+0 og 36+6.

Men alligevel, jeg fatter ikke hvorfor så mange klynker og gør alt for at få barnet ud. En graviditet frem til termin varer 40 uger, det KAN da ikke komme bag på folk

Nej det kan det skam ikke,

men tror du ikke at jeg spørger fordi der er en grund til det? .. det da utroligt så spydige folk er herinde,

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

132319 skriver:

Kan du ikke nogle dage synes din mand er dum og ønske ham til månen uden at mene noget med det???

Det er lidt det samme. at man i et øjebliks frustration over ømt bækken, øm ryf, mange plukkeveer, manglende søvn, bare kan ønske at barnet kommer nu, selvom man ved det kommer, når det kommer... Er da på ingen måde i tvivl om at man helt klar vil vælge det der er bedst for barnet, men hvis ikke man må "brokke" når det hele driller lidt på en side som her, hvor må man så?? 

Efter min mening  har de fleste været i samme båd - Nogen har en drømme graviditet og andre har IKKE...

Anmeld

19. august 2011

132319

Kan du ikke nogle dage synes din mand er dum og ønske ham til månen uden at mene noget med det???

Det er lidt det samme. at man i et øjebliks frustration over ømt bækken, øm ryf, mange plukkeveer, manglende søvn, bare kan ønske at barnet kommer nu, selvom man ved det kommer, når det kommer... Er da på ingen måde i tvivl om at man helt klar vil vælge det der er bedst for barnet, men hvis ikke man må "brokke" når det hele driller lidt på en side som her, hvor må man så?? 

Efter min mening  har de fleste været i samme båd - Nogen har en drømme graviditet og andre har IKKE...

Hehe nej, for jeg har ingen -Så let er det

Ja ja, jeg siger heller ikke at folk ikke må ynke over at have ondt. Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det er men jeg kan sagtens vise empati overfor det.

Men at ville have barnet ud før 40+0, hvis der reelt ikke er noget galt udover smerter, har jeg intet tilovers for.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Tusind tusind tak.

dejligt der er en som forstår en.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Hehe nej, for jeg har ingen -Så let er det

Ja ja, jeg siger heller ikke at folk ikke må ynke over at have ondt. Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det er men jeg kan sagtens vise empati overfor det.

Men at ville have barnet ud før 40+0, hvis der reelt ikke er noget galt udover smerter, har jeg intet tilovers for.

det ved du jo så hellere ikke om der er?

så hvordan kan du tillade dig at skrive som du gør??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.