Kan man ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Mca<3

Anonym skriver:

Det muligt. men derfor behøver du ikke at svare som du gør !!!

jeg spørger nok af en særlig grund tror du ikke?

Men hvis der er en særlig grund så tænker jeg at jordemoderen ville sætte dig i gang ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

132319

Mca<3 skriver:

Men hvis der er en særlig grund så tænker jeg at jordemoderen ville sætte dig i gang ??

Det er klart at folk reagerer som de gør, når grunden ikke er nævnt.

Anmeld

19. august 2011

lycly

Jeg vil bare lige give dig en  fordi jeg SÅ meget føler med dig. Jeg havde det på præcis samme måde de sidste par uger. Det er altså helt normalt! 
Du får lige en mere for alle de åndssvage svar og kommentarer du har fået fra folk, det kan du ikke bruge til noget, de skal ikke dømme dig fordi du bare er ved at være en smule utålmodig, fuldstændig ligesom alle andre højgravide .

Jeg krydser fingre for at din lille guldklump snart kommer ud til dig (Vil dog sige at du skal nyde de sidste par uger, det er jo så hyggeligt at være gravid)  

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

132319 skriver:

Præcis

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

132319 skriver:

Igen, det er på ingen måde sundt for dit barn at blive provokeret til verden fordi du ikke lige orker de sidste to-fire uger. Men dig om det

Kan sagtens forstå dit argument, men tror bare ikke indlægget er ment på den måde, som I fleste reagere på.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Luna F. skriver:

Jeg vil bare lige give dig en  fordi jeg SÅ meget føler med dig. Jeg havde det på præcis samme måde de sidste par uger. Det er altså helt normalt! 
Du får lige en mere for alle de åndssvage svar og kommentarer du har fået fra folk, det kan du ikke bruge til noget, de skal ikke dømme dig fordi du bare er ved at være en smule utålmodig, fuldstændig ligesom alle andre højgravide .

Jeg krydser fingre for at din lille guldklump snart kommer ud til dig (Vil dog sige at du skal nyde de sidste par uger, det er jo så hyggeligt at være gravid)  

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

fordi j ikk har lyst til at dele grunden med andre??

Anmeld

19. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Anonym skriver:

Nej det kan det skam ikke,

men tror du ikke at jeg spørger fordi der er en grund til det? .. det da utroligt så spydige folk er herinde,

det kan da godt være der er en grund til du spørg, men vis den grund havde været "god" nok havde din jdm sat dig igang. - tålmodighed er det eneste rigtige i en gravidtet.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

Okay det fint nok, tak for dine svar

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Lucas og Mathilde <3 skriver:

det kan da godt være der er en grund til du spørg, men vis den grund havde været "god" nok havde din jdm sat dig igang. - tålmodighed er det eneste rigtige i en gravidtet.

Okay. tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.