Kan man ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

132319

Anonym skriver:

Nej det kan det skam ikke,

men tror du ikke at jeg spørger fordi der er en grund til det? .. det da utroligt så spydige folk er herinde,

Hvis der var noget galt med dig eller barnet, der gjorde at det var farligt at fortsætte graviditeten, ville du jo få hjælp til at få det ud.

Spydig nej, realistisk ja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

132319

Anonym skriver:

det ved du jo så hellere ikke om der er?

så hvordan kan du tillade dig at skrive som du gør??

Fordi du så ville få hjælp til at få barnet ud.

Jeg skriver som jeg gør, udfra dit startindlæg!

Hvis det var farligt for dig at fortsætte graviditeten, ville de jo sætte dig i gang og/eller tage vandet på hospitalet og så ville dit spørgsmål jo være overflødigt.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Hvis der var noget galt med dig eller barnet, der gjorde at det var farligt at fortsætte graviditeten, ville du jo få hjælp til at få det ud.

Spydig nej, realistisk ja.

du ved da ikke om jeg har gener som gør det ikke er særlig sjovt at være gravid? og nu skal j fortælle dig noget, j ringet til fødegang i tirsdags, og der sagde jordmoren at det er jo til terminen så vis der sker noget nu, er det OKAY !!

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

132319 skriver:

Hehe nej, for jeg har ingen -Så let er det

Ja ja, jeg siger heller ikke at folk ikke må ynke over at have ondt. Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det er men jeg kan sagtens vise empati overfor det.

Men at ville have barnet ud før 40+0, hvis der reelt ikke er noget galt udover smerter, har jeg intet tilovers for.

Hehe nej okay Men så har du sikkert haft en på et tidspunkt

jeg mener bare at man i nogle tilfælde skal læse mellem linjerne og forstå folk - fremfor at dømme ud fra noget der ikke er værre end det er.

Anmeld

19. august 2011

132319

Anonym skriver:

du ved da ikke om jeg har gener som gør det ikke er særlig sjovt at være gravid? og nu skal j fortælle dig noget, j ringet til fødegang i tirsdags, og der sagde jordmoren at det er jo til terminen så vis der sker noget nu, er det OKAY !!

Ja, hvis der sker noget AF SIG SELV!

Jeg er da udmærket godt klar over at fra uge 37, er barnet født indenfor termin men barnet skal stadig helst komme ud når det er klar til det -Ikke ved at moderen fremprovokerer det.

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

Anonym skriver:

Tusind tusind tak.

dejligt der er en som forstår en.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Ja, hvis der sker noget AF SIG SELV!

Jeg er da udmærket godt klar over at fra uge 37, er barnet født indenfor termin men barnet skal stadig helst komme ud når det er klar til det -Ikke ved at moderen fremprovokerer det.

men VIS det var det jeg ønsket mig, giver det dig overhovedet ikke ret til at svare som du gør? og vis du ikke har noget andet at sige, syntes jeg da du skal finde en anden debat og skrive i, for jeg gider egentlig ikke at høre på det du lukker ud.

Anmeld

19. august 2011

132319

Lilje82 skriver:

Hehe nej okay Men så har du sikkert haft en på et tidspunkt

jeg mener bare at man i nogle tilfælde skal læse mellem linjerne og forstå folk - fremfor at dømme ud fra noget der ikke er værre end det er.

Ja, ellers havde jeg nok ikke to børn, haha Men jeg har gudskelov ingen mand mere

Ja ja, jeg synes bare ikke om at fremprovokere en fødsel, vedmindre det er strengt nødvendigt. Jeg har født to gange for tidligt og det var IKKE mod min gode vilje. Jeg ville have elsket at gå til tiden og også gerne over hvis det havde betydet at jeg var gået i gang helt naturligt af mig selv

Anmeld

19. august 2011

132319

Anonym skriver:

men VIS det var det jeg ønsket mig, giver det dig overhovedet ikke ret til at svare som du gør? og vis du ikke har noget andet at sige, syntes jeg da du skal finde en anden debat og skrive i, for jeg gider egentlig ikke at høre på det du lukker ud.

Igen, det er på ingen måde sundt for dit barn at blive provokeret til verden fordi du ikke lige orker de sidste to-fire uger. Men dig om det

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Igen, det er på ingen måde sundt for dit barn at blive provokeret til verden fordi du ikke lige orker de sidste to-fire uger. Men dig om det

Lige præcis.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.