Kan man ikk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2011

Dansker I Holland

Mca<3 skriver:

Det er der da heller ingen der har sagt hun skal gøre , personen du citerer skriver hun da skal vente til bebs kommer selv

Ja det ved jeg Jeg misforstod hvad hun sagde Ihh hvor jeg hader at læse forkert.. Sorry my mistake

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2011

Mca<3

Lilje82 skriver:

Undskyld mig men i min verden er 38+0 "kun" 2 uger før

Mon ikke i misforstår hendes indlæg og tænker på at gøre noget for at sætte fødslen igang, som så mange andre har lyst til på denne tid af graviditen.... Når folk formulerer sig anderledes bliver de ikke beskyldt for alt muligt.

Det er helt normalt at gå 2 uger over  og det er fordi bebs ik er klar til at blive født . Dvs at der reelt kan være 4 uger endnu , har jeg ret ?  og jo hun spørger om hun kan gøre noget så vandet vil gå ?? Er det ikke at rode med naturen ? Er det ikke at ville drive baby ud ?

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja det ved jeg Jeg misforstod hvad hun sagde Ihh hvor jeg hader at læse forkert.. Sorry my mistake

He he du skal da ikke undskylde noget som helst , vi andre kan da også være morgen trætte

Anmeld

19. august 2011

N&J

Øhhh hvis hun kan få vandet til og gå selv (hvilket jeg tvivler på) så skal babyen stadig ud INDEN for 24 timer. Man kan ikke gå to uger med sivende vand.

Jeg har intet skrevet om vandet????? overhovedet, men at babyen nok selv forhåbentlig siger til når den vil ud.. ved ikke helt hvorfor du snakker om sivende fostervand.. ??? 

Hihi, kunne så læse at du havde misforstået mit indlæg

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Mca<3 skriver:

He he du skal da ikke undskylde noget som helst , vi andre kan da også være morgen trætte

Hihi er du ikke altid det?? Ligesom mig... 

Anmeld

19. august 2011

Mca<3

Mira0911 skriver:

Hihi er du ikke altid det?? Ligesom mig... 

Jo for satan 

Anmeld

19. august 2011

Mira0911

Mca<3 skriver:

Jo for satan 

Mente nok... 

Anmeld

19. august 2011

Lilje82

Mca<3 skriver:

Det er helt normalt at gå 2 uger over  og det er fordi bebs ik er klar til at blive født . Dvs at der reelt kan være 4 uger endnu , har jeg ret ?  og jo hun spørger om hun kan gøre noget så vandet vil gå ?? Er det ikke at rode med naturen ? Er det ikke at ville drive baby ud ?

Det er stadig indenfor terminen ja, og er sikker på hun ikke ville gøre noget for at skade babyen, men at hun måske bare lige nu er af det trælse, som jeg er ret sikker på at ALLE gravide, blir ramt af sidst i gravidteten.

Anmeld

19. august 2011

Anonym trådstarter

Mca<3 skriver:

det var dog det mest åndsvage jeg har hørt   hvorfor i alverden er du interesseret i at drive din baby ud måske 4 uger før ??  Andre kæmper en kamp med at holde på baby så længe som muligt og du vil drive din ud med magt ????  Det lyder ikke særligt moderligt og omsorgsfuldt i mine ører   ej heller særligt modent .

Det muligt. men derfor behøver du ikke at svare som du gør !!!

jeg spørger nok af en særlig grund tror du ikke?

Anmeld

19. august 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Gøre noget selv så vandet går?? .. imorgen er jeg 38+0?

Kig evt. På dette link:

http://www.amoxa.com/default.aspx?pageId=77

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.