Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Det muligt. men derfor behøver du ikke at svare som du gør !!! jeg spørger nok af en særlig grund tror du ikke?
Det muligt. men derfor behøver du ikke at svare som du gør !!!
jeg spørger nok af en særlig grund tror du ikke?
Men hvis der er en særlig grund så tænker jeg at jordemoderen ville sætte dig i gang ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mca<3 skriver: Men hvis der er en særlig grund så tænker jeg at jordemoderen ville sætte dig i gang ??
Jeg vil bare lige give dig en fordi jeg SÅ meget føler med dig. Jeg havde det på præcis samme måde de sidste par uger. Det er altså helt normalt! Du får lige en mere for alle de åndssvage svar og kommentarer du har fået fra folk, det kan du ikke bruge til noget, de skal ikke dømme dig fordi du bare er ved at være en smule utålmodig, fuldstændig ligesom alle andre højgravide .
Jeg krydser fingre for at din lille guldklump snart kommer ud til dig (Vil dog sige at du skal nyde de sidste par uger, det er jo så hyggeligt at være gravid)
132319 skriver: Det er klart at folk reagerer som de gør, når grunden ikke er nævnt.
Det er klart at folk reagerer som de gør, når grunden ikke er nævnt.
Præcis
132319 skriver: Igen, det er på ingen måde sundt for dit barn at blive provokeret til verden fordi du ikke lige orker de sidste to-fire uger. Men dig om det
Igen, det er på ingen måde sundt for dit barn at blive provokeret til verden fordi du ikke lige orker de sidste to-fire uger. Men dig om det
Kan sagtens forstå dit argument, men tror bare ikke indlægget er ment på den måde, som I fleste reagere på.
Luna F. skriver: Jeg vil bare lige give dig en fordi jeg SÅ meget føler med dig. Jeg havde det på præcis samme måde de sidste par uger. Det er altså helt normalt! Du får lige en mere for alle de åndssvage svar og kommentarer du har fået fra folk, det kan du ikke bruge til noget, de skal ikke dømme dig fordi du bare er ved at være en smule utålmodig, fuldstændig ligesom alle andre højgravide . Jeg krydser fingre for at din lille guldklump snart kommer ud til dig (Vil dog sige at du skal nyde de sidste par uger, det er jo så hyggeligt at være gravid)
fordi j ikk har lyst til at dele grunden med andre??
Anonym skriver: Nej det kan det skam ikke, men tror du ikke at jeg spørger fordi der er en grund til det? .. det da utroligt så spydige folk er herinde,
Nej det kan det skam ikke,
men tror du ikke at jeg spørger fordi der er en grund til det? .. det da utroligt så spydige folk er herinde,
Okay det fint nok, tak for dine svar
Lucas og Mathilde <3 skriver: det kan da godt være der er en grund til du spørg, men vis den grund havde været "god" nok havde din jdm sat dig igang. - tålmodighed er det eneste rigtige i en gravidtet.
det kan da godt være der er en grund til du spørg, men vis den grund havde været "god" nok havde din jdm sat dig igang. - tålmodighed er det eneste rigtige i en gravidtet.
Okay. tak for dit svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128